eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w latach 2021-2023 obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Suwałki i jej jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-08

Ogłoszenie nr 510421527-N-2021 z dnia 2021-03-08 r.
Gmina Suwałki:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w latach 2021-2023 obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Suwałki i jej jednostek organizacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772976-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540398284-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Suwałki, krajowy numer identyfikacyjny 79067097000000, Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 87 5659300
faks: 87 5659300
e-mail: sekretariat@gmina.suwalki.pl
www: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Gmina Suwałki jako Zamawiający, upoważniona została do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności za: 1) opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) sporządzenie i zamieszczenie ogłoszeń o zamówieniu; 3) ocenę spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert; 4) wybór najkorzystniejszej oferty; 5) ewentualne unieważnienie postępowania; 6) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach; 7) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajowa Izbą Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem powszechnym); 8) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej. Po wyborze najkorzystniejszej oferty i wybraniu wykonawcy każda ze Stron samodzielnie zawrze odrębna umowę na kompleksową dostawę energii elektrycznej z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w latach 2021-2023 obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Suwałki i jej jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): In.271.1.28.2020.EW

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w latach 2021-2023 obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Suwałki i jej jednostek organizacyjnych” dla potrzeb Gminy Suwałki oraz jednostek organizacyjnych Gminy Suwałki wymienionych w pkt. 2.4 SIWZ.
3.2. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
3.3. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru, przedstawione zostały w Wykazie punktów poborowych, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
3.4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną ( Dz.U. z 2019 r., poz. 503 z późn. zm.).
3.5. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.5.1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży energii elektrycznej oraz świadczenia usług w zakresie dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
3.5.2. Szacunkowe zużycie energii w okresie obwiązywania umowy (24 m-ce), obliczone na podstawie rocznego zużycia energii elektrycznej w okresie październik 2019- wrzesień 2020 (12 miesięcy) lub planowanego zużycia w ciągu 12 miesięcy, wynosi : 994 490,14 kWh
3.5.3. Podane w Załączniku nr 1 do SIWZ punkty poboru oraz przyjęte do umowy zużycie energii elektrycznej ma jedynie charakter orientacyjny, służący do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia i porównania ofert. Nie stanowi ono zobowiązania dla Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie wg wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych.
3.5.4. Rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających ze złożonej oferty oraz Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego, Taryfy Sprzedawcy.
3.5.5. Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego lub oświadczenie, że posiada umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiająca świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do punktów poboru Zamawiającego bądź oświadczenie o zapewnieniu zawarcia takiej umowy.
3.5.6. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną ( Dz.U. z 2019 r., poz. 503 z późn. zm.).
3.5.7. Standardy jakościowe , o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp zostały określone w ustawie Prawo energetyczne oraz aktach wykonawczych i polskich normach.
3.5.8. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do wypowiedzenia dotychczas obowiązujących umów sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej (umów kompleksowych) w ramach obowiązujących przepisów i w zakresie obustronnie uzgodnionym przez Zamawiającego i Wykonawcę.
3.5.9. W przypadku zmiany dotychczasowego podmiotu zaopatrującego Zamawiającego w energię elektryczna, Wykonawca zobowiązuje się do dopełnienia w imieniu Zamawiającego wszystkich formalności, jakie nakładają na Zamawiającego w tym zakresie przepisy oraz poniesienia w tym zakresie wszelkich ewentualnych kosztów z tym związanych. Wykonanie tego obowiązku nastąpi przed rozpoczęciem realizacji umowy.
3.5.10. Fakturowanie za dostarczona energię elektryczna odbywać się będzie na podstawie odczytów układów pomiarowo-rozliczeniowych. Okresy rozliczeniowe są tożsame z okresami rozliczeniowymi OSD. Okres rozliczeniowy dla taryfy C11, G11, C21, B11 wynosi 1 miesiąc.
1.1.1. Rozliczenia za energię czynną odbywać się będą wg. Zasad, cen i stawek opłat zawartych w ofercie Wykonawcy. Ceny energii elektrycznej czynnej mogą ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego bądź VAT. Stawki opłat dystrybucyjnych mogą ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
1.1.2. W Załączniku Nr 1 do SIWZ w kolumnie „Nabywca i „Odbiorca/Dane korespondencyjne do wysyłki faktur” wskazano nabywców faktur oraz adresy do przesyłania faktur. Ostateczne dane dotyczące wystawiania i dostarczania faktur zawarte zostaną w Istotnych postanowieniach umów stanowiących Załącznik Nr 7 do SIWZ.
1.1.3. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru Zamawiający (odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy art. 4j ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.).
1.1.4. Z Gminą Suwałki oraz każdą jednostką organizacyjną Gminy Suwałki o których mowa w pkt. 2.4 SIWZ zostanie zawarta oddzielna umowa na kompleksową dostawę energii elektrycznej.
1.1.5. Rozliczenia za pobraną energię elektryczną będą dokonywane dla poszczególnych odbiorców (wg danych korespondencyjnych).
1.1.6. Umowa sprzedaży energii elektrycznej wchodzi w życie z dniem wygaśnięcia umów sprzedaży z dotychczasowymi sprzedawcami, tak aby zagwarantowana była ciągłość dostaw energii elektrycznej.
1.2. Kody CPV:
09310000-5 Elektryczność
65300000-6 Przesył energii elektrycznej i świadczenie usług
1.3. Zamawiający zobowiązuję się do ponoszenia opłaty mocowej zgodnie ze wskazaniami na fakturach VAT w taryfie C11, C21, B11 zgodnie z obowiązującymi taryfami OSD zatwierdzonymi przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, wartość usługi dystrybucji została wyliczona na podstawie cen i stawek opłat obowiązujących na dzień składania oferty, zgodnych z obowiązującą taryfą OSD zatwierdzoną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.


2. Oferty częściowe, zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6, oferty wariantowe.

2.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2.3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.31.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 850611.41 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ENTRADE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: sebastian.pawlak@entrade.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 86/88
Kod pocztowy: 05-850
Miejscowość: Jawczyce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 855298.84

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 855298.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 926451.62
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.