To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Zaprojektowanie i budowa obiektu - Tężnia solankowa - reaktywacja
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 761588-N-2020
Numer ogłoszenia: 540561767-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 44 38 406
faks: 22 32 54 166
e-mail: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
www: www.bialoleka.waw.pl https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zaprojektowanie i budowa obiektu - Tężnia solankowa - reaktywacja
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): UD-II-WZP-271.62.2020.MRO/PN-Rb
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu art. 3 pkt 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.), polegające na budowie obiektów - jednej tężni solankowej oraz zjazdu z drogi publicznej w dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy wraz ze wszystkimi wymienionymi w programie funkcjonalno-użytkowym oraz studium wykonalności / koncepcji z załącznikami (zwanymi dalej „PFU”), czynnościami (wyłącznie w zakresie dotyczącym zadania pn. Tężnia solankowa – reaktywacja, Budżet Partycypacyjny 2019, Projekt Nr 994, na działce ew. nr 37/3 z obrębu 4-16-03 oraz na części działek ew. nr 37/5 i 37/2 z obrębu 4-16-03 w m. st. Warszawie w Dzielnicy Białołęka), obejmujących uzyskanie swoim staraniem i swoim kosztem wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, występowaniem z wnioskami, ponoszeniem opłat za uzyskanie wszelkich zgód i decyzji, uzyskanie zgód gestorów mediów i wykonanie przyłączy mediów, urządzeń, elementów małej architektury, gospodarki (w tym co najmniej 11 miesięcznej liczonej od dnia zawarcia umowy pielęgnacji roślin) zielenią i pozostałymi wymienionymi w PFU elementami.Obejmującymi w szczególności:
1) zaprojektowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego w zakresie wszystkich branż wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień
i pozwoleń;
2) budowę - na postawie zatwierdzonej pisemnie przez Zamawiającego dokumentacji projektowej;
3) dostarczenie i napełnienie zbiornika solanką.
Program funkcjonalno-użytkowy oraz studium wykonalności / koncepcji wraz z załącznikami stanowią dokumentację techniczną. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2.2. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: 11 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy, przy czym dokumentacja projektowa zostanie przekazana Zamawiającemu w terminie do 90 dni od zawarcia umowy.
Szczegółowe zapisy dotyczące terminu realizacji zamówienia zawiera wzór umowy.
2.3. Długość okresu gwarancji
Długość okresu gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia (w tym na wszystkie niewymienione urządzenia i materiały, które zostały użyte lub wbudowane przy wykonaniu przedmiotu umowy) liczona od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość gwarancji jakości w przedziale 60 - 72 miesiące.
2.4. Klauzula społeczna
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na postawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2019, poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086).
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na postawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz. U. 2020 r., poz. 1320) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pracowników, którzy w okresie wskazanym w § 3 wzoru umowy będą wykonywali prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, t.j.
1) zabezpieczenie drzew i krzewów na okres wykonywania robót ziemnych;
2) pielęgnacja i podlewanie zieleni istniejącej, podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
3) wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotu umowy.
Warunek ten zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób na postawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy.
Szczegółowe informacje w § 16 wzoru umowy.
2.5. Rozwiązania równoważne
1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji projektowej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia,
o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
z opisywanymi.
2.6. Ubezpieczenie
Wykonawca jest zobowiązany do posiadania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na czas wykonywania przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wysokość wynagrodzenia Wykonawcy brutto określona w ofercie Wykonawcy.
Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oryginał polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oryginału nowej polisy, z której będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje z zachowaniem ciągłości i wysokości, ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
2.7. Wartość zamówienia
Wartość szacunkowa zamówienia netto wynosi 368 175,00 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 368175.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: OSKARBUD ARTUR STOLARZAK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks. Augustyna Kordeckiego 11
Kod pocztowy: 05-230
Miejscowość: Kobyłka
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 383022.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 682650.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Dobudowa windy do budynku Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej-Curie w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Konopnickiej 9
- "Budowa ul. Kolejowej w Psarach " - w formule zaprojektuj i wykonaj.
- Remont i przebudowa drogi powiatowej Nr 1582B dł. ok. 0,3 km i drogi powiatowej Nr 1575B od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1576B w str. m. Mulawicze dł. ok. 2,2 km
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.