eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobiór › Montaż instalacji efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Kobiórze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-22

Ogłoszenie nr 510424055-N-2021 z dnia 2021-03-22 r.
Gmina Kobiór:

Montaż instalacji efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Kobiórze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie dla poddziałania 4.5.1. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywnw oświetlenie - ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771252-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540398261-N-2021, 540403401-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kobiór, krajowy numer identyfikacyjny 27625770700000, ul. Kobiórska 5, 43-210 Kobiór, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 2188182; 2188288; 2188529
faks: 0-32 218 82 88
e-mail: gk@kobior.pl
www: www.bip.kobior.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż instalacji efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Kobiórze

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GP.271.38.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Montaż instalacji efektywnego energetycznie oświetlenia ulicznego w Kobiórze” Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę 230 szt. wysokoprężnych sodowych opraw oświetleniowych wraz z przewodami w słupie na energooszczędne oprawy oparte na technologii LED, w tym: a) wymianę 163 opraw sodowych o średniej mocy 120 W każda zlokalizowanych na słupach należących do TAURON S.A. na 163 oprawy oświetleniowe LED o mocy 75 W każda, b) wymianę 64 opraw sodowych o mocy 70 W każda zlokalizowanych na słupach i obiektach należących do Gminy Kobiór na 64 oprawy oświetleniowe LED o mocy 36 W każda, c) wymianę 3 opraw sodowych o mocy 400 W każda zlokalizowanych na słupach i obiektach należących do Gminy Kobiór na 3 oprawy oświetleniowe LED o mocy 240 W każda. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe Przedmioty dodatkowe: 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 71355200-3 Wykonywanie badań Zamawiający nie dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi, zakres i warunki jego wykonania zostały zawarte w: a. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (siwz) b. Dokumentacji projektowej (załącznik nr 4 do siwz) c. Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 5 do siwz) d. Przedmiarach robót (załącznik nr 6), mających charakter pomocniczy e. Wzorze umowy (załącznik nr 3). Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z:  wymogami opisanymi w SIWZ, dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót (mający charakter pomocniczy),  ustawą Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) z aktami wykonawczymi do ustawy,  ustawą Prawo zamówień publicznych z aktami wykonawczymi do ustawy,  Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm europejskich, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215).  Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz ppoż.  Wymogi art. 29 ust. 5 i 6 ustawy PZP. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do stosowania na terenie UE. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający, tam gdzie wymaga tego przedmiot zamówienia, uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych. Uwaga 1: Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przystępujących do postępowania dokonał wizji lokalnej miejsca budowy i jego otoczenia, zdobywając w ten sposób na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do właściwego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. Uwaga 2: Jeżeli dokumentacja przy opisie przedmiotu zamówienia wskazuje nazwę producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Uwaga 3: Podstawa prawna dotycząca wykonywania robót budowlanych remontu oświetlenia na istniejących podporach: Na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 89 poz. 414 z późn. zm.), tekst ujednolicony po zmianach z 27 marca 2003 roku. Stan prawny na 11 lipca 2003 roku, zwanej dalej Ustawą, roboty budowlane w rozumieniu Ustawy Art. 3 ust. 7 polegające na instalowaniu urządzeń, jakimi są oprawy oświetleniowe wraz z osprzętem elektrycznym (złącza bezpiecznikowe i zaciski przyłączeniowe) oraz mechanicznym (wysięgniki), na obiektach budowlanych jakimi są istniejące słupy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, nie wymagają Pozwolenia na budowę według przepisów Ustawy Art. 29 ust. 2 pkt 15 oraz nie wymagają Zgłoszenia właściwemu organowi według przepisów Art. 30 ust. 1 pkt 2. 3.
Uwaga 4: Gwarancja Wykonawcy:1) Zamawiający wymaga, aby na zrealizowany zakres robót Wykonawca udzielił gwarancji na okres co najmniej 48 miesięcy oraz rękojmi na okres 5 lat, których bieg terminu rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Za wydłużenie okresu gwarancji Wykonawca otrzyma punkty w kryterium „okres gwarancji”, z zastrzeżeniem pkt.2. 2)Zamawiający wymaga, aby na zastosowane oprawy oświetleniowe LED Wykonawca udzielił gwarancji na okres minimum 7 lat.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 31.52.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 213823.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 12

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: OBI COMPLEX Rafał Zgoda
Email wykonawcy: biuro@obicomplex.pl
Adres pocztowy: ul. Wysoka 5
Kod pocztowy: 44-240
Miejscowość: Żory
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 189420.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 189420.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 295200.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.