eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie zdjęć oraz spotów promujących produkt turystyczny Pomorskie Szlaki Kajakowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-04

Ogłoszenie nr 510430261-N-2021 z dnia 2021-05-04 r.
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku:

Wykonanie zdjęć oraz spotów promujących produkt turystyczny Pomorskie Szlaki Kajakowe

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: RPO Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 8.4. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego w kategorii wydatku promocja produktu turystycznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 752998-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540553022-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Do kontaktowania się z wykonawcami w sprawie każdego z zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Zuzanna Ulasińska, pok. 128, tel. (58) 32-36-188, e-mail: zuzanna.ulasinska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon.-czw. w godz. 8:00 – 16:00, w pt. od godz. 7:00-15:00.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 59846300000000, Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 583 236 129
faks: 583 236 529
e-mail: bzp@gdansk.gda.pl
www: http://www.bip.gdansk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zdjęć oraz spotów promujących produkt turystyczny Pomorskie Szlaki Kajakowe

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.74.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiot zamówienia. 1.Wykonanie zdjęć dla potrzeb promocji produktu turystycznego Pomorskie Szlaki Kajakowe, która powinna prezentować potencjał szlaków wodnych, z aktywnym udziałem jednostek wodnych, kajaków i statystów w roli wodniaków/ kajakarzy, obejmującą minimum 500 szt. zdjęć standardowych (lądowych) oraz minimum 300 szt. zdjęć lotniczych, barwnych, wysokiej wartości artystycznej, z uwzględnieniem otoczenia obejmującego kadry pionowe i poziome dla wskazanych w umowie miejsc i obiektów, o których mowa jest w Załączniku nr 2 do umowy. 2.Spośród wykonanych i przedstawionych do ostatecznej akceptacji zdjęć Zamawiający dokona ostatecznego wyboru 350 zdjęć standardowych i 150 zdjęć lotniczych. 3.Wykonanie dwóch spotów reklamowych o długości 30 sekund każdy, prezentujących atrakcyjność produktu turystycznego Pomorskie Szlaki Kajakowe dla turystów indywidualnych oraz dla grup zorganizowanych i miłośników sportów wodnych obejmująca przygotowanie scenariuszy i ścieżek lektorskich oraz realizacja ujęć filmowych i montaż. 4.Realizacja zdjęć i spotów odbywać się będzie na podstawie harmonogramu stanowiącego załącznik do oferty. 5.Wraz z przekazaniem Zamawiającemu wybranych i skorygowanych zdjęć oraz dwóch spotów reklamowych nastąpi przekazanie praw autorskich. 5.Harmonogram realizacji zdjęć i spotów musi uwzględniać czas niezbędny na: a)przygotowanie scenariuszy i ścieżek lektorskich spotów oraz scenariuszy zdjęć, b)przedstawienie do akceptacji, poprawki i akceptację przez Zamawiającego scenariuszy i ścieżek lektorskich spotów oraz scenariuszy zdjęć (min 21 dni), c)realizację próbek zdjęć z minimum trzech lokalizacji, d)przedstawienie do akceptacji, poprawki i akceptację przez Zamawiającego próbek zdjęć z minimum trzech lokalizacji (min 21 dni), e)wykonanie pozostałych zdjęć oraz ujęć filmowych, f)przedstawienie do akceptacji, poprawki i akceptację pełnego wyboru zdjęć oraz spotów filmowych (min 21 dni), g)ostateczną obróbkę wybranych przez Zamawiającego zdjęć oraz spotów filmowych i przekazanie ich do siedziby Zamawiającego. 7.Wykonane zdjęcia i spoty będą wykorzystywane dla potrzeb działań informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją zadań rewitalizacji oraz promocji Pomorskich Szlaków Kajakowych, a w szczególności obejmujących wykonanie druków mało, średnio i wielkoformatowych, prezentacji multimedialnych, wydawnictw promocyjnych, map, strony internetowej, emisji w kinach, telewizji, internecie i środkach komunikacji publicznej. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Rozdziale 14 SIWZ – wzór umowy. II.Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca winien wskazać w formularzu ofertowym nazwy firm podwykonawców wraz z informacją, która część zamówienia zostanie wykonana przy udziale podwykonawcy. III. Termin realizacji zamówienia - maksymalnie 240 dni od dnia obowiązywania umowy, tj. od dnia 30 kwietnia 2021 r., oraz zgodnie z ofertą Wykonawcy i harmonogramem, stanowiącym załącznik do oferty. Uwaga: Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i może, zgodnie z decyzją Wykonawcy, ulec zmianie (Rozdział 9 SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.96.11.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 293000.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: MSZ Maciej Szajewski
Email wykonawcy: m@szajewski.com
Adres pocztowy: ul. Kołodziejska 7/9e m.5
Kod pocztowy: 80-836
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Qunabu Multimedia Rafał Wojczal
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Karola Szymanowskiego 57
Kod pocztowy: 80-280
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 280000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 99999.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 787138.50
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.