To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-08
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w latach 2021-2023 obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Suwałki i jej jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 772976-N-2020
Numer ogłoszenia: 540398284-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 87 5659300
faks: 87 5659300
e-mail: sekretariat@gmina.suwalki.pl
www: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w latach 2021-2023 obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Suwałki i jej jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): In.271.1.28.2020.EW
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w latach 2021-2023 obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Suwałki i jej jednostek organizacyjnych” dla potrzeb Gminy Suwałki oraz jednostek organizacyjnych Gminy Suwałki wymienionych w pkt. 2.4 SIWZ.
3.2. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
3.3. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru, przedstawione zostały w Wykazie punktów poborowych, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
3.4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną ( Dz.U. z 2019 r., poz. 503 z późn. zm.).
3.5. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
3.5.1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży energii elektrycznej oraz świadczenia usług w zakresie dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
3.5.2. Szacunkowe zużycie energii w okresie obwiązywania umowy (24 m-ce), obliczone na podstawie rocznego zużycia energii elektrycznej w okresie październik 2019- wrzesień 2020 (12 miesięcy) lub planowanego zużycia w ciągu 12 miesięcy, wynosi : 994 490,14 kWh
3.5.3. Podane w Załączniku nr 1 do SIWZ punkty poboru oraz przyjęte do umowy zużycie energii elektrycznej ma jedynie charakter orientacyjny, służący do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia i porównania ofert. Nie stanowi ono zobowiązania dla Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie wg wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych.
3.5.4. Rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających ze złożonej oferty oraz Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego, Taryfy Sprzedawcy.
3.5.5. Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego lub oświadczenie, że posiada umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiająca świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do punktów poboru Zamawiającego bądź oświadczenie o zapewnieniu zawarcia takiej umowy.
3.5.6. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną ( Dz.U. z 2019 r., poz. 503 z późn. zm.).
3.5.7. Standardy jakościowe , o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp zostały określone w ustawie Prawo energetyczne oraz aktach wykonawczych i polskich normach.
3.5.8. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do wypowiedzenia dotychczas obowiązujących umów sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej (umów kompleksowych) w ramach obowiązujących przepisów i w zakresie obustronnie uzgodnionym przez Zamawiającego i Wykonawcę.
3.5.9. W przypadku zmiany dotychczasowego podmiotu zaopatrującego Zamawiającego w energię elektryczna, Wykonawca zobowiązuje się do dopełnienia w imieniu Zamawiającego wszystkich formalności, jakie nakładają na Zamawiającego w tym zakresie przepisy oraz poniesienia w tym zakresie wszelkich ewentualnych kosztów z tym związanych. Wykonanie tego obowiązku nastąpi przed rozpoczęciem realizacji umowy.
3.5.10. Fakturowanie za dostarczona energię elektryczna odbywać się będzie na podstawie odczytów układów pomiarowo-rozliczeniowych. Okresy rozliczeniowe są tożsame z okresami rozliczeniowymi OSD. Okres rozliczeniowy dla taryfy C11, G11, C21, B11 wynosi 1 miesiąc.
1.1.1. Rozliczenia za energię czynną odbywać się będą wg. Zasad, cen i stawek opłat zawartych w ofercie Wykonawcy. Ceny energii elektrycznej czynnej mogą ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego bądź VAT. Stawki opłat dystrybucyjnych mogą ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
1.1.2. W Załączniku Nr 1 do SIWZ w kolumnie „Nabywca i „Odbiorca/Dane korespondencyjne do wysyłki faktur” wskazano nabywców faktur oraz adresy do przesyłania faktur. Ostateczne dane dotyczące wystawiania i dostarczania faktur zawarte zostaną w Istotnych postanowieniach umów stanowiących Załącznik Nr 7 do SIWZ.
1.1.3. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru Zamawiający (odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy art. 4j ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – prawo energetyczne (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.).
1.1.4. Z Gminą Suwałki oraz każdą jednostką organizacyjną Gminy Suwałki o których mowa w pkt. 2.4 SIWZ zostanie zawarta oddzielna umowa na kompleksową dostawę energii elektrycznej.
1.1.5. Rozliczenia za pobraną energię elektryczną będą dokonywane dla poszczególnych odbiorców (wg danych korespondencyjnych).
1.1.6. Umowa sprzedaży energii elektrycznej wchodzi w życie z dniem wygaśnięcia umów sprzedaży z dotychczasowymi sprzedawcami, tak aby zagwarantowana była ciągłość dostaw energii elektrycznej.
1.2. Kody CPV:
09310000-5 Elektryczność
65300000-6 Przesył energii elektrycznej i świadczenie usług
1.3. Zamawiający zobowiązuję się do ponoszenia opłaty mocowej zgodnie ze wskazaniami na fakturach VAT w taryfie C11, C21, B11 zgodnie z obowiązującymi taryfami OSD zatwierdzonymi przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, wartość usługi dystrybucji została wyliczona na podstawie cen i stawek opłat obowiązujących na dzień składania oferty, zgodnych z obowiązującą taryfą OSD zatwierdzoną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
2. Oferty częściowe, zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6, oferty wariantowe.
2.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2.3. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.31.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 850611.41 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ENTRADE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: sebastian.pawlak@entrade.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 86/88
Kod pocztowy: 05-850
Miejscowość: Jawczyce
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 855298.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 926451.62
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- DOZÓR BUDYNKÓW I OCHRONĘ MIENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W SUWAŁKACH
- Dostawa odzieży mundurowej
- Dostawa elastycznej protezy jądra miażdżystego dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remont kominów, więźby i przestrzeni strychów segmentu B I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. M. Konopnickiej w Suwałkach
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Szczecinek w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r.
- 107/2024 Dostawa energii elektrycznej na okres od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH BABORÓW SP. Z O.O. W ROKU 2025"
- Zakup energii elektrycznej dla Urzędu Miasta Przasnysz i placówek miejskich Gminy Miasta Przasnysz na potrzeby eksploatacji budynków lokali, obiektów użytkowych oraz do zasilania oświetlenia ulicz.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.