eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-11

Ogłoszenie nr 510422236-N-2021 z dnia 2021-03-11 r.
Muzeum Narodowe w Krakowie:

Najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764206-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540546128-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Narodowe w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 27596100000000, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 43 35 621
faks: 12 43 35 555
e-mail: zam_publ@muzeum.krakow.pl
www: www.mnk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): EP-ZP-271-21/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego przez okres 36 miesięcy. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni: 1) możliwość drukowania, kopiowania, skanowania na urządzeniach wielofunkcyjnych dostarczonych przez Wykonawcę wraz z oprogramowaniem do wydruku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie; 2) serwis dostarczonych urządzeń wielofunkcyjnych, obejmujący dostawę i wymianę wszelkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, a także kompleksową obsługę techniczną tych urządzeń wielofunkcyjnych; 3) przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie zaproponowanego oprogramowania oraz w zakresie systemu druku podążającego.3. Wykonawca zapewnia wynajem 24 fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych (spełniających parametry określone w załączniku Nr 2 do SIWZ) wraz z ustawieniem ich w lokalizacjach określonych przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, instalacji i konfiguracji oprogrmowania do wydruku podążającego. 5. Zamawiający zastrzega możliwość niezrealizowania w pełnym zakresie szacowanego wolumenu wydruku o którym mowa w załączniku nr 2 do SIWZ (t.j. Opis przedmiotu zamówienia – zamówienie podstawowe) w czasie terminu realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z pełnej szacowanej ilości wydruku A4 monochromatyczny/A4 kolorowy. 6. Przedmiotowe zadanie objęte jest prawem opcji. Opcją objęta jest: wydruk dodatkowego wolumenu wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ w czasie terminu realizacji umowy. UWAGA! Prawo opcji oznacza, iż w przypadku zawarcia umowy, Wykonawca będzie realizował zamówienie podstawowe (zakres zamówienia określony w ust. 2 w ilościach wydruku wskazanego w załączniku nr 2 jako zamówienie podstawowe), zaś ilości wydruku objęte prawem opcji, zostaną zrealizowane na żądanie Zamawiającego. O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony w trakcie realizacji przedmiotu umowy, nie później jednak niż na 3 tygodnie przed zakończeniem realizacji umowy. Dla potrzeb wyceny przedmiotowego zamówienia, należy obliczyć cenę z uwzględnieniem prawa opcji. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający parametry techniczne asortymentu, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.23.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 321000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: COPY FELIX Ludwik Tuszyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Eisenberga 7
Kod pocztowy: 31-523
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 415228.32

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 415228.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 577411.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie ustawy Pzp ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.