eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto › Postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie przepisu art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp" na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie nr 510433126-N-2021 z dnia 2021-06-21 r.
Urząd Gminy Nowe Miasto:

Postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie przepisu art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp" na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza Poddziałanie 4.3.1 Ograniczanie niskiej emisji i mobilność miejska Typ projektów - Ograniczenie „niskiej emisji”, wymiana urządzeń grzewczych, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774167-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540410081-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 09.01.2021 nr 540398827-N-2021
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 13.01.2021 nr 540402016-N-2021
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 21.01.2021 nr 540406163-N-2021
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 25.01.2021 nr 540408264-N-2021
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 28.01.2021 nr 540410081-N-2021

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Nowe Miasto, krajowy numer identyfikacyjny 13037828400000, Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 23 661 49 20, 23 661 49 40
faks: 23 661 49 23
e-mail: info@ugnowemiasto.pl
www: www.ugnowemiasto.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie przepisu art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą Pzp" na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SI.271.7.2020.JM

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia w ramach części pierwszej jest wykonanie robót budowlano instalacyjnych w zakresie wymiany urządzeń grzewczych w 65 nieruchomościach (budynkach mieszkalnych), w tym: - pieca zgazowującego drewno – 1 szt.; - pieca na palet – 6 szt; - kotłów kondensacyjnych gazowych wraz z zbiornikami zewnętrznymi na paliwo gazowe – 58 sztuk Realizacja części pierwszej zamówienia inwestycyjnego polega na: - zaprojektowaniu schematu instalacji systemów grzewczych z wyłączeniem instalacji gazowych na które Zamawiający posiada dokumentację budowlaną wraz z prawomocnymi pozwoleniami na budowę, - demontaż starego kotła
wraz z elementami towarzyszącymi, wyniesienie kotła z kotłowni na zewnątrz i utylizacja kotła. Wykonawca potwierdza utylizację stosownymi dokumentami. Wykonawca jest zwolniony z utylizacji kotła w przypadku zadeklarowania przez mieszkańca nieruchomości utylizacji kotła we własnym zakresie z zastrzeżeniem, że dany fakt zostanie odnotowany w protokole odbioru. W przypadku utylizacji kotła przez mieszkańca nieruchomości Wykonawca przekazuje go mieszkańcowi poprzez odstawienie w miejsce wskazane przez mieszkańca nieruchomości na której dokonywana jest wymiana
czynnika ciepła do czasu odebrania/przekazania urządzenia do utylizacji. - dostarczeniu niezbędnych urządzeń, wyposażenia i materiałów w tym budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych własnym transportem wraz z rozładunkiem ze środka transportu i złożeniem w miejscu
umożliwiającym bezkolizyjne wykonanie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że wszystkie urządzenia, wyposażenie materiały w tym materiały budowlane, armatura i osprzęt w danej lokalizacji i do danej instalacji muszą być ze sobą kompatybilne i nie zakłócać wzajemnego funkcjonowania; - wykonaniu robót budowlano instalacyjnych zgodnie z projektem technicznym/ schematem technicznym m.in. w celu podłączenia do istniejącej instalacji c.o., c.w.u., z.w. w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym, - wykonania montażu czopucha do komina dymowego - wykonanie zabezpieczeń instalacji c.o. i c.w.u. zgodnie z obowiązującymi normami; - wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, odgromowej i stanu izolacji obwodów elektrycznych i automatyki; - instalację sterownika kotła z czujnikami temperatury zewnętrznej, pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji, - wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami; - wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych
instalacji; - przeprowadzenia rozruchu i uruchomienia instalacji czynników ciepła, w tym kotłów spalających pellet, kotłów zgazowujących drewno, kotłów gazowych wraz ze zbiornikiem zewnętrznym w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych położonych w Gminie Nowe Miasto tj.
zgodnie z wskazaną lokalizacją nieruchomości w Załączniku 2b do SIWZ, - odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku demontażu i montażu instalacji; - udział w odbiorze
technicznym; - przekazanie użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim oraz poinformowanie ich o zasadach prawidłowej i bezpiecznej obsłudze instalacji, bieżącej konserwacji oraz serwisie gwarancyjnym i jego zakresie; - zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym; - wykonanie i zgłoszenie niezbędnej dokumentacji dot. UDT wraz z poniesieniem kosztów – jeżeli dotyczy; - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej: a) schemat instalacji, a w przypadku instalacji gazowej również projekt powykonawczy oraz dokumentację fotograficzną stanu istniejącego przed realizacją inwestycji i wykonanej instalacji; b) prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w
języku polskim; c) protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym – protokoły szczelności m.in. instalacji hydraulicznych; d) wnioski wykonawcy o zatwierdzenie materiałów, urządzeń i armatury, które będą zabudowane w instalacjach - zatwierdzane przez Inspektora Robót Budowlanych,
e) deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, f) karty techniczne zamontowanych urządzeń; g) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń; h) protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej instalacji wraz z
informacją dotyczącą utylizacji kotła przez mieszkańca jeżeli dotyczy; i) Kartę Regulacji (ustawienia sterownika kotła); k) protokół odbioru instalacji w ramach danej nieruchomości (budynku mieszkalnego) podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale
mieszkańca. Przedmiotem zamówienia w ramach części drugiej jest wykonanie robót budowlano instalacyjnych w zakresie 13 instalacji systemów OZE, w tym: - instalacji solarnych – 2 szt; - instalacji pomp ciepła o mocy 2,5 kW – 1 szt; - instalacji fotowoltaicznych w systemie on-gird o mocy od 2,8
kW do 7,5 kW – 10 szt. Realizacja części drugiej zamówienia inwestycyjnego polega na: - zaprojektowaniu schematu instalacji OZE z zastrzeżeniem weryfikacji mocy w stosunku do mocy przyłączeniowej budynku. W przypadku braku odpowiedniej mocy Wykonawca w imieniu mieszkańca
wystąpi o zwiększenie mocy przyłączeniowej, - dostarczeniu niezbędnych urządzeń, wyposażenia i materiałów w tym budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych własnym transportem wraz z rozładunkiem ze środka transportu i złożeniem w miejscu umożliwiającym bezkolizyjne wykonanie
przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że wszystkie urządzenia, wyposażenie materiały w tym materiały budowlane, armatura i osprzęt w danej lokalizacji i do danej instalacji muszą być ze sobą kompatybilne i nie zakłócać wzajemnego funkcjonowania; - wykonaniu robót budowlano
instalacyjnych zgodnie schematem technicznym w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji; - wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, odgromowej i stanu izolacji obwodów elektrycznych i automatyki – jeżeli dotyczy; - wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami – jeżeli dotyczy; - wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji – jeżeli dotyczy; - przeprowadzenie rozruchu i uruchomienia instalacji, w tym instalacji OZE w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych położonych w Gminie Nowe Miasto tj. zgodnie z wskazaną lokalizacją nieruchomości w Załączniku 2b do SIWZ. Wykonawca przed rozruchem instalacji fotowoltaicznej do dystrybutora i sprzedawcy energii elektrycznej złoży zgłoszenie przyłącza wraz z danymi technicznymi instalacji; - odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych
powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji; - udział w odbiorze technicznym; - przekazanie użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim oraz poinformowanie ich o zasadach prawidłowej i bezpiecznej obsłudze
instalacji, bieżącej konserwacji oraz serwisie gwarancyjnym; - zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym; - wykonanie i zgłoszenie niezbędnej dokumentacji dot. UDT wraz z poniesieniem kosztów – jeżeli dotyczy; - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej: a) schemat instalacji oraz dokumentację fotograficzną stanu istniejącego przed realizacją inwestycji i wykonanej instalacji; b)prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim; c) protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym – protokoły szczelności instalacji hydraulicznych – jeżeli dotyczy; d) wnioski wykonawcy o zatwierdzenie materiałów, urządzeń i armatury, które będą
zabudowane w instalacjach - zatwierdzane przez Inspektora Robót Budowlanych, e) deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, f) karty techniczne zamontowanych urządzeń; g) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń; h) protokół przeszkolenia
Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej; k) protokół odbioru instalacji w ramach danej nieruchomości (budynku mieszkalnego) podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale mieszkańca. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ tj: - projektach budowlanych na wykonanie
instalacji gazowych w ramach wykonania robót budowlanych w zakresie wymiany urządzeń grzewczych na kotły kondensacyjne gazowe wraz z zbiornikiem zewnętrznym na paliwo gazowe oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - programie funkcjonalno – użytkowym, który zawiera szczegółowe informacje dotyczące danej części zadania tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak i opis sposobu wykonania danej części zamówienia w zakresie części pierwszej z wyłączeniem instalacji gazowych w ramach wykonania robót budowlanych w zakresie
wymiany urządzeń grzewczych na kotły kondensacyjne gazowe wraz z zbiornikiem zewnętrznym na paliwo gazowe oraz w zakresie części drugiej. Zgodnie z zapisami PFU w przypadku braku koncepcji projektowej z danej branży instalacyjnej w celu prawidłowego wykonania robót budowlano
instalacyjnych należy daną branżę zaprojektować i wykonać w celu prawidłowego funkcjonowania zgodnie z przeznaczeniem danych instalacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: 1.1. Część pierwsza zamówienia - wykonanie robót budowlano instalacyjnych w zakresie wymiany urządzeń grzewczych w 65 nieruchomościach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1609025.13 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo – Handlowa „ROMEX” – Grupa SBS Szumański Roman
Email wykonawcy: b.smolinska@firmaromex.pl
Adres pocztowy: ul.Młodzieżowa 28a 09-100 Płońsk
Kod pocztowy: 09-100
Miejscowość: Płońsk
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: BIOŚ Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Lokalna 31 09-400 Płock
Kod pocztowy: 09-400
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1544474.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1544474.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2036732.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część druga zamówienia - wykonanie robót budowlano instalacyjnych w zakresie 13 instalacji systemów OZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 219686.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ASH Remigiusz Skowroński
Email wykonawcy: skowronski@ash-instalacje.pl
Adres pocztowy: ul.Słowackiego 20a 07-417 Ostrołęka
Kod pocztowy: 07-417
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 258965.32

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 209578.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 323272.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.