eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-31

Ogłoszenie nr 510426570-N-2021 z dnia 2021-03-31 r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie:

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 531749-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 91 449 4916
e-mail: dzp@zut.edu.pl
www: www.zut.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/ATG/208/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywne dostawa materiałów biurowych na każde wezwanie Zamawiającego do
poszczególnych jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w
Szczecinie. Zamawiający będzie dokonywał zamówień partiami, a Wykonawca będzie realizował
zamówienie na każde wezwanie, w trakcie trwania całej umowy, bez względu na wartość pojedynczej
dostawy. 2. Zakres wskazany w pkt. 1 realizowany będzie bez podziału na części zamówienia. 3. Opis
oczekiwanych przez Zamawiającego minimalnych wymagań, w tym cech technicznych materiałów
biurowych zawiera Załącznik nr 2 specyfikacji. 4. Ilekroć w dalszej części specyfikacji, bez bliższego
określenia używany będzie termin: „materiały biurowe” – należy rozumieć przez to wszystkie pozycje
wymienione w Załączniku nr 2 specyfikacji jako wymagane do zaoferowania przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. 5. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje
przeniesienie na Zamawiającego własności materiałów biurowych oraz dostarczenie ich Zamawiającemu.
6. Miejscem dostarczenia Zamawiającemu materiałów biurowych są wskazane przez Zamawiającego
obiekty znajdujące się na terenie miasta Szczecin (jednostki do których będą dostarczane materiały
biurowe wskazano w Załączniku nr 7). Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie materiałów
biurowych do wewnątrz pomieszczenia, wskazanego przez Zamawiającego. 7. Wszystkie koszty
związane z wykonaniem dostaw i usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia ponosi
Wykonawca 8. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do
marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia
zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego
standard jakościowy zamawianego materiału biurowego lub jego elementu składowego. Dopuszcza się
składanie ofert na materiały biurowe i ich elementy składowe innych producentów (równoważne), jednak
o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia
(załącznik nr 2 specyfikacji). Wymagania techniczno jakościowe poszczególnych materiałów biurowych
wskazanych w Załączniku nr 2 SIWZ, mają charakter minimalny, dopuszcza się oferowanie produktów o
lepszych parametrach. 9. Zamawiający informuje iż ilość zamówień częściowych składanych w ciągu 12
miesięcy przez Zamawiającego wynosi około 900. Termin na realizację każdego zamówienia
częściowego wynosi 2 dni. 10. Szczegółowy sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 – 7
niniejszego działu, w zakresie przedmiotu zamówienia, określać będzie umowa o zamówienie publiczne
zawarta między Zamawiającym i Wykonawcą, której istotne postanowienia określa załącznik nr 6 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.19.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 555860.05 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: RAKPOL Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Władysław Wojciech Rak Spółka Jawna
Email wykonawcy: hurtownia@rakpol.pl
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 31
Kod pocztowy: 70-313
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 549846.54

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 549846.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 773077.14
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.