To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-03
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest współfinansowane ze środków budżetu Województwa i budżetu Państwa oraz współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: a) Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020 (PT RPO WM), b) Funduszu Spójności oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 (PO PT), c) Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz budżetu Państwa w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze 2014– 2020 (PT PO RYBY)
Numer ogłoszenia: 766869-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (12)6303408
faks: (12)6160144
e-mail: przetargi@umwm.pl
www: https://bip.malopolska.pl/umwm/
adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/umwm/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DG-XIV.272.2.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów
eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
2. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych.
3. Szczegółowe zestawienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych, zawierające urządzenia jakimi dysponuje Zamawiający, rodzaj materiału eksploatacyjnego, minimalną wydajność materiału oraz ilości materiałów, zostały zawarte w załączniku nr 1a do siwz.
4. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 1a do siwz, fabrycznie nowe, nieregenerowane, pełnowartościowe, pochodzące z bieżącej produkcji.
5. Zamawiający pod pojęciem „produkt równoważny” rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku), w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 6. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach z widocznym logo (znakiem firmowym
producenta) i nazwą producenta z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt, symbolem produktu oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany i terminem przydatności do użycia oraz z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tuszem/tonerem. Dodatkowo dostarczane artykuły winny posiadać oryginalne opakowanie producenta opakowanie hermetyczne, bez śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, zaopatrzone w zabezpieczenie producenta (np. hologram). Każdy materiał powinien być umieszczony w pojedynczym opakowaniu.
7. Dostarczane materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem
urządzenia, monitorującymi stan zasobników z tuszem lub tonerem i muszą być kompatybilne z urządzeniami będącymi na wyposażeniu Urzędu 8. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element.
9. Wykonawca oferujący artykuły równoważne winien zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości jak produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność czy pojemność określona w załączniku nr 1a do siwz.
10. Jakość i parametry techniczne dostarczonych materiałów muszą zapewniać pełną funkcjonalność eksploatowanych urządzeń Zamawiającego.
11. Dostarczane materiały nie mogą naruszać praw patentowych lub innej własności intelektualnej.
12. Dostawy materiałów eksploatacyjnych następować będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, na podstawie oddzielnych zleceń Zamawiającego, do wyczerpania kwoty określającej wartość Umowy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć materiały eksploatacyjne do lokalizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie.
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na dostarczone materiały minimum 12 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
14. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
15. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są nazwy znaków towarowych, patenty lub pochodzenie należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne jest składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo
równoważne, spełniające równoważne parametry.
16. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą współfinansowane ze środków budżetu Województwa i budżetu Państwa oraz współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: a) Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020 (PT RPO WM),
b) Funduszu Spójności oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc
Techniczna 2014-2020 (PO PT),
c) Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz budżetu Państwa w ramach Pomocy
Technicznej Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze 2014– 2020 (PT PO RYBY).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.12.51.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 295981.41 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Golden Line sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 150
Kod pocztowy: 35-506
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 224201.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 363887.12
Waluta: zł
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Drawsku Pomorskim
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.