eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Piaski w okresie od podpisania umowy - do dnia 31.12.2021 r.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2021-03-12

Ogłoszenie nr 510422600-N-2021 z dnia 2021-03-12 r.
Urząd Miejski w Piaskach:

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Piaski w okresie od podpisania umowy - do dnia 31.12.2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550584222-N-2021
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Piaskach, krajowy numer identyfikacyjny 54910500000000, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 815 821 020
faks: 815 821 020
e-mail: um@piaski.pl
www: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Piaski w okresie od podpisania umowy - do dnia 31.12.2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.271.01.2021.KŁ

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Piaski w roku 2021, które określa się od chwili wystąpienia warunków wymagających podjęcie działań w zakresie zimowego utrzymania dróg, a koniec z chwilą całkowitego ustąpienia warunków zimowych.
2. Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Piaski, a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez:
- odśnieżanie dróg – ulic przy użyciu pługów,
- odśnieżanie chodników,
- likwidację śliskości zimowej, gołoledzi przy użyciu własnego materiału i sprzętu do zimowego utrzymania,
- przekazywanie informacji o stanie dróg do Urzędu Miejskiego w Piaskach,
- inne czynności w razie klęsk żywiołowych
3. Będą to usługi związane z likwidacją skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury w taki sposób, aby poprawić przejezdność dróg i ograniczyć zakłócenia ruchu drogowego wywołane czynnikami atmosferycznymi.
4. W razie opadów śniegu Wykonawca ma obowiązek odśnieżenia wszystkich dróg, ulic i chodników co najmniej jeden raz na dobę, a w razie intensywnych opadów śniegu może nastąpić zwiększenie krotności ich odśnieżania.
5. Prowadzenie akcji zimowej obejmuje również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich.
6. Czas reakcji od wystąpienia zjawisk atmosferycznych tj. opady śniegu, marznącego deszczu, oblodzenia, zalegania błota pośniegowego – nie może przekroczyć 4 godziny.
7. Koszty prowadzenia akcji zimowej będą rozliczane nie częściej niż raz w miesiącu na podstawie faktur.
8. Minimalne wymagania dla Wykonawcy dotyczące wyposażenia w sprzęt obejmują:
a) 1 sztuka– samochód z pługiem czołowym i dmuchawą wirnikową
b) 2 sztuk – ciągnik z pługiem czołowym
c) 1 sztuka – rozrzutnik do rozsypywania mieszanki soli i piaski
d) 1 sztuka – równiarka z pługiem czołowym i pługiem środkowym
e) 1 sztuka – koparko – ładowarka z pługiem czołowym
9. Materiały do prowadzenia akcji zimowej gromadzi Wykonawca we własnym zakresie w bazach, z których będzie prowadził zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Piaski.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 200000.00 pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 2
Kod pocztowy: 21-020
Miejscowość: Piaski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 246000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 246000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 246000.00
Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający zawarł umowę z Zakładem Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o. o. na podstawie art. art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp.

Udzielenie zamówienia w oparciu o w/w art. było możliwe z uwagi na fakt, iż wszystkie przesłanki z tego art. zostały spełnione.

Zamawiający sprawuje nad Zakładem Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o. o. kontrolę, odpowiadającą kontroli nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego sprawującego kontrolę. W okresie ostatnich trzech lat Zakład Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o. o.. uzyskał przychody z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych w zakresie wykonywanych zadań powierzonych przez Gminę Piaski na poziomie 90,27 % w stosunku do całkowitej wartości przychodów z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych. W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Mając na uwadze powyższe udzielenie zamówienia z wolnej ręki było uzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.