eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa i wdrożenie Systemu Informatycznego Zarządzania wspomagającego obsługę procesu dydaktycznego w Akademii Sztuki w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-01

Ogłoszenie nr 510426710-N-2021 z dnia 2021-04-01 r.
Akademia Sztuki w Szczecinie:

Dostawa i wdrożenie Systemu Informatycznego Zarządzania wspomagającego obsługę procesu dydaktycznego w Akademii Sztuki w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest realizowane w ramach projektów: „Akademia Sztuki w Szczecinie_INWESTYCJA W TALENTY” dofinansowanego w ramach umowy nr POWR.03.05.00-00-Z204/17 oraz Akademia Sztuki w Szczecinie_PROJEKT KARIERA w ramach umowy nr POWR.03.05.00-00-Z015/18-00 zwanych dalej „Projektem”. Projekty realizowane są w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775878-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540402037-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuki w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32085033400000, Plac Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 664 080 267
e-mail: izabela.lezanska@akademiasztuki.eu
www: https://www.akademiasztuki.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie Systemu Informatycznego Zarządzania wspomagającego obsługę procesu dydaktycznego w Akademii Sztuki w Szczecinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): AS/BZP/04/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Dostawa i wdrożenie Systemu
Informatycznego Zarządzania wspomagającego obsługę procesu dydaktycznego w Akademii Sztuki w
Szczecinie” – zwana dalej „systemem” w podziale na etapy: 1) Etap I - Dostawa i wdrożenie Systemu
Informatycznego Zarządzania wspomagającego obsługę procesu dydaktycznego w Akademii Sztuki w
Szczecinie; 2) Etap II - Wsparcie techniczne i szkolenia użytkowników systemu. 2. Szczegółowe
wymagania dotyczące systemu są zawarte w następujących załącznikach do Specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, zwanej w dalszej części „SIWZ”: - załącznik nr 1 do SIWZ - Wzór umowy; -
załącznik nr 1a – Opis przedmiotu zamówienia. Ilekroć w dalszej części SIWZ mowa będzie o
„przedmiocie zamówienia” bez bliższego określenia rozumieć przez to należy całość treści zawartej w
załącznikach nr 1 i 1a SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. 4.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania zamówienia w sposób odmienny niż określony w
niniejszej SIWZ. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający
wymaga: 1) aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę
wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności w zakresie usługi
wsparcia technicznego, o której mowa w Rozdziale II ust. 24 i następne Opisu przedmiotu
zamówienia. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji
zamówienia w której realizowane będą ww. czynności. 6. Wymagania w zakresie sposobu
dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień
Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29
ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały
we wzorze Umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 7. Zamówienie jest realizowane w
ramach projektów: „Akademia Sztuki w Szczecinie_INWESTYCJA W TALENTY” dofinansowanego w
ramach umowy nr POWR.03.05.00-00-Z204/17 oraz Akademia Sztuki w Szczecinie_PROJEKT KARIERA
w ramach umowy nr POWR.03.05.00-00-Z015/18-00 zwanych dalej „Projektem”. Projekty
realizowane są w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, współfinansowanego ze
środków Europejskiego Funduszu Społecznego – Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół
wyższych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 48.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 238211.38 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: APR System Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowiny
Kod pocztowy: 26-052
Miejscowość: Zgórsko
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 293000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 293000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 791505.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.