eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami medycznymi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-02

Ogłoszenie nr 510426847-N-2021 z dnia 2021-04-02 r.
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.:

Świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami medycznymi.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 769288-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540397369-N-2021, 540401520-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 24146865300000, ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: +48322482452
faks: +48327795912
e-mail: zampub@szpitalruda.pl
www: www.szpitalruda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami medycznymi.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 47/PN/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa: odbiór i transport oraz utylizacja odpadów medycznych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z
o.o.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. 2. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w
załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY są ilościami orientacyjnymi, faktyczną ilość określą bieżące potrzeby Zamawiającego. Zmniejszenie ilości
odpadów, których usługi będą dotyczyć nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego. 3. Usługi winny być wykonywane
zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: 1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.); 2)
ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 1403 z późn. zm.); 3) Rozporządzenia
Ministra Zdrowia z dnia 05 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2017 r. poz. 1975);
4) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.) 5) ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o
przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 154 z późn. zm.). 6) ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z
2019 r. poz. 2140 z późn. zm.) 4. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga aby wszelkie czynności były wykonywane przez osoby
zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy zatem osób, które wykonują czynności w trakcie realizacji zamówienia: kierowanie
(przewóz), załadunek, rozładunek, unieszkodliwianie odpadów medycznych. 5. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący
czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w
ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali
wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności w
trakcie realizacji zamówienia: kierowanie (przewóz), załadunek, rozładunek, unieszkodliwianie odpadów medycznych. 6. Wymagania dotyczące sposobu
dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudnienia osób na umowę o
pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 7. Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od daty doręczenia
prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.52.44.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 911969.28 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hutnicza 8
Kod pocztowy: 40-241
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 984926.82

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 984926.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 984926.82
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.