To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 531749-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 91 449 4916
e-mail: dzp@zut.edu.pl
www: www.zut.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/ATG/208/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywne dostawa materiałów biurowych na każde wezwanie Zamawiającego do
poszczególnych jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w
Szczecinie. Zamawiający będzie dokonywał zamówień partiami, a Wykonawca będzie realizował
zamówienie na każde wezwanie, w trakcie trwania całej umowy, bez względu na wartość pojedynczej
dostawy. 2. Zakres wskazany w pkt. 1 realizowany będzie bez podziału na części zamówienia. 3. Opis
oczekiwanych przez Zamawiającego minimalnych wymagań, w tym cech technicznych materiałów
biurowych zawiera Załącznik nr 2 specyfikacji. 4. Ilekroć w dalszej części specyfikacji, bez bliższego
określenia używany będzie termin: „materiały biurowe” – należy rozumieć przez to wszystkie pozycje
wymienione w Załączniku nr 2 specyfikacji jako wymagane do zaoferowania przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. 5. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje
przeniesienie na Zamawiającego własności materiałów biurowych oraz dostarczenie ich Zamawiającemu.
6. Miejscem dostarczenia Zamawiającemu materiałów biurowych są wskazane przez Zamawiającego
obiekty znajdujące się na terenie miasta Szczecin (jednostki do których będą dostarczane materiały
biurowe wskazano w Załączniku nr 7). Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie materiałów
biurowych do wewnątrz pomieszczenia, wskazanego przez Zamawiającego. 7. Wszystkie koszty
związane z wykonaniem dostaw i usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia ponosi
Wykonawca 8. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do
marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia
zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego
standard jakościowy zamawianego materiału biurowego lub jego elementu składowego. Dopuszcza się
składanie ofert na materiały biurowe i ich elementy składowe innych producentów (równoważne), jednak
o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia
(załącznik nr 2 specyfikacji). Wymagania techniczno jakościowe poszczególnych materiałów biurowych
wskazanych w Załączniku nr 2 SIWZ, mają charakter minimalny, dopuszcza się oferowanie produktów o
lepszych parametrach. 9. Zamawiający informuje iż ilość zamówień częściowych składanych w ciągu 12
miesięcy przez Zamawiającego wynosi około 900. Termin na realizację każdego zamówienia
częściowego wynosi 2 dni. 10. Szczegółowy sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 – 7
niniejszego działu, w zakresie przedmiotu zamówienia, określać będzie umowa o zamówienie publiczne
zawarta między Zamawiającym i Wykonawcą, której istotne postanowienia określa załącznik nr 6 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 555860.05 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: RAKPOL Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Władysław Wojciech Rak Spółka Jawna
Email wykonawcy: hurtownia@rakpol.pl
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 31
Kod pocztowy: 70-313
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 549846.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 773077.14
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Modernizacja dachu budynków warsztatowo-dydaktycznych Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej przy ul. Hożej 6 w Szczecinie - etap I
- Dostawa spektroskopu terahercowego pracującego w dziedzinie częstotliwości wraz z elementami dodatkowymi
- Sztuczne zasilanie w miejscowości Wicie na odcinku wybrzeża km 260,690-261,190
- Dostawa, instalacja i uruchomienie dwóch sztuk aparatów do znieczulania.
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur LUW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.