eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Budowa chodnika w Bystrem, remont drogi w Bogusławicach i przebudowa drogi w Krzeczynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-26

Ogłoszenie nr 510419699-N-2021 z dnia 2021-02-26 r.
Gmina Oleśnica:

Budowa chodnika w Bystrem, remont drogi w Bogusławicach i przebudowa drogi w Krzeczynie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606498-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540232943-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Oleśnica, krajowy numer identyfikacyjny 93193479100000, 11 Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: +48713140200
faks: +48713140204
e-mail: urzad@olesnica.wroc.pl
www: http://olesnica.nowoczesnagmina.pl/

adres profilu nabywcy: https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika w Bystrem, remont drogi w Bogusławicach i przebudowa drogi w Krzeczynie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.1.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1: „Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej ul. Pogodna
Bystre etap II w km 0+250 -0+996”: 1. Stan istniejący. Istniejąca droga zlokalizowana jest w
miejscowości Bystre w gminie Oleśnica. Droga na przedmiotowym odcinku posiada
nawierzchnię głównie z kostki kamiennej oraz z kostki betonowej. Wjazdy do posesji i
skrzyżowania są wykonane kostki kamiennej, betonowej lub z gruntu. Na całym odcinku
występują lokalne zapadnięcia oraz koleiny w nawierzchni. Istniejąca droga ma szerokość
Strona 5 z 33
około 4,5 m z lokalnymi poszerzeniami do 5,5 m. 2. Charakterystyka obiektu. Projektuje się
chodnik o szerokości od 1,25 do 3 m i długości 996 m (etap I 250m, etap II 746m ) o
nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm. Chodnik ograniczony został krawężnikiem
wtopionym 15x30 oraz obrzeżem chodnikowym 8x30. 3. Opis trasy w planie. Szerokość
chodnika od 1,25 do 3 m. Na długości chodnika należy wykonać krawężnik wraz z ściekiem
z kostki kamiennej szerokości 0,4 m. Wjazdy na posesję wykonać do granicy działki
drogowej. Odwodnienie drogi wykonać jak pokazano na PZT. 4. Opis trasy w przekroju
podłużnym. Niweleta projektowanego chodnika dostosowana do istniejącej drogi. 5.
Konstrukcja nawierzchni. Chodnik o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm. Do wykonania
ścieku należy użyć kostki kamiennej zbliżonej wyglądem i wymiarem do istniejącej
wbudowanej w drogę. Chodnik ograniczony został krawężnikiem betonowym 15x30 oraz
obrzeżem chodnikowym 8x30. Lokalnie w miejscach gdzie kostka jest zapadnięta i nierówna
należy wykonać przełożenie nawierzchni. Na odcinkach gdzie występuje kostka betonowa
należy analogicznie wykonać taki sam obniżony ciek z kostki betonowej oraz naprawić
lokalne zapadnięcia. Część 2: „Remont drogi gminnej w m. Bogusławice dz.179” 1. OBIEKT
Remont drogi gminnej w miejscowości Bogusławice, dz. nr ew. 179 2. ZAKRES ROBÓT 2.1.
Roboty pomiarowe i przygotowawcze - roboty pomiarowe - roboty porządkowe
(oczyszczenie terenu z gruzu, śmieci, itp.) 2.2. Rozbiórki - rozbiórka istniejącej jezdni 2.3.
Roboty ziemne Roboty ziemne wykonano przy pomocy programów komputerowych oraz
analizy istniejącego terenu. W ilościach robót ziemnych uwzględniono wpływ materiału
ujętego w rozbiórkach. W związku z istniejąca jak też projektowaną infrastrukturą
podziemną, założono że 20% robót ziemnych zostanie wykonanych ręcznie, pozostałe 80%
mechanicznie. - roboty ziemne - wykop - roboty ziemne - nasyp 2.4. Warstwy technologiczne
- profilowanie i korytowanie podłoża pod nawierzchnie i zagęszczenie ich do współczynnika
Is = min. 1,0 - wykonanie warstwy technologicznej wzmacniającej z gruntu stabilizowanego
cementem Rm=2,5 Mpa i grubości w-wy 15 cm 2.5. Elementy drogowe – krawężniki -
wykonanie krawężników betonowych 12/25 na ławie betonowej z betonu C12/15 2.6.
Podbudowy nawierzchni - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grubość w-wy 20 cm 2.7. Nawierzchnia -
wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej (szarej) gr. 8 cm - wykonanie nawierzchni
progu zwalniającego z kostki betonowej (kolorowej) gr. 8 cm 2.8. Pobocza - wykonanie
pobocza z kruszywa 2.9. Organizacja ruchu - wdrożenie, konserwacja i demontaż czasowej
organizacji ruchu - wdrożenie stałej organizacji ruchu 3. ZAŁOŻENIA WYJŚCIOWE DO
KOSZTORYSU 3.1 Dla ustalenia nakładów przyjęto - grunt kat. III-IV - wykopy o ścianach
Strona 6 z 33
pionowych - wywóz gruntu na odległość do 5 km 3.2. Kosztorys został sporządzony metodą
uproszczoną: kalkulacja szczegółowa i uproszczona 3.3. Kosztorys oparto na katalogach
KNR, KNR-W, KNNR 3.4. Czynniki cenotwórcze - przyjęto ceny materiałów producenta,
dostawcy, ewentualnie średnie ceny Sekocenbud II kw. 2020r. - ceny nie zawierają podatku
VAT 3.5. Składniki cenotwórcze przyjęto na poziomie II kw. 2020r. 3.6. Przedmiar
opracowano zgodnie z obowiązującymi przepisami m. in. z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania
kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych robót budowlanych określonych w
programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 nr 130, poz. 1389) 3.7. Wszystkie nazwy
producentów, użyte w niniejszym projekcie są przykładowe i mają na celu wskazanie
standardu. W trakcie realizacji dopuszcza się zastosowanie aparatury i urządzeń innych
producentów o równorzędnych parametrach technicznych. Część 3: „Przebudowa dr.
gminnej nr 10273D w Krzeczynie etap I o długości 574,50.” Przedmiotem opracowania jest
przebudowa drogi gminnej nr 102173D w miejscowości Krzeczyn wraz z budową kanalizacji
deszczowej. Długość przebudowywanej drogi wynosi 574,50 m. Przebudowa drogi zakłada
poszerzenie istniejącej nawierzchni do szerokości jezdni 5,5 m ograniczonej obustronnie
krawężnikami. Po stronie prawej istniejącym krawężnikiem betonowym 15x30 do
przełożenia, po stroni lewej Konstrukcja drogi na poszerzeniu stanowi: warstwa ścieralna
AC11S 50/70 grubości 4 cm, warstwa wiążąca AC16W 50/70 grubości 5 cm oraz
podbudowa z kruszywa łamanego układana w dwóch warstwach 8 cm 0/31,5 mm C30/50 i
14 cm 0/63 mm C30/50. Zaprojektowano przekrój poprzeczny drogi jednostronny i daszkowy
(jednojezdniowy, dwupasowy, przeznaczony do ruchu w obu kierunkach). Po prawej stronie
drogi znajduje się chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej do remontu. Remont
polegać będzie na częściowym przełożeniu kostki betonowej w celu likwidacji nierówności
oraz regulacji krawężnika. W celu poprawy odwodnienia wykonany zostanie kolektor
deszczowy składający się z 18 studni teleskopowych PP i jednej betonowej. Wpusty
deszczowe w ilości 15 szt. włączone będą za pośrednictwem przykanalików do nowej sieci.
Studzienki rewizyjne o numerach od sd1 do sd14 i od sd16 do sd19 należy wykonać jako
studnie teleskopowe z PP Ø400 z włazem żeliwnym D400 zgodnie z załączonym rysunkiem
konstrukcyjnym. Studnie rewizyjną sd15 należy wykonać z kręgów betonowych o średnicy
1200 mm z betonu B45 zgodnie z PN-EN 1917:2004. Studnie należy zakończyć włazem
klasy D400 wg PN EN 124 wentylowanym z ryglami. Studnia musi być wyposażona w
osadnik o głębokości 500 mm oraz stopnie włazowe ułożone mijankowo o rozstawie 30 cm.
Przykanaliki należy ułożyć z rur PVC-U 200 lita SN8 SDR34 o grubości ścianki 5,9 mm
Strona 7 z 33
zgodnie z PN-EN 1401:1999, łączoną na kielichy z uszczelką. Przykanaliki należy układać
na 15 cm podsypce piaskowej. Włączenia do studni wpustowych należy wykonać za
pomocą wkładek wkładek systemowych z uszczelką. Zadanie jest w 70% współfinansowane
ze środków FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH nabór na rok 2020. Nazwy i Kody
CPV: Dodatkowe informacje i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: Z
uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego
przedmiotem postępowaniu celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego
przygotowania oferty. Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod
nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. Plac budowy urządza
Wykonawca własnym kosztem i staraniem. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie
wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar
powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca. Wszelkie warunki zawarte w
uzgodnieniach, decyzjach załączonych do dokumentacji projektowej należy ując przy
sporządzaniu oferty i stanowią koszt Wykonawcy robót, a obowiązek ich spełnienia będzie
należał do Wykonawcy. Razem z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego całego
przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu operat kolaudacyjny zawierający
miedzy innymi: dokumentację powykonawczą, w tym dokumentacje fotograficzną budowy ,
geodezyjną dokumentację powykonawczą, dokumenty potwierdzające dopuszczenie do
obrotu i powszechnego albo jednostkowego stosowania w budownictwie dla wbudowanych
materiałów, wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych
sprawdzeń i badań potwierdzone przez uprawnione do tego podmioty, oświadczenie
kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy z projektem budowlanym. W
razie zmian w zatwierdzonym projekcie, oświadczenie powinno być potwierdzone przez
projektanta z załączeniem rysunków zamiennych i opisem zmian. Instrukcja sporządzenia i
zalecenia dotyczące zawartości operatu kolaudacyjnego zostanie wskazana przez
inspektora nadzoru robót. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia
Zamawiającemu nie później niż 2 dni przed podpisaniem umowy kosztorysu szczegółowego,
sporządzonego w oparciu o przedmiary stanowiące załącznik do SIWZ. Załączone
przedmiary mają charakter pomocniczy. Jeżeli Wykonawca uzna, iż przedmiary nie
obejmują pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej jest zobowiązany
uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje. Rodzaj zamówienia: roboty budowalne. Z uwagi na
wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji
lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia dla
Strona 8 z 33
oszacowania ceny oferty z należytą starannością i rzetelnego przygotowania oferty
Rozwiązania równoważne: wskazane w SIWZ (w tym także w załącznikach do SIWZ)
pochodzenie / nazwy / znaki towarowe / marki / producenci / dostawcy materiałów lub
normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp
mają charakter przykładowy i określają minimalne wymagania Zamawiającego, a ich
ewentualne wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający nie
ogranicza możliwości zastosowania przez Wykonawcę urządzeń i materiałów
równoważnych, o parametrach nie gorszych od opisanych w SIWZ oraz zagwarantują one
realizację robót w zgodzie ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych oraz zapewnią
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych
dokumentach. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego Wykonawca jest
zobowiązany wykazać w ofercie, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, że oferowane
przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Aby
uznać, że dany wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne do opisanych, musi to w
sposób wyraźny zadeklarować w ofercie podając konkretnie, jaki produkt lub produkty
oferuje w zamian za jaki produkt/produkty. Wskazanie oraz wykazanie równoważności
oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia
należy wykonać własnym nakładem i z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami,
technologią wskazaną w opisie przedmiotu zamówieniach, SIWZ i załącznikach do SIWZ,
zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz
obowiązującymi przepisami. W trakcie przygotowywania ofert, Wykonawca ma obowiązek
dokładnie sprawdzić zgodność dokumentacji projektowej i STWiORB (specyfikacji
technicznych) z przedmiarami robót i zgłosić Zamawiającemu wszelkie ewentualne
rozbieżności w zapisach pomiędzy dokumentacją projektową i STWiORB (specyfikacjami
technicznymi), a przedmiarami robót celem modyfikacji przez Zamawiającego zapisów w w
/w dokumentach. Zamawiający na etapie składania ofert nie dopuszcza dokonywania przez
Wykonawców samodzielnej modyfikacji zapisów pozycji w przedmiarach. Prowadzone
roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi
przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod
nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. Plac budowy urządza
wykonawca własnym kosztem i staraniem. W przypadku wystąpienia okoliczności
powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na etapie
realizacji robót budowlanych Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia
Zamawiającego o tym fakcie w terminie 5 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności.
Strona 9 z 33
Wykonawca odpowiada za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z
realizacją zamówienia. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i
szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem oraz wykonywaniem robót
będących przedmiotem zamówienia. Jeżeli wystąpi taka konieczność, wykonawca
zobowiązany jest do sporządzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z
uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień oraz jeżeli wystąpi taka konieczność
zorganizowania objazdów i ich oznakowaniem. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia
niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty
pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid
oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja
maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za
ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe oznaczenie i
zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac. Wykonawca będzie ponosił
wszelkie koszty związane z odtworzeniem stanu pierwotnego. Wymóg zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga
zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym
wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób
wykonujących następujące czynności związane z realizacją robót budowlanych (roboty
budowlane), będących przedmiotem zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót
budowlanych, z wyłączeniem nadzorowania tych przez osoby wykonujące samodzielne
funkcje techniczne w budownictwie. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie
dotyczy przypadków, gdy nie zachodzą przesłanki określone w art. 22 § 1 kodeksu pracy
(Dz.U.2016.1666 t.j. z dnia 2016.10.12 ze zm.) tj. wykonywanie wskazanych czynności nie
będzie oparte na wykonywaniu pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego
kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, za
wynagrodzeniem. Świadczenie na podstawie tzw. samozatrudnienia wymaga wskazania
przez Wykonawcę Podwykonawcy. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie
obejmuje osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie oraz osób
posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do
samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym w szczególności kierownika budowy,
geodety, projektanta. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do
wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez
Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w punkcie czynności. Zamawiający uprawniony jest w
Strona 10 z 33
szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w
zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu
wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie
Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży
Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę
lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez
zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: oświadczenia wykonawcy lub
podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, poświadczoną za
zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika, inne dokumenty –
zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę
zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika Z
tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 pkt 1 czynności
Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary
umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez
Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia
spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
punkcie ust. 5 pkt 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do
przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może
zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Ochrona danych
osobowych: przepisy ustawy PZP są przepisami szczególnymi w stosunku do ustawy z dnia
10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z dnia 2018.05.24), co
skutkuje brakiem obowiązku uzyskiwania zgody na przetwarzanie danych osobowych
wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Urząd
Zamówień Publicznych i Zamawiający są zatem uprawnieni do przetwarzania danych, w tym
danych osobowych, ze względu na wypełnianie w ten sposób obowiązku wynikającego z
przepisu prawa tj. art. 11 ust. 1 pkt. 1 pzp oraz rozporządzenia wykonawczego w sprawie
wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych narzucającego
określony wzór ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, prowadzący do ujawnienia danych
Strona 11 z 33
osobowych wykonawcy zamówienia. Podmioty deklarujące zamiar udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego godzą się na określone prawem uwarunkowania
związane z ich udziałem w postępowaniu, w tym na upublicznienie informacji zawierających
ich dane osobowe w przypadku udzielenia im zamówienia. Tym samym, dane takie w
odniesieniu do faktu publikacji nie podlegają ścisłej ochronie wynikającej z ustawy o
ochronie danych osobowych. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni
pracownicy Gminy Oleśnica oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w
Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w
Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy
Zakupowej, na której Gmina Oleśnica prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, działającą pod adresem: https://gmina-oleśnica.ezamawiajacy.pl Klauzula
informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje osoby fizyczne, że:
Administratorem danych osobowych jest Gmina Oleśnica, ul. 11 Listopada 24, 56-400
Oleśnica, reprezentowany przez Wójta Gminy Oleśnica, tel. 71314 02201; Administrator
danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, ul. 11 Listopada 24, 56-400 Oleśnica, pokój
nr 7. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez pod nr. telefonu 71 314 02 07; dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa chodnika w Bystrem,
remont drogi w Bogusławicach i przebudowa drogi w Krzeczynie.” prowadzonym w trybie
przetargu nieograniczonego; odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 Pzp; dane osobowe będą przechowywane w celach archiwizacyjnych przez okres
przewidziany prawem (co najmniej 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego), a także do upływu terminu możliwości kontroli projektu
współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości
takiego projektu bądź innych umów czy zobowiązań wynikających z realizowanych
projektów, terminu przedawnienia roszczeń z umowy o udzielenie zamówienia publicznego,
terminu przedawnienia roszczeń podatkowych i wszelkich innych terminów wynikających z
Strona 12 z 33
powszechnie obowiązujących norm prawnych; obowiązek podania bezpośrednio
dotyczących danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO; osoby fizyczne posiadają: na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych
osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z
uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, w przypadku gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej
dotyczących narusza przepisy RODO; osobom fizycznym nie przysługuje: w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016
/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy
lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegółowy opis
Strona 13 z 33
przedmiotu zamówienia w OPZ oraz dokumentacji projektowej i kosztorysie stanowiących
załączniki do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej ul. Pogodna Bystre etap II w km 0+250 -0+996

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 880525.19 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Decostar Development Sebastian Smolak
Email wykonawcy: sebbruk@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 1
Kod pocztowy: 55-114
Miejscowość: Wisznia Mała
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 999584.91

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 999584.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1396050.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Remont drogi gminnej w m. Bogusławice dz.179

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 256840.59 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BiobudPiotrSchabikowski
Email wykonawcy: biobud@biobud.pl
Adres pocztowy: Sokołowice109
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Sokołowice
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 194235.82

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 194235.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 295700.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Przebudowa dr. gminnej nr 10273D w Krzeczynie etap I o długości 574,50.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1534312.40 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Berger Bau Polska Sp.zo.o.
Email wykonawcy: przetargi@bergerbau.pl
Adres pocztowy: Ul Szczecińska 11
Kod pocztowy: 54-517
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1084902.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1084902.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1341187.79
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.