To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego w rozbiciu na pakiety
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 772982-N-2020
Numer ogłoszenia: 540401134-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 556 163
faks: 322 556 337
e-mail: zp@szpitalmurcki.pl
www: www.szpitalmurcki.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego w rozbiciu na pakiety
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/6006/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego w rozbiciu na pakiety: Pakiet 1 - Sprzęt jednorazowy ogólny jałowy w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 2 - Sprzęt jednorazowy specjalistyczny jałowy w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 3 - Sprzęt anestezjologiczny w ilościach określonych w Zał nr 1 Pakiet 4 - Cewniki do odsysania w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 5 - Sprzęt jednorazowy anestezjologiczny w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 6 - Zgłębniki gastrostomijne i zestawy do żywienia dojelitowego w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 7 - Sprzęt jednorazowy ogólny sterylny w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 8 - Sprzęt jednorazowy specjalistyczny jałowy w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 9 - Paski do glukometrów w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 10 - Sprzęt jednorazowy specjalistyczny jałowy w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 11 - Sprzęt jednorazowy ogólny niejałowy w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 12 - Sprzęt jednorazowy elektromedyczny w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 13 - Nakłuwacze w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 14 - Wkłady i pojemniki do ssaków w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 15 - Sprzęt jednorazowy specjalistyczny w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 16 - Pojemniki na odpady medyczne w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 17 - Sprzęt jednorazowy anestezjologiczny w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 18 - Sprzęt jednorazowy ogólny jałowy w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 19 - Jednorazowe produkty do higieny pacjentów w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 20 - Sprzęt jednorazowy specjalistyczny w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 21 - Sprzęt anestezjologiczny w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 22 - Żel do cewnikowania w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 23 - Sprzęt jednorazowy specjalistyczny jałowy w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 24 - Worki do zaopatrzenia stomii brzusznej w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 25 - Dren Kher’a w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 26 - Przyrządy do przetaczania płynów (leki światłoczułe) w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 27 - Balony do rozszerzania przestrzeni pozaotrzewnowej i klipsy tytanowe w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 28 - Klipsy laparoskopowe i woreczki do laparoskopii w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 29 - Nici ortopedyczne w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 30 - Materiały opatrunkowe jałowe w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 31 - Materiały opatrunkowe w ilościach określonych w Zał. nr 1 Pakiet 32 - Jednorazowa uszczelka do trokaru 10mm w ilościach określonych w Zał. nr 1
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4255.65 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4521.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4521.04
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 430.35 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 481.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 499.24
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7590.95 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8044.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8044.38
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 522.73 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 550.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 733.34
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35522.30 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 35554.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35554.56
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16353.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16718.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16718.02
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9896.35 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12065.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12422.31
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9614.29 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10785.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11234.62
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14925.64 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15890.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16514.50
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8513.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9156.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9156.62
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12385.32 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9946.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14188.35
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5360.52 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6310.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6636.64
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4626.44 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5071.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8992.62
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10726.63 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10778.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13065.89
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 832.04 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 879.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 879.01
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 16
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 w oparciu o art. 93 ust. 2 w związku z art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (obowiązującej do 31.12.2020 r.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Stan faktyczny, jaki zaistniał w niniejszej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił zawarcia umowy należy zakwalifikować do tej samej grupy przypadków, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (obowiązującej do 31.12.2020 r.), gdyż ma jednakowy skutek w postaci braku ofert i w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy na realizację zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 13.04.2021 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie Pakietu 16 złożonej przez Wykonawcę Bialmed Sp. z o.o., 02-546 Warszawa, ul. Kazimierzowska 46/48/35 oraz poinformował ww. Wykonawcę o wyznaczeniu terminu podpisania umowy na dzień 20.04.2021 r.
W dniu 21.04.2021 r. ww. Wykonawca przekazał Zamawiającemu pismo informujące o odmowie podpisania umowy w zakresie Pakietu 16.
Przepis art. 94 ust. 3 ustawy Pzp (obowiązującej do 31.12.2020 r.) umożliwia Zamawiającemu wybór oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub unieważnienie postępowania, jeżeli zachodzą ku temu przesłanki.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dysponuje innymi ofertami w zakresie Pakietu 16, w związku z czym postępowanie winno zostać unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 w oparciu o art. 93 ust. 2 ustawy Pzp (obowiązującej do 31.12.2020 r.).
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 w oparciu o art. 93 ust. 2 ustawy Pzp (obowiązującej do 31.12.2020 r.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wykładnia literalna tej normy prawnej sprowadza się do obowiązku unieważnienia postępowania wyłącznie w sytuacji, gdy w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wykładnia celowościowa tego przepisu sprowadza się zatem do formalnego zamknięcia postępowania w sytuacji, gdy z uwagi na brak ważnych ofert lub w ogóle brak ofert Zamawiający nie ma możliwości zakończenia postępowania zawarciem umowy. Wśród okoliczności, które mogą skutkować niemożnością zakończenia postępowania zawarciem umowy jest również i taka, że jedyny Wykonawca, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu uchylił się od zawarcia umowy tak, jak ma to miejsce w okolicznościach niniejszej sprawy. Zarówno przesłanki umożliwiające unieważnienie postępowania zawarte w art. 93 ust. 1 pkt 1 w oparciu o art. 93 ust. 2 ustawy Pzp (obowiązującej do 31.12.2020 r.) jak i ww. opisane okoliczności spowodowane są niemożnością zawarcia umowy z powodów niezależnych od Zamawiającego. Dlatego sytuacja, w której jedyny Wykonawca, który złożył ofertę uchyla się od zawarcia umowy, wpisuje się w wykładnię celowościową normy prawnej określonej w art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (obowiązującej do 31.12.2020 r.).
Zgodnie ze stanowiskiem doktryny i orzecznictwa postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego kończy się z chwilą udzielenia tego zamówienia, albo – w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp (obowiązującej do 31.12.2020 r.) – z chwilą unieważnienia postępowania. Wobec tego w sytuacji, gdy w okolicznościach danego postępowania nie ma możliwości zawarcia umowy winno ono być formalnie zakończone unieważnieniem.
NAZWA: Pakiet 17
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie Art. 93 ust. 1 pkt 1 w oparciu o Art. 93 ust.2 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Pakiet 18
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie Art. 93 ust. 1 pkt 1 w oparciu o Art. 93 ust.2 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Pakiet 19
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11935.55 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14322.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14322.66
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 20
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2587.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1463.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1478.52
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 21
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8366.51 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9169.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9169.72
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 22
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2709.84 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2770.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3402
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 23
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie Art. 93 ust. 1 pkt 1 w oparciu o Art. 93 ust.2 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Pakiet 24
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie Art. 93 ust. 1 pkt 1 w oparciu o Art. 93 ust.2 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Pakiet 25
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 464.91 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 436.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 436.75
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 26
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 140.94 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 189
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 189
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 27
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34891 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38201.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38201.65
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 28
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Pakiet 29
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 w oparciu o art. 93 ust. 2 ustawy Pzp – nie złożono żadnej oferty
NAZWA: Pakiet 30
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7914.03 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8644.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8644.32
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 31
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 157.85 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 166.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 166.32
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 32
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26697.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26697.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa obłożeń zestawów i fartuchów dla bloku operacyjnego - 3 zadania
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Dostawa jednorazowych artykułów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- NZ.261.34.2024 Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej oraz sprzętu jednokrotnego użytku do przygotowania leków dla Pracowni Cytostatyków.
- DOSTAWA WĘŻYKÓW DO WSTRZYKIWACZA DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU
- Dostawa obłożeń chirurgicznych oraz środków ochrony osobistej - powtórka
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.