eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. ,,Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-01

Ogłoszenie nr 510420000-N-2021 z dnia 2021-03-01 r.
Małopolska Policealna Szkoła Masażu Nr 2 z Odziałami Integracyjnymi w Krakowie:

Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. ,,Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – w ramach 4 Osi Priorytetowej – Regionalna Polityka Energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze – publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.3 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774808-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540401830-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Małopolska Policealna Szkoła Masażu Nr 2 z Odziałami Integracyjnymi w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 29756600000000, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 638 56 61
faks: 126 385 661
e-mail: sekretariat@mpsm.edu.pl
www: www.mpsm.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. ,,Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej realizowanego w ramach Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN/3/U/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – zgodnie
z wymogami ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych w tym zakresie oraz wytycznymi Projektu pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej – dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie.
2. Funkcja inwestora zastępczego obejmuje:
1) przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy dla zadania pn. Modernizacja energetyczna wojewódzkich budynków użyteczności publicznej dla Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie, w tym przygotowanie:
a) opisu przedmiotu zamówienia uwzględniającego charakterystykę obiektu i wymagania Zamawiającego
b) propozycji warunków udziału w postępowaniu i podstaw wykluczenia wykonawców
c) kryteriów oceny ofert
d) wzoru umowy z wykonawcą robót budowlanych
2) przeprowadzenie procedury przetargowej o udzielenie zamówienia publicznego, w tym:
a) udział w postępowaniu mającym na celu wybór wykonawcy robót budowlanych:
 przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu odpowiedzi na ewentualne pytania wykonawców
 udział w pracach komisji przetargowej powołanej przez Zamawiającego , jako sekretarz
 dokonanie oceny złożonych w postępowaniu ofert
 sporządzenie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
3) w przypadku konieczności powtórzenia procedury przetargowej, wykonanie ponownie wszystkich czynności opisanych w ppkt 1) i 2) – w cenie złożonej oferty
4) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami realizowanymi przez wybranego wykonawcę robót wraz z sprawdzaniem książki obmiaru robót i kosztorysów powykonawczych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności ustawy Prawo budowlane, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami; .
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie pełnionej funkcji Inwestora Zastępczego.

4. Opis zakresu robót do nadzoru inwestorskiego:
A) Roboty dociepleniowe:
 naprawa konstrukcji gzymsu dachowego pod ocieplenie ścian; docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia styropianem ekstrudowanym- metodą BSO,gr.15cm; ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem; docieplenie ścian zewnętrznych piwnic nadziemia styropianem ekstrudowanym- metodą BSO, gr.15cm; wykonanie dodatkowych tynków cienkowarstwowych; wymiana parapetów; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej elastycznymi masami bitumicznymi; docieplenie ścian w gruncie styropianem ekstrudowanym- metodą BSO, gr.12cm; docieplenie stropu pod dachem granulatem wełny mineralnej, gr 24cm; wymiana pokrycia stropodachu: z papy na papę termozgrzewalną; wymiana obróbek blacharskich; wymiana instalacji odgromowej; wymiana okien zewnętrznych w części piwnicznej 25 szt; wymiana okien zewnętrznych PCV na PCV –87 szt; wymiana drzwi zewnętrznych w części piwnicznej; wymiana drzwi zewnętrznych od podwórka; podniesienie kominów: wykonanie niezbędnych rozbiórek ścian, kominów, czapek i przebić; wykonanie przewodów wentylacyjnych w ścianach, przewodów z pustaków, kominów i czapek, niezbędnych prac murarskich, tynków na kominach, wykonanie obróbek z blachy cynkowo- tytanowej i papy termozgrzewalnej, założenie krat zabezpieczających otwory wentylacyjne.
B) Wentylacja mechaniczna:
 w ramach pomieszczeń kuchni i zaplecza: wykonanie demontażu starej instalacji wentylacji
wraz z urządzeniami i czerpnią; wykonać nową instalację zgodnie z projektem- włącznie z odcinkami na poddaszu i dachu; zamontować nową centrale nawiewno- wywiewną
z odzyskiem ciepła z nagrzewnicą wodną; wykonać izolację termiczna kanałów na klatce
schodowej oraz kanały na poddaszu i dachu
 w ramach pomieszczeń łazienek, aneksów kuchennych i sanitariatów: montaż wentylatorów
z czujnikiem ruchu; kanałowych ;wentylatory uruchamiane wyłącznikiem; demontaż starych
przewodów i wykonanie nowych;
C) Instalacja ciepłej wody:
 montaż całości poziomów wodnych pod stropem w piwnicy; montaż brakujących pionów
ciepłej wody i cyrkulacji; wykonanie całości pozostałych podejść pod armaturę; wykonanie
przejść pożarowych przez stropy; wykonanie izolacji całości rurażu; wykonanie niezbędnych
robót budowlanych; odtworzenie pokryć ścian i podłóg.
D) Instalacje elektryczne i fotowoltaika:
 wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne ledowe oraz osprzętu elektrycznego w zakresie instalacji oświetleniowej, częściowe ułożenie nowych przewodów elektrycznych (stare pozostają w ścianach, niedemontowane)
 montaż paneli fotowoltaicznych wraz z konstrukcją wsporczą
 wykonanie pomiarów
E) Roboty budowlane:
 remont tarasu ze schodami: odkopanie ścian fundamentowych oraz późniejszy zasyp;
przygotowanie ścian fundamentowych poprzez oczyszczenie i tynkowanie; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej elastycznymi masami bitumicznymi; przyklejenie docieplenia z płyt XPS, wykonanie ubytków tynku; wykonanie sylikatowych tynków cienkowarstwowych nadzienia; wymiana posadzek i okładzin schodów (z przygotowaniem podłoża na kamienne z granitu płomieniowanego; remont murów oporowych wzdłuż ścian podwórka: roboty rozbiórkowe starych murów oporowych oraz nawierzchni; zbrojenie oraz betonowanie ścian oporowych wraz z fundamentami; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej emulsjami; wykonanie tynków oraz wierzchniej warstwy z tynków silikatowych, wykonanie nakrywy murków i balustrad.
Odtworzenie kominów i podniesienie ich: wykonanie niezbędnych rozbiórek ścian, kominów, czapek, przebić; wykonanie przewodów wentylacyjnych w ścianach, przewodów z pustaków, kominów i czapek; wykonanie prac murarskich i tynkarskich; wykonanie obróbek blacharskich; założenie krat zabezpieczających otwory wentylacyjne.
 remont pomieszczenia 0.7: roboty rozbiórkowe ścianek, stolarki, okładzin ścian i posadzek do podbetonu; wykonanie warstw podposadzkowych; wymurowanie tynków, przetarcie tynków; wymurowanie ścianek działowych z otynkowaniem; wykonanie okładzin ścian i posadzek; montaż stolarki drzwiowej i kabin systemowych wc, wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GK; malowanie; malowanie pomieszczeń po modernizacji sufitów i ścian.
F) Kanalizacja:
 demontaż urządzeń sanitarnych w wybranych pomieszczeniach, starej instalacji kanalizacji kolidującej z nową; montaż całości poziomów kanalizacyjnych pod stropem i w gruncie piwnicy, montaż brakujących pionów kanalizacyjnych; montaż przepompowni ścieków i separatora tłuszczów; montaż urządzeń sanitarnych w wybranych pomieszczeniach; wykonanie przejść pożarowych przez stropy; wykonanie niezbędnych robót budowlanych; odtworzenie pokryć ścian i podłóg w pomieszczeniach;
G) Instalacja zimnej wody:
 demontaż armatury w wybranych pomieszczeniach; demontaż starej instalacji wodnej kolidującej z nową, montaż całości poziomów pod stropem w piwnicy; montaż brakujących pionów zimnej wody; wykonanie całości pozostałych podejść pod przybory; montaż armatury sanitarnej w wybranych pomieszczeniach; wykonanie przejść pożarowych przez stropy; wykonanie izolacji całości rurażu; wykonanie niezbędnych robót budowlanych; odtworzenie pokryć ścian i podłóg w pomieszczeniach.
 Uwaga: Wykonawca robót budowlanych rozliczany będzie za wykonane roboty kosztorysem powykonawczym
5. Szczegółowy zakres robót został opisany w Projekcie Wykonawczym i przedmiarach robót oraz w STWIORB. Dokumenty te są udostępnione na stronie internetowej zamawiającego: www.mpsm.edu.pl.
6. Szczegółowy zakres obowiązków dla inwestora zastępczego został zawarty we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.
7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
1) rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia: w następnym dniu po podpisaniu umowy;
2) zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia: po końcowym odbiorze wykonanych robót oraz po całkowitym rozliczeniu robót z wykonawcami robót budowlanych:
a) przewidywany termin zakończenia robót budowlanych 30 września 2022 r.
b) przewidywany termin zakończenia i rozliczenia zadania 15 grudnia 2022 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.54.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 41463.41 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak
Email wykonawcy: biuro@inzynieriaslask.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 83, 41-706 Ruda Śląska
Kod pocztowy: 41-706
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 51000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 162300
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.