To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 776621-N-2020
Numer ogłoszenia: 540401330-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 323 392 900
faks: 323 392 962
e-mail: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl
www: www.zbmgliwice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 217/PZ/2020/ZBM
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.2. Zgodnie z Art.36aa ust.1 PZP Zamawiający wymaga składania ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Numer zadania częściowego Nazwa zadania częściowego 1 Wykonywanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w
okresie do 31.12.2021r. 2 Wykonywanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie do 31.12.2021r. 3 Wykonywanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie do 31.12.2021r. 3.3. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.4. Zgodnie z Art.36aa ust.2 Zamawiający mogą składać ofertę tylko w odniesieniu do jednej, wybranej części zamówienia. 3.5. Wspólny Słownik Zamówień: CPV – 45000000 – 7 – ROBOTY BUDOWLANE CPV – 45300000 – 0 – ROBOTY INSTALACJI BUDOWLANYCH CPV – 45330000 – 9 - HYDRAULIKA I ROBOTY SANITARNE CPV – 45310000 – 3 – ROBOTY INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ CPV – 45332000 – 3 – INSTAL. WODOCIĄGOWA I KANALIZACYJNA CPV – 45420000 – 7 – ROBOTY W ZAKRESIE ZAKŁADANIA STOLARKI CPV – 45431200 – 6 - UKŁADANIE GLAZURY CPV – 45442100 – 8 – ROBOTY MALARSKIE CPV – 45450000 – 6 – ROBOTY WYKOŃCZENIOWE, POZOSTAŁE. 3.6. Przewidywany zakres zamówienia stanowić będą: a) roboty murarsko-tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, b) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i gazowe, c) roboty instalacyjne: instalacja elektryczna, d) prace stolarskie, e) roboty zduńskie, f) inne, uzgodnione indywidualnie z Zamawiającym. 3.7. Zlecenie na wykonanie robót będzie sporządzone przez służby techniczne Zamawiającego na podstawie: protokołu typowania, wytycznych z Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Urzędu Miasta, karty stanu technicznego lokalu. Zlecenie/zlecenia zostaną wystawione w terminie od 7 do 14 dni roboczych licząc od dnia dostarczenia przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego, z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt. 3.10 SIWZ 3.8. Wykonanie robót bez zlecenia będzie upoważniało Zamawiającego do odmowy przyjęcia faktury wystawionej przez Wykonawcę na te roboty. 3.9. Do każdego zlecenia Wykonawca przedstawi ofertę cenową w formie kosztorysu ofertowego do akceptacji, w formie papierowej (2
egzemplarze) i elektronicznej (program do kosztorysowania). Wykonawca dostarcza kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. Zakres kosztorysu zgodny z protokołem typowania. Kosztorys winien zostać przesłany w wersji elektronicznej na podany przez Zamawiającego adres email. Kosztorys winien zostać sporządzony w wersji edytowalnej w programie kosztorysowym. 3.10. Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową w formie podanej w pkt. 3.7 SIWZ zgodny z zakresem robót określonym w protokole typowania w ciągu 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu. Protokół typowania zostanie przekazany Wykonawcy w dniu sporządzenia. 3.11. Zakres robót określony przez Zamawiającego nie może być przez Wykonawcę samowolnie zmieniony. Każda zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego. 3.12. Rozliczenie robót po ich zakończeniu i odbiorze przez inspektora - zgodnie z § 5 pkt.3 i pkt.6 umowy. 3.13. Do faktury za wykonane roboty musi być podłączony protokół odbioru robót, zlecenie, opinia kominiarska, próba szczelności instalacji gazowej, protokół z pomiaru instalacji elektrycznej oraz zatwierdzony kosztorys zamienny z obmiarem robót. 3.14. W sprawach spornych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu rachunki/ faktury do wglądu (Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wymienione dokumenty w sytuacji, gdy zostanie stwierdzona rażąca różnica w zastosowanych materiałach względem oferowanych i wycenionych w kosztorysie np. producent, model, etc., Sytuacja dotyczy również rachunków za przyjęcie odpadów na wysypisko. 3.15. Zamawiający dopuszcza następujące maksymalne wartości netto wybranych urządzeń: bateria umywalkowa lub zlewozmywakowa: 120zł/szt., bateria wannowa: 160zł/szt., kuchnia gazowa 4-palnikowa z piekarnikiem: 760zł/szt., piec gazowy wody przepływowej wieloczerpalny: 750zł/szt., urządzenie sanitarne porcelanowe „kompakt”: 310zł/szt., wanna blaszana emaliowana: 350zł/szt., zlewozmywak blaszany emaliowany 2 komorowy: 200zł/szt. Wszystkie urządzenia w I gatunku. 3.16. Koszt wymiany stolarki okiennej nie może przekroczyć kwoty 600 netto/m2 (materiały + robocizna: demontaż starych okien, montaż nowych okien; w tym montaż nawiewników i obróbka). Stolarka winna spełniać warunki: okna i drzwi balkonowe trójszybowe o współczynniku (dla całego okna a nie oddzielnie dla
poszczególnych elementów składowych) Uw 0,9 W/(m2K). 3.17. Koszt wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej nie może przekroczyć 450,00zł/szt. netto (materiały + robocizna: demontaż starych drzwi, montaż nowych drzwi oraz obróbka). 3.18. Koszt wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej nie może przekroczyć 1.400,00 zł/szt. netto (materiały + robocizna: demontaż starych drzwi, montaż nowych drzwi i obróbka). 3.19. Roboty muszą być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego. 3.20. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów. 3.21. Zakres robót winien zostać sporządzony przez Wykonawcę po dokonaniu „oględzin” lokalu. 3.22. Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania usługi. 3.23. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynków i ich posesji na szkody. 3.24. Przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do: a: zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, b: przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod katem przepisów BHP, c: prowadzenia księgi obmiarów, zgłaszania robót zanikowych i zgłaszania ich odbioru. 3.25. Do obowiązku Wykonawcy należy przeprowadzenie na własny koszt wymaganych niezbędnych odbiorów (zgodnie z zakresem robót określonym dla konkretnego lokalu). Przewiduje się wykonanie odbiorów: gazowych, elektrycznych, kominiarskich. 3.26. Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 3.27. Szacunkowa kwota umowy wyniesie 578.550,04zł (netto) w każdym zadaniu częściowym do wykorzystania w terminie do dnia 31.12.2021r. Zamawiający na etapie ogłoszenia nie zna adresów remontowanych lokali, jednakże wykonawcy wyłonieni w każdym z trzech zadań otrzymywać będą proporcjonalnie taką samą ilość zleceń w tym samym czasie (na przykład zlecenie z Miasta Gliwice obejmować będzie wykonanie 9 mieszkań w kwartale; każdy z Wykonawców otrzyma zlecenie na wykonanie 3 lokali mieszkalnych w tym samym czasie, o zbliżonej powierzchni, zakresie robót oraz wartości szacunkowej zamówienia jednostkowego). 3.28. W
dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający przewiduje wykonanie remontu 30 mieszkań w okresie obowiązywania umowy, tj. po 10 mieszkań na każde zadanie. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość zwiększenia ilości remontowanych lokali (udzielenia dodatkowych zleceń) w przypadku niewykorzystania szacunkowej wartości umowy o której mowa w pkt.3.27 niniejszej SIWZ. 3.29. Przed analizą niniejszej SIWZ Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3.30. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym. Koszty tych przeglądów ponosi Wykonawca. Prosimy o uwzględnienie faktu w wycenie przedmiotu zamówienia. 3.31. Zamawiający dopuszcza prowadzenie przez Wykonawcę robót w systemie dwuzmianowym. 3.32. Zamawiający przewiduje fakturowanie częściowe zależnie od ilości otrzymanych zleceń; rozliczenie robót kosztorysem powykonawczym. 3.33. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.34. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 3.35. Za skuteczne powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca Sposób powiadomienia zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem. 3.36. Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.37. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.38. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.39. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 3.40.
Miejsce realizacji: lokale mieszkalne na terenie Miasta Gliwice, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 3.41. Wykonawca wystawia fakturę VAT w kwocie netto + należny podatek VAT, cena brutto z adnotacją „Mechanizm podzielonej płatności”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wykonywanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie do 31.12.2021r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 600757.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo- Budowlany PIOTR BOGUSZEWSKI
Email wykonawcy: zrbpiotrboguszewski@interia.pl
Adres pocztowy: Jesionowa 24
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: Mikołów
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 618135.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 839996.89
Waluta:
NAZWA: Wykonywanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie do 31.12.2021r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 600757.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Przemysłowo-Handlowo-Usługowe POG-TECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pog-tech.pl
Adres pocztowy: Orląt Śląskich 44
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 623246.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 623246.18
Waluta: PLN
NAZWA: Wykonywanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie do 31.12.2021r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 600757.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MATEO Wójcicki Zbigniew
Email wykonawcy: wojcicki.mateo@op.pl
Adres pocztowy: Ozorkowska 39
Kod pocztowy: 95-073
Miejscowość: Ustronie
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 619263.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 859988.02
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja istniejących ciągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej w obrębie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach (2)
- Modernizacja budynku przy ul. Noakowskiego 2 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej i sieci gazowej
- Remont izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych i tarasu południowego w budynku Przedszkola Miejskiego nr 40 w Gliwicach
- "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części".
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.