eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › "Rewitalizacja obiektu Łazienki III w Parku Zdrojowym - roboty dodatkowe i zamienne"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-20

Ogłoszenie nr 510428766-N-2021 z dnia 2021-04-20 r.
Miasto Jastrzębie Zdrój:

"Rewitalizacja obiektu Łazienki III w Parku Zdrojowym - roboty dodatkowe i zamienne"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Rewitalizacja obiektu Łazienki III w Parku Zdrojowym w Jastrzębiu-Zdroju” - zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WSL na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601399-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540214468-N-2020, 540220566-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Jastrzębie Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 27625535800000, Al. Józefa Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 47 85 133
faks: 32 47 85 350
e-mail: bzp@um.jastrzebie.pl
www: https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rewitalizacja obiektu Łazienki III w Parku Zdrojowym - roboty dodatkowe i zamienne"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.89.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, na terenie realizowanej w Parku Zdrojowym inwestycji p.n.: „Rewitalizacja obiektu Łazienki III w Parku Zdrojowym”, następujących robót budowlanych:
1/ zagospodarowania terenu wraz z oświetleniem zewnętrznym,
2/ dostawy i montażu stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych,
3/ wykonania i montażu wewnętrznych schodów drewnianych,
4/ wykonania dodatkowych elementów instalacji wentylacji mechanicznej,
5/ wykonania elementów dekoracyjnych na ścianach wewnętrznych i sufitach,
6/ dostawy i montażu wyposażenia meblowego ze stali nierdzewnej.
W zakresie niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą wykonanego przez siebie zakresu robót wraz z oświadczeniami i dokumentami niezbędnymi do zgłoszenia zakończenia robót do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach oraz Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Zakres całego opracowania projektowego obejmuje działki: 8.2-831/36, 8.2-832/36, 8.2-971/14, 8.2-1103/19 i 8.2-968/14. Obszar Parku Zdrojowego jest objęty ochroną konserwatorską. Został wpisany do rejestru zabytków pod nr A/1524/93 w dniu 30.04.1993 r. W związku z powyższym inwestycja musi być prowadzona zgodnie z wymaganiami i pozwoleniami na prowadzenie prac przy zabytku wydanego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach. Aktualnie na terenie w/w działek prowadzone są roboty budowlane. W związku z czym Zamawiający nie wyklucza możliwości prowadzenia robót równocześnie zarówno przez dotychczasowego Wykonawcę jak i przez Wykonawcę wyłonionego w ramach niniejszego postępowania. Jednocześnie informuję, iż Zamawiający wyznaczy kierownika budowy na czas prowadzenia robót objętych niższym postępowaniem.
Szczegółowy zakres został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ i wzorze umowy zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ.
2) Inwestycja winna być zrealizowana zgodnie z:
• dokumentacją projektową – załącznik nr 9 do siwz,
• szczegółowymi specyfikacjami technicznymi – załącznik nr 10 do siwz,
• kosztorysami ślepymi (z wyszczególnionymi wyliczeniami obmiarowymi) – załącznik nr 12 do siwz
oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2210602.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MOSTOSTAL ZABRZE Gliwickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Piastów 10
Kod pocztowy: 44-101
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4638562.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4638562.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4638562.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 127 320,11 zł netto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.