eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż wybranych dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego (drogi zamiejskie) w latach 2021÷2023

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-22

Ogłoszenie nr 510424029-N-2021 z dnia 2021-03-22 r.
Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu:

Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż wybranych dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego (drogi zamiejskie) w latach 2021÷2023

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 756534-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Uchwałą Zarządu Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego nr 69/295/2020 z dnia 21 maja 2020 roku Zamawiający został wyznaczony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu: Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż wybranych dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego (drogi zamiejskie) w latach 2021÷2023.
Podstawa prawna: art. 32 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2020 poz. 920) oraz art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.). JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NA RZECZ, KTÓREJ REALIZOWANE JEST POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ KTÓRA W IMIENIU POWIATU KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKIEGO ZAWRZE UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZWANA DALEJ JEDNOSTKĄ ORGANIZACYJNĄ: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Wydział Infrastruktury Drogowej Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu, krajowy numer identyfikacyjny 36620956400000, Konstantego Damrota 30, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 77 472 38 80
faks: 77 4723886 w. 14
e-mail: sekretariat@cuwkk.pl
www: www.bip.cuwkk.pl

adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: NIE DOTYCZY
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż wybranych dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego (drogi zamiejskie) w latach 2021÷2023

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUW.26.133.2020.MS

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Na przedmiot zamówienia składa się: Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: mechaniczne koszenie traw i chwastów na trawnikach, poboczach, skarpach i rowach przy drogach powiatowych pozamiejskich na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego o łącznej powierzchni - 599 274 m2. Koszenie odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu roku. Na odcinkach prostych średnia szerokość koszenia do krawędzi rowu lub do krawędzi skarpy 1,8 m natomiast obręb skrzyżowań ma być wykoszony w całości. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również mechaniczne koszenie traw na skarpach, przeciwskarpach i rowach na łącznej długości dróg powiatowych pozamiejskich na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego równej planowanej 20 km. Średnia szerokość koszenia 4m. Koszenie odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu roku.
Do wykonania zamówienia należy zastosować:
• ciągnik z kosiarką bijakową – 2 szt.,
• kosiarki spalinowe – 2 szt.,
• podkaszarki – 2 szt.
Ustala się następujące terminy zakończenia koszenia w latach: 2021 – 2023
• I koszenie do 30 kwietnia;
• II koszenie do 30 października.
Podane powyżej terminy zakończenia wykonania poszczególnych prac mogą ulec przesunięciu a podane ilości lub krotności zmniejszeniu lub zwiększeniu. Powyższe uzależnione będzie między innymi od panujących warunków atmosferycznych, układu i wzrostu traw oraz od zaistniałych potrzeb.
W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia podanych rzeczowych zakresów prac, prace będą rozliczane wg cen jednostkowych podanych przez wykonawcę w formularzu cenowym. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
- oznakowanie miejsca prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- prace przygotowawcze;
- dostawę i pracę sprzętu do koszenia;
- wykoszenie traw i chwastów i samosiejów rosnących na terenie pasów drogowych;
- wykoszenie traw i chwastów na mniejszych powierzchniach eksponowanych, takich jak: wysepki, parkingi, pasy rozdziału, itp.;
- koszenie na skarpach i przeciwskarpach, dnach rowów;
- koszenie w miejscach trudnodostępnych: przy ogrodzeniach, znakach drogowych, barierach, słupach oświetleniowych, studniach rewizyjnych i ściekowych, w sąsiedztwie drzew, krzewów, nasadzeń kwiatowych itp.;
- skoszona trawa ma zostać usunięta i wywieziona w tym samym dniu, najpóźniej w dniu następnym a chodniki, place, schody terenowe, parkingi, ulice mają być uprzątnięte z trawy zaraz po skoszeniu;
- wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie ze sztuką ogrodniczą, nie uszkadzając istniejących nasadzeń;
- przekazanie wytwarzanych w wyniku realizacji zamówienia odpadów do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U z 2020 poz. 797 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Jednostce organizacyjnej dokumentów potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem potwierdzających unieszkodliwienie przedmiotowych odpadów (kart przekazania odpadów lub kwitów ważenia) lub potwierdzić w inny sposób zagospodarowanie odpadów np. kompostowanie jeżeli prawnie jest to dopuszczone i realizowane zgodnie z wymaganymi prawem zezwoleniami. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca;
- odtransportowanie sprzętu;
- demontaż oznakowania.
W zależności od wielkości, dostępności oraz położenia koszonego obszaru, koszenia należy realizować przy użyciu specjalistycznych maszyn oraz odpowiedniego rodzaju narzędzi. Na mniejszych powierzchniach koszenia, powierzchniach z utrudnionym dostępem należy stosować kosiarki spalinowe, kosy żyłkowe i podkaszarki. Większe obszary należy wykaszać przy użyciu kosiarek bijakowych doczepnych do ciągnika, natomiast na skarpach i przeciwskarpach należy stosować kosiarki bijakowe wysięgnikowe. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza stosowania kosiarek rotacyjnych.
Obowiązki Wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac:
1) W trakcie wykonywania prac należy stosować warunki techniczne wykonania prac, przepisy szczególne, normy itp.
2) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić usługi w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie wykonywania prac.
3) Prace powinny być prowadzone pod nadzorem brygadzisty, który ma obowiązek organizowania, przygotowania i kierowania pracami brygady w sposób zabezpieczający przed wypadkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
4) Wykonawca przeprowadzi instruktaż bhp na stanowiskach pracy oraz o systemie powiadomienia przy zaistnieniu wypadku.
5) Prace prowadzić przy oznakowaniu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6) Przy realizacji prac stosować standardowe zasady zabezpieczenia pracowników, w tym środki ochrony osobistej.
7) Maszyny i urządzenia techniczne oraz narzędzia zmechanizowane powinny być monitorowane, eksploatowane i obsługiwane zgodnie z instrukcją producenta.
8) Maszyny i urządzenia techniczne podlegające dozorowi technicznemu muszą mieć dokumenty uprawniające do ich eksploatacji.
9) Operatorzy maszyn powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje.
10) Pracujący sprzęt powinien być wyposażony w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego.
11) Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem prac lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia.
12) W warunkach ograniczonej widoczności miejsca prowadzenia prac powinny być właściwie oświetlone.
13) Wykonawca prac drogowych jest zobowiązany do ochrony znajdujących się na terenie inwestycji stałych punktów stabilizowanej osnowy geodezyjnej i ponosi pełną odpowiedzialność za ich zniszczenie, usunięcie lub przemieszczenie.
Jednostka organizacyjna umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 77.31.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż wybranych dróg na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego (drogi zamiejskie) w latach 2021÷2023

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 276516.88 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Budowlano-Melioracyjna Alfred Kurfeld
Email wykonawcy: alfredkurfeld@wp.pl
Adres pocztowy: Błażejowice, ul. Wiejska 19
Kod pocztowy: 47-253
Miejscowość: Cisek
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 251695.08

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 251695.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 431477.28
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.