eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brusy › Przebudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-12

Ogłoszenie nr 510427867-N-2021 z dnia 2021-04-12 r.
Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach:

Przebudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774790-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540398580-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach, krajowy numer identyfikacyjny 77156212300000, Dworcowa 18, 89-632 Brusy, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 52 396 93 30
faks: 52 396 93 32
e-mail: ckbbrusy@wp.pl
www: www.ckibbrusy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - jednostka kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Nr CKB.33.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach” dofinansowanego w ramach NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA Priorytet 2 INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK 2016-2020 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa - Etap III. 2. Inwestycja będzie obejmowała: 2.1. Roboty budowlane zewnętrzne - roboty rozbiórkowe, - przebudowa schodów zewnętrznych głównego wejścia, - wykonanie zewnętrznego podjazdu dla niepełnosprawnych, - wykonanie konstrukcji przestrzennych od strony południowej, - wykonanie utwardzenia od strony południowej i od strony północnej, - wykonanie podestu scenicznego na dziedzińcu południowym, - wykonanie muru w granicy od strony dziedzińca południowego, - mała architektura i zieleń od strony dziedzińca południowego i północnego, - wykonanie regałów ozdobnych oraz plandeki z grafiką, 2.2. Roboty instalacyjne sanitarne zewnętrzne - nowe przyłącze kanalizacji deszczowej wraz z instalacją zewnętrzną od strony północnej, - wpusty kanalizacji deszczowej od strony dziedzińca południowego, - zasilanie w wodę dziedzińca południowego, - dodatkowe przyłącze kanalizacji sanitarnej od strony północnej, 2.3. Roboty instalacyjne elektryczne zewnętrzne - wykonanie okablowania pod instalacje elektryczne zewnętrzne, - wykonanie oświetlenia zewnętrznego elewacji budynku, - wykonanie oświetlenia zewnętrznego zagospodarowania terenu (oświetlenie w podjeździe i schodach zewnętrznych, w utwardzeniu terenu, latarnie zewnętrzne i inne), - wykonanie zasilania gniazd zewnętrznych, - wykonanie rozdzielni elektrycznej zewnętrznej przy scenie otwartej. 2.4. Roboty budowlane związane z budynkiem - roboty rozbiórkowe, - wykonanie elewacji zewnętrznych, - wykonanie nowego docieplenia pod dachem sali widowiskowej, - wykonanie i uzupełnienie ścianek działowych, - docieplenie i pokrycie dachowe szybu windowego wraz z obróbkami dachowymi, - wykonanie kratownic stalowych w obrębie sceny dla zamocowania zawieszonych elementów wyposażenia scenicznego. 2.5. Roboty wykończeniowe w budynku - wykonanie wszystkich posadzek w części istniejącej i rozbudowanej, - wykonanie sufitów podwieszanych, - okładziny nad sufitami podwieszanymi, - wykonanie okładzin ściennych, - panele ozdobne w sali głównej, - zabudowy z płyt g-k, - montaż wycieraczek wewnętrznych i zewnętrznych, - montaż balustrad przyschodowych i przyściennych, - montaż parapetów wewnętrznych, - szpachlowanie, malowanie, - grafiki ścienne, - zabezpieczenie kratownic dachu Foyer (pom. 1.20) poprzez malowanie farbami antykorozyjnymi w kolorze czarnym. 2.6. Stolarka okienna i drzwiowa - wykonanie nowej stolarki okiennej, - przeniesienie i montaż istniejącej stolarki drzwiowej, - montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej. 2.7. Instalacje sanitarne wewnętrzne - wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej oraz przebudowa istniejącej, - wykonanie pozostałej części instalacji c.o. oraz przebudowa istniejącej, - wykonanie pozostałej części instalacji wody i kanalizacji oraz przebudowa istniejącej, - kanalizacja sanitarna z separatorem z części kuchennej. 2.8. Instalacje elektryczne - wykonanie instalacji elektrycznej, - instalacja gniazd, - instalacja oświetlenia podstawowego, - instalacja oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego. 2.9. Instalacje niskoprądowe - instalacja strukturalna - sieci komputerowe, - instalacja sygnalizacji pożaru SSP, - instalacja alarmowa, - instalacja monitoringu. 2.10. Wyposażenie i nagłośnienie sceniczne - nagłośnienie sali widowiskowej, - nagłośnienie salki pomocniczej, - oświetlenie sceniczne, - system kotar materiałowych, - system projekcji, - systemy sceniczne do montażu dekoracji i oświetlenia indywidualnego oraz inne. 2.11. Wyposażenie salki kinowej - nagłośnienie, - system projekcji obrazu, - montaż foteli kinowych z podestem. 2.12. Montaż urządzeń dźwigowych - montaż dźwigu osobowego, - montaż podjazdu przyschodowego. 2.13. Montaż wyposażenia - wyposażenie sanitarne, - zabudowy aranżacyjne i podobne. oraz: 1) Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla całego obiektu. 2) Sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego obiektu. 3) Toalety dla niepełnosprawnych należy wyposażyć w system przywoływaczy. 4) Wyposażenie całego obiektu w podręczny sprzęt gaśniczy zgodnie z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego, wykonanie oznakowania p.poż. oraz oznakowania ewakuacyjnego. UWAGI: 1) należy uwzględnić w wycenie ograniczoną ilość miejsca na placu budowy (brak możliwości składowania materiałów budowlanych na terenie działki), 2) w trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości, 3) do wyceny proszę uwzględnić dodatkową umywalkę i zlewozmywak wraz z montażem i podłączeniem w pom. nr 1.07, 4) kolorystykę okładzin ściennych, podłogowych, farb, stolarki wewnętrznej oraz innych elementów wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych, w tym elewacji i lokalizacji gniazd, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie wykonywania robót, 5) Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zapewni na własny koszt wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległości nie większą niż 5 km lub utylizację rozbieranych i demontowanych elementów. 3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 9 do SIWZ, w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 8 do SIWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 10 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.23.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5035339.03 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: LABAR Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niedźwiednik 20
Kod pocztowy: 80-292
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6479640.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6479640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6681828.63
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.