eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Utworzenie Klubu Senior+ w Piasecznie w gminie Warka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie nr 510431916-N-2021 z dnia 2021-05-25 r.
Gmina Warka:

Utworzenie Klubu Senior+ w Piasecznie w gminie Warka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 563227-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Warka, krajowy numer identyfikacyjny 52662400000000, Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 048 665 12 00
faks: 048 665 12 25
e-mail: uzp@warka.org.pl
www: www.warka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie Klubu Senior+ w Piasecznie w gminie Warka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.271.3.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku OSP Piaseczno z przeznaczeniem na Klub Senior+ w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonania robót budowlanych.
W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie następujących prac:
1. Prace przygotowawcze :
Wykonanie projektów wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej wraz ze zbiornikiem na gaz płynny oraz wykonanie dokumentacji wykonawczej dla instalacji centralnego ogrzewania.
Opracowanie mapy do celów projektowych zlecił Zamawiający i przekaże ją Wykonawcy po podpisaniu umowy .
2. Roboty remontowe
W zakres robót remontowych wchodzi wykonanie posadzki w Sali dużej budynku
Wykonanie adaptacji któregoś z istniejących pomieszczeń na kotłownię lub wydzielenie
z istniejącego pomieszczenia miejsca na piec gazowy i zasobnik ciepłej wody. Wymiana stolarki drzwiowej całym obiekcie. Wymiana drzwi dwuskrzydłowych w Sali małej na drzwi oszklone dwuskrzydłowe oraz wykonanie schodów zewnętrznych lub podjazdu dla niepełnosprawnych. Wymiana okna lub likwidacja otworu okiennego w Sali małej.
Sprawdzenie kanałów wentylacyjnych pod kątem drożności oraz przeanalizowanie czy istniejąca ilość i wydajność kanałów jest wystarczająca do prawidłowej wymiany powietrza . W przypadku niedrożności należy dokonać udrożnienia kanałów, a w przypadku zbyt małej wydajności należy zaprojektować i wykonać dodatkowe kanały w systemie grawitacyjnym lub mechanicznym nawiewno-wywiewnym.
Wykonanie prac towarzyszących min. rozbiórki, przekucia, zamurowania , uzupełnienia tynków lub wykładzin itp. ogólnie roboty wiązane z robotami podstawowymi.
3. Roboty ziemne:
Roboty związane z zewnętrznym przyłączem gazu i usytuowaniem zbiornika na gaz , fundamenty i przekopy.
4. Instalacja gazowa :
Zostanie wykonana instalacja gazowa wewnętrzna do kuchni i planowanej kotłowni oraz zewnętrzna wraz ze zbiornikiem na gaz płynny.
5. Wykonanie ogrzewania
W budynku planowane jest wykonanie kotłowni oraz ogrzewania centralnego, w Sali dużej ogrzewanie podłogowe w pozostałych pomieszczeniach ogrzewanie grzejnikowe.
6. Docieplenie stropodachu i stropów
Wykonanie sufitu podwieszanego w Sali dużej .
Termoizolacja istniejącego stropu nad pozostałą częścią budynku Sala mała, Kuchnia, Spiżarka
7. Podjazd dla niepełnosprawnych
Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do Sali głównej.
8. Instalacja elektryczna
Wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i zasilającej gniazda w pomieszczeniu Sali dużej i Sali Małej. W Sali Dużej należy wykonać zasilanie elektryczne do planowanego klimatyzatora ściennego, zasilanie odpowiednie dla klimatyzatora o wydajności odpowiedniej dla kubatury Sali dużej. Zakup i montaż klimatyzatora nie jest objęty przedmiotowym zamówieniem.
9. Roboty wykończeniowe
Wykonanie robót malarskich itp.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 126959.72 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Wytwórcze Handel Obwoźny Zbisław Zatorski
Email wykonawcy: zbislaw.zatorski@op.pl
Adres pocztowy: Gośniewska 73
Kod pocztowy: 05-660
Miejscowość: Warka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 170000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 170000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 170000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.