eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › DOSTAWA RĘKAWIC, OSŁON NA OBUWIE ORAZ KOMBINEZONÓW OCHRONNYCH.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-23

Ogłoszenie nr 510424213-N-2021 z dnia 2021-03-23 r.
Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

DOSTAWA RĘKAWIC, OSŁON NA OBUWIE ORAZ KOMBINEZONÓW OCHRONNYCH.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 22196438500000, ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 768 42 81, 58 468 46 40
faks: 58 761 46 29, 58 768 48 29
e-mail: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
www: www.copernicus.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA RĘKAWIC, OSŁON NA OBUWIE ORAZ KOMBINEZONÓW OCHRONNYCH.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NR 6/D10/2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej określonej w
formularzu asortymentowo-cenowym.
2.2. Przedmiot zamówienia składa się z 7 pakietów: 1. Pakiet 1 – Rękawice z folii, 2. Pakiet 2 – Osłony na obuwie, 3. Pakiet 3 – 7 – Kombinezony ochronne w różnych rozmiarach, gdzie, w każdym z pakietów określono inny rozmiar kombinezonu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego oraz ilości – zawiera zał. nr 2 do niniejszego Zapytania –
Formularz asortymentowo- cenowy, który Wykonawca załącza do oferty.
Wykonawca wypełniając wskazane pozycje potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
2.4. Określone w zał. 2 do Zapytania ilości oraz są wielkościami maksymalnymi. Ilości te mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż dopuszcza składanie ofert częściowych, na wybrane całe pakiety

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.19.89.99

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: brak danych

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone na podstawie na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z
zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Kombinezony ochronne dł.nie mniej niż 187 cm , dł. rękawa nie mniej niż 62 cm, obwód klatki piersiowej nie mniej niż 192 cm; 1500 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29902.78 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 20

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 20
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Fast Trade Łukasz Młudzik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bielska 67
Kod pocztowy: 09-400
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 32295

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23616
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 83025
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.