eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-02

Ogłoszenie nr 510420199-N-2021 z dnia 2021-03-02 r.
Gmina Miasto Lubartów:

Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774641-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540401731-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Lubartów, krajowy numer identyfikacyjny 43101938800000, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 818 552 273
faks: 818 552 016
e-mail: bzp@um.lubartow.pl
www: www.lubartow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.93.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) przebudowę ulicy Gojdana (103408L) o długości ok. 252 mb – I cz. zamówienia; b) przebudowę ulicy Jasnej (103416L) o długości ok. 196 mb – II cz. zamówienia; c) przebudowę ulicy Leśnej (103435L) o długości ok. 538 mb – III cz. zamówienia; d) przebudowę ulicy Kazimierza Wielkiego (103421L) o długości ok. 336 mb – IV cz. zamówienia; e) przebudowę ulicy Bolesława Chrobrego (103395L) o długości ok. 696 mb (z wyłączeniem odcinka od ul. Władysława Jagiełły do ul. Królowej Jadwigi) – V cz. zamówienia; f) przebudowę chodnika w ul. Walentego Ligaja (103472L) na odcinku od ul. Mucharskiego do ul. Parkowej z etapowaniem prac o długości ok. 198 mb – VI cz. zamówienia; g) przebudowę drogi wewnętrznej bocznej ul. Wandy Śliwiny (dz. nr 974 i 992/2) o długości ok. 87 mb – VII cz. zamówienia; h) przebudowę drogi wewnętrznej bocznej ul. Partyzanckiej (dz. nr 369) o długości ok 54 mb – VIII cz. zamówienia. 3) W ramach realizacji wszystkich części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania mapy do celów projektowych; b)opracowania i uzyskania zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem projektu stałej organizacji ruchu; c) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych opinii, uzgodnień i zezwoleń; d) opracowanie i uzgodnienie z zamawiającym koncepcji przebudowy zadania (wykonawca może przystąpić do opracowania projektu po uzyskaniu pisemnego uzgodnienia koncepcji przez zamawiającego); e) przeniesienia praw autorskich; f) pełnienie nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem; g) przeprowadzenie wizji lokalnej na drodze z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. 4) Opracowana i dostarczona do zamawiającego dokumentacja projektowa dla wszystkich części zamówienia powinna zawierać: a) projekt budowlany i wykonawczy – 4 egz.; b) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na oddzielnej płycie CD; c) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – 2 egz.; d) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 2 egz.; e) przedmiar robót – 2 egz.; f) kosztorys inwestorski – 2 egz.; g) wersje elektroniczną kompletnej dokumentacji – 1 egz. (płyta CD lub DVD w wersji edytowalnej i nieedytowalnej): • wersja elektroniczna dokumentacji musi być tożsama z wersją papierową, jednakże powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych autorów opracowania, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów zamieszkania i miejsca oraz daty urodzenia). Imię i nazwisko projektanta nie podlega anonimizacji; • wersja nieedytowalna powinna zawierać wszystkie opracowania będące przedmiotem umowy oraz zostać zapisana na płycie CD (DVD) w formie plików *pdf w taki sposób, aby każdy z plików stanowił kompletne opracowanie będące wierną kopią jego wersji papierowej, tj. z podpisami projektantów. Opracowania w formie elektronicznej powinny być zdigitalizowane, w jakości umożliwiającej odczytanie wszystkich detali, nie niższej niż 600 dpi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 71.32.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektu stałej organizacji ruchu przebudowy drogi wewnętrznej bocznej ul. Wandy Śliwiny (dz. nr 974 i 992/2)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5168.11 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ARRIGA USŁUGI INŻYNIERSKIE LESZEK MAZUREK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kleeberga 8/92
Kod pocztowy: 20-243
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5658.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5658.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14986.32
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.