eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Przebudowa ulicy Kresowej w Gubinie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Żołnierską do skrzyżowania z ulicą Gdyńską - formuła zaprojektuj i wybuduj.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-05

Ogłoszenie nr 510421105-N-2021 z dnia 2021-03-05 r.
Powiat Krośnieński - Zarząd Dróg Powiatowych:

Przebudowa ulicy Kresowej w Gubinie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Żołnierską do skrzyżowania z ulicą Gdyńską - formuła zaprojektuj i wybuduj.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest finansowane ze środków unijnych z PROGRAMU WSPÓŁPRACY INTERREG VA BRANDENBURGIA - POLSKA 2014-2020 w ramach celu „Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 591074-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540197473-N-2020, 540205752-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Krośnieński - Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 971197640, ul. Fryderyka Chopina 5, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 683836090; 683836098
faks: 683 836 098
e-mail: zdpkrosnoo@wp.pl
www: https://bip.zdp.powiatkrosnienski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Kresowej w Gubinie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Żołnierską do skrzyżowania z ulicą Gdyńską - formuła zaprojektuj i wybuduj.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDPIII.272.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje drogę powiatową nr 2607F, ul. Kresowa w m. Gubin, na odcinku od skrzyżowania z ul. Żołnierską do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 138 ul. Gdyńska, o długości 1,210 km.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2607F.
2) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na przebudowę drogi powiatowej nr 2607F.


3) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2607F, w następującym zakresie:
- roboty rozbiórkowe;
- korekta nawierzchni jezdni do wymaganych parametrów technicznych;
- wykonanie nawierzchni bitumicznej;
- ułożenie krawężników i obrzeży betonowych;
- przełożenie nawierzchni chodnika;
- wykonanie nawierzchni zjazdów;
- budowa ciągu pieszo- rowerowego;
- budowa miejsc postojowych;
- wykonanie dwóch wysp dzielących środkowych z przejściem dla pieszych i przejazdem dla
rowerzystów;
- wykonanie kanalizacji deszczowej;
- wykonanie nawierzchni zatok autobusowych;
- wykonanie oznakowania poziomego (grubowarstwowego), wymiana i uzupełnienie
oznakowania pionowego;
- montaż urządzeń bezpieczeństwa organizacji ruchu;
- regulacja istniejących urządzeń.

3. Przedmiot zamówienia został podzielony na etapy:
1) Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej;
2) Etap II – wykonanie robót budowlanych na odcinku w km 0+700,00 – 1+210,00 (km lokalny);
3) Etap III – wykonanie robót budowlanych na odcinku w km 0+000,00 – 0+700,00 (km lokalny).

4. Wspólny Słownik Zamówień – Kod CPV

71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 Usługi inżynieryjne
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia; roboty ziemne
45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych
` lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych
i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania
nawierzchni autostrad, dróg

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dziale 2 i obejmuje:
1) Program funkcjonalno - użytkowy;
2) Inwentaryzacja zieleni;
3) Pomiar ruchu;
4) Mapa orientacyjna;
5) Decyzja Ministra Cyfryzacji dot. kanału technologicznego.

6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.):
1) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących prace budowlane (m. in. roboty ziemne) jako pracownicy fizyczni lub inne osoby wykonujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia.
2) W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie brygady wykonującej prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie.
3) Zamawiający w trakcie realizacji umowy ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagania wskazanego w pkt 1, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy lub poprzez żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie w/w osób na umowę o pracę. W przypadku, gdy wynik kontroli wykaże brak zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została szczegółowo określona we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowiązku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3468478.65 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EUROVIA POLSKA S. A.
Email wykonawcy: agnieszka.matkowska@eurovia.pl
Adres pocztowy: ul. Irysowa 1, Bielany Wrocławskie
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4266228.74

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4266228.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5249845.72
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 66 %

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.