To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem w ramach inwestycji pn. "BUDOWA CENTRUM AKTYWNOSCI SENIORA", w systemie " pod klucz "w Stalowej Woli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 768671-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: +48508082032, +48506656760
e-mail: scuw@stalowawola.pl
adres profilu nabywcy: https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem w ramach inwestycji pn. "BUDOWA CENTRUM AKTYWNOSCI SENIORA", w systemie " pod klucz "w Stalowej Woli
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-II.271.115.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia „„Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem w ramach inwestycji pn. „BUDOWA CENTRUM AKTYWNOSCI SENIORA”, w systemie „ pod klucz ”w Stalowej Woli objętych niniejszym zamówieniem.
2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę oraz montaż mebli oraz wyposażenia w zakresie określonym w przedmiarach (załącznik nr 8) oraz dokumentacji projektowej (załącznik nr 9), których zakres obejmuje w szczególności:
1.) Wykonanie mebli zgodnie z dokumentacją projektową
2.) Dostawa oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem gastronomicznym zgodnie z założeniami zawartymi w załącznikach numer 1 oraz 2.
3.) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki umowy zawierają załączniki do niniejszego SIWZ
4. Wykonawca zrealizuje dostawy do miejsca przeznaczenia własnym transportem, na własny koszt.
5. Wykonawca dostarczone meble zamontuje zgodnie z przeznaczeniem.
6. Montaż mebli z wyposażeniem będzie uzależniony od pozostałych prac budowlanych z zgodnie z przedmiarami robót.
7. Dokumentacją projektową należy przekazać Zamawiającemu w formie papierowej, oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF, dwg, xls, doc.
8. Wykonana dokumentacja winna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
9. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania na własny koszt wszelkich uzgodnień i opinii wynikłych w trakcie wykonania dokumentacji projektowej niezbędnych do realizacji zamówienia.
10. Niezwłocznie po podpisaniu umowy dokonać wizji lokalnej z udziałem upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego na terenie budowy, w tym wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności w tym uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy do należytego wykonania przedmiotu umowy.
11. Wykonawca oświadcza, iż przedmiot umowy wykona zgodnie z zakresem prac przewidzianych do wykonania, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami w szczególności z techniczno-budowlanymi i normami, z zachowaniem należytej staranności, oraz dotrzyma umówionych terminów i sposobu realizacji.
12. Wykonawca oświadcza, że przed podpisaniem umowy zapoznał się wnikliwie z dokumentami (przedmiarami, dokumentacją projektową), oraz oświadcza, że są one kompletne, spójne, wyczerpujące oraz pozwalają na terminowe wykonanie robót zgodnie z umową.
13. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanej dostaw wraz z montażem w oparciu o cenę wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
14. Płatnikiem za realizację przedmiotu zamówienia będzie Zamawiający: Gmina Stalowa Wola.
15. W razie dostarczenia sprzętu komputerowego i oprogramowania niespełniających wymienionych parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub posiadających wady ukryte Zamawiający sporządzi protokół odbioru dostawy i zażąda od Wykonawcy wymiany przedmiotu zamówienia na spełniający te wymogi, Powiadomienie zostanie dokonane przez Zamawiającego faksem, drogą mailową, telefonicznie bądź osobiście, z informacją o przedmiocie dostaw.
16. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1.) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności:
Wykonawca lub podwykonawcy będą zobowiązani zatrudniać na umowę o pracę osoby odpowiedzialne za:
Nie dotyczy
Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu.
2.) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana.
3.) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy.
4.) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1-3.
5.) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 5 ppkt 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 379370.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PB Tenders Jakub Pawulski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kotomierska 1
Kod pocztowy: 85-568
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 466625.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1550734.80
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Przedszkola Nr 5 w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli .
- Świadczenie usług poligraficznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Budowa kanalizacji deszczowej przy budynkach nr 40 i 44 przy ul. Wojska Polskiego w Stalowej Woli.
- "Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia garderób i charakteryzatorni w hali z zdjęciowej zlokalizowanej na terenie Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji przy ul. J. P. Woronicza 17 w Warszawie
- Zakup mebli biurowych na wyposażenie hali zdjęciowej na terenie Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji przy ul. J.P. Woronicza 17 w Warszawie
- "Dokończenie inwestycji pn. "Budowa krytej pływalni na terenie Miasta Sulejówek" w podziale na zadania: Zadanie 1-2.
- Zakup i dostawę mebli dla Sądu Rejonowego w Świeciu
- "Remont i wyposażenie świetlic wiejskich wraz zagospodarowaniem terenu w miejscowościach popegeerowskich w Gminie Tomaszów".
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.