eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › CZĘŚĆ 1 Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2021 roku CZĘŚĆ 2 Koszenie trawy i chwastów na niezagospodarowanych nieruchomościach miejskich w Bielsku Podlaskim w 2021 roku CZĘŚĆ 3 Okoszenie skarp rowów oraz rzeki Biała na odcinkach partycypacyjnych na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2021 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-26

Ogłoszenie nr 510419627-N-2021 z dnia 2021-02-26 r.
Miasto Bielsk Podlaski:

CZĘŚĆ 1 Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2021 roku CZĘŚĆ 2 Koszenie trawy i chwastów na niezagospodarowanych nieruchomościach miejskich w Bielsku Podlaskim w 2021 roku CZĘŚĆ 3 Okoszenie skarp rowów oraz rzeki Biała na odcinkach partycypacyjnych na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2021 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 769741-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Bielsk Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny 50658982000000, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 0-85 73 18 100
faks: 0-85 73 18 150
e-mail: zp@bielsk-podlaski.pl
www: www.bielsk-podlaski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CZĘŚĆ 1 Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2021 roku CZĘŚĆ 2 Koszenie trawy i chwastów na niezagospodarowanych nieruchomościach miejskich w Bielsku Podlaskim w 2021 roku CZĘŚĆ 3 Okoszenie skarp rowów oraz rzeki Biała na odcinkach partycypacyjnych na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2021 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Izp.271.58.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ 1 – KOSZENIE TRAWNIKÓW NA TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W BIELSKU PODLASKIM W 2021 ROKU 1. Wykonanie robót Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonywanie prac objętych usługą z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa, 2) ścisła współpraca z Zamawiającym, 3) posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 70.000 zł. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz z zaleceniami Zamawiającego, a także za jakość wykonanych robót. Koszenie trawników winno obejmować skoszenie trawy (chwastów itp.) do uzyskania równej powierzchni o wysokości do 3cm nad poziom gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. Planuje się koszenie trawników wyszczególnionych w załączniku nr 8A do SIWZ (parki, skwery oraz zieleńce w centrum miasta – powierzchnia 141.200m2) 5-krotne w ciągu sezonu wegetacyjnego, w okresie maj-listopad. Zakłada się 4-krotne koszenie trawników wyszczególnionych w załączniku nr 8B do SIWZ (powierzchnia 152.369m2) – w okresie maj-listopad. Szacuje się zagrabienie trawników, zebranie i wywóz skoszonej trawy i chwastów z powierzchni 180.000m2. Rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia trawników powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysiewu nasion chwastów. Najbardziej miarodajnym okresem pierwszego koszenia traw jest okres połowy maja, przy czym termin rozpoczęcia koszenia powinien być uzgodniony z Zamawiającym. Zamawiający może zmienić częstotliwość i termin koszenia poszczególnych trawników w zależności od aktualnych potrzeb, warunków atmosferycznych (wilgotnościowych) oraz od wielkości posiadanych środków finansowych w budżecie miasta na sfinansowanie zadania. W przypadku zmniejszenia zakresu realizacji zadania Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. W pierwszej kolejności powinny być koszone trawniki w centrum miasta. Kolejność koszenia Wykonawca powinien uzgodnić z Zamawiającym. Przy ustalaniu kolejności koszenia należy zwrócić uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków itp.), co może stwarzać zagrożenie dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających. Wykonawca winien przystąpić do realizacji robót w ciągu 2 dni od dnia otrzymania zlecenia, uwzględniając warunki atmosferyczne. W przypadku zagrabiania powierzchni trawników skoszona i spryzmowana trawa nie może leżeć dłużej niż 2 dni, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. soboty, niedziele i święta. Zagrabienie powierzchni trawników będzie zlecane w zależności od zaistnienia takiej potrzeby i posiadanych środków finansowych. 2. Kontrola jakości robót W czasie wykonywania robót należy przeprowadzać ciągłą kontrolę poprawności koszenia trawy i chwastów, zgodnie z ww. wymaganiami, w tym w szczególności: 1) usunięcia wszystkich obcych zanieczyszczeń z miejsc pracy kosiarek, 2) pilnowanie terminu koszenia traw i chwastów, aby nie nastąpił wysyp dojrzałych nasion chwastów, 3) skontrolowania dopuszczalnej wysokości trawy po jej skoszeniu, 4) skontrolowanie uprzątnięcia terenu przyległego po zakończeniu koszenia określonej powierzchni trawników (w dniu koszenia). 3. Jednostka obmiaru Jednostką obmiaru wykonanych usług jest m2 (metr kwadratowy). Obmiar nie powinien obejmować jakichkolwiek robót nie wykazanych w zleceniu, z wyjątkiem robót zaakceptowanych na piśmie przez Zamawiającego. Dodatkowe roboty wykonane bez pisemnego upoważnienia Zamawiającego nie mogą stanowić podstawy do roszczeń o dodatkową zapłatę. 4. Sprzęt Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na otoczenie oraz zagwarantuje właściwą jakość wykonywanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonywania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym oraz być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Do koszenia pasów drogowych należy stosować kosiarki konstrukcyjnie dostosowane do tego typu robót. Wykonawca przystępujący do koszenia trawników powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu: a) kosiarki bijakowej do ciągników lub kosiarki samojezdnej do koszenia dużych powierzchni – 1szt., b) kosiarki wysięgnikowej, doczepnej do ciągnika, do koszenia rowów, skarp i przeciwskarp – 1szt., c) kosiarki żyłkowej, spalinowej do koszenia w miejscach trudnodostępnych, takich jak: przy drzewach, znakach itp., na których podczas koszenia niemożliwe jest użycie kosiarek samojezdnych – min. 4szt., d) kosiarki trawnikowe spalinowe – min. 2szt., e) ciągnik z przyczepą załadunkową – 1szt., wyposażony w plandeki zabezpieczające w czasie transportu odpadów do miejsca ich utylizacji. 5. Ogólne zasady odbioru robót Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w każdy poniedziałek wykaz trawników wykoszonych w minionym tygodniu. Odbioru częściowego robót związanych z koszeniem traw i chwastów dokonuje Zamawiający po zgłoszeniu robót do odbioru przez Wykonawcę. Odbioru ostatecznego robót dokonuje Zamawiający po wykonaniu przez Wykonawcę robót poprawkowych. Odbierane będą poszczególne trawniki (zgodnie ze zleceniem) po wykoszeniu całej zleconej do koszenia powierzchni. Przed odbiorem ostatecznym robót, stwierdzone roboty poprawkowe, Wykonawca wykona na własny koszt, w terminie ustalonym z Zamawiającym. Termin i zakres wykonania zamówienia określi Zamawiający w zależności od zaistniałych potrzeb i posiadanych środków finansowych. Do odbioru Wykonawca przedłoży obmiar i lokalizację wykonanych prac. Jednostką obmiarową wykonanych usług jest 1 m2 (jeden metr kwadratowy). 6. Podstawa płatności Płatność za usługi nastąpi po dokonaniu odbioru na podstawie jednostek obmiaru, zgodnie z obmiarem wykazanym w zestawieniu załączonym przez Wykonawcę do protokołu odbioru. Za realizację zamówienia przysługuje wynagrodzenie naliczone według cen jednostkowych i wystawionych faktur. 7. Cena jednostki obmiarowej Należy podać następujące ceny jednostkowe: 1) Cena 1m2 koszenia, która obejmuje:  zebranie i wywóz zanieczyszczeń (śmiecie, butelki, gałęzie itp.),  koszenie traw i chwastów,  uprzątnięcie resztek roślinnych z przyległych chodników, dróg, placów, alejek itp. (w dniu koszenia, bezpośrednio po jego zakończeniu), 2) Cena 1m² zagrabienia powierzchni trawników, zebrania i wywozu we własnym zakresie skoszonej trawy i chwastów. 8. Ochrona własności publicznej i prywatnej Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo ruchu i ewentualne szkody komunikacyjne wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Ponosi również odpowiedzialność za naruszenie własności prywatnej przyległej do terenu robót i jest zobowiązany do pokrycia wszystkich roszczeń właścicieli gruntów przyległych, za zniszczone mienie lub uprawy 9. Postanowienia dodatkowe Zamawiający ma prawo zmniejszenie ilości usług objętych obmiarem lub krotności ich wykonania w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. Szczegółowe zakresy wykonania koszenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy przed każdorazowym zleceniem usługi. CZĘŚĆ 2 – KOSZENIE TRAWY I CHWASTÓW NA NIEZAGOSPODAROWANYCH NIERUCHOMOŚCIACH MIEJSKICH W BIELSKU PODLASKIM W 2021 ROKU 1. Wykonanie robót Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonywanie prac objętych usługą z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa, 2) ścisła współpraca z Zamawiającym, 3) posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20.000,00zł. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, a także za jakość wykonanych robót. Planuje się dwukrotne koszenie trawy i chwastów na niezagospodarowanych nieruchomościach miejskich o łącznej powierzchni około 12 ha dla każdego koszenia. Powierzchnia do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, a przede wszystkim w przypadku sprzedaży gruntów miejskich lub stwierdzenia braku konieczności koszenia. W przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. Wykonawca powinien przystąpić do koszenia w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego. Pierwsze koszenie winne być zakończone do dnia 30 czerwca 2021 r., a drugie do 15 października 2021 r. Kolejność koszenia Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym. Na poszczególne koszenia zostaną wystawione oddzielne zlecenia. Jednostką obmiaru wykonywanych usług jest m2 (metr kwadratowy). Odbiór robót nastąpi po pisemnym zgłoszeniu ich wykonania oraz wystawieniu faktur za poszczególne koszenia. Płatność za usługi nastąpi po dokonaniu odbioru na podstawie powierzchni wskazanych w poszczególnych zleceniach. Za realizację zamówienia przysługuje wynagrodzenie zgodne z wystawionymi zleceniami. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie własności prywatnej przyległej do terenu robót i jest zobowiązany do pokrycia wszystkich roszczeń właścicieli gruntów przyległych, za zniszczone mienie lub uprawy. Zamawiający ma prawo zmniejszenia powierzchni przeznaczonej do koszenia w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. Szczegółowe powierzchnie wykonania koszenia zostaną wykazane w poszczególnych zleceniach. 2. Sprzęt Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na otoczenie oraz zagwarantuje właściwą jakość wykonywanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonywania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym oraz być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Do koszenia wykonawca powinien wykazać się możliwością korzystania z: 1) kosiarki bijakowej do ciągników lub kosiarki samojezdnej do koszenia dużych powierzchni – 1szt., 2) kosiarki żyłkowej, spalinowej do koszenia w miejscach trudnodostępnych, tj. przy drzewach, słupach itp. – min. 3szt., 3) kosiarki trawnikowej spalinowej – min. 2szt. CZĘŚĆ 3 – OKOSZENIE SKARP ROWÓW ORAZ RZEKI BIAŁA NA ODCINKACH PARTYCYPACYJNYCH NA TERENIE MIASTA BIELSK PODLASKI W 2021 ROKU 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonywanie prac objętych zamówieniem z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa, 2) ścisła współpraca z Zamawiającym, 3) posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20 000 zł, 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za naruszenie własności prywatnej przyległej do terenu robót i jest zobowiązany do pokrycia wszystkich roszczeń za zniszczenie mienia lub upraw, 5) Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, a także za jakość wykonanych robót, 6) Planuje się trzykrotne okoszenie skarp rowów oraz rzeki Biała na odcinkach partycypacyjnych o łącznej powierzchni 20.465,00 m2 dla każdego koszenia. Powierzchna do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, m.in. teren wykluczony w wyniku działalności bobrów, brak konieczności koszenia itp. Zamawiający ma prawo zmniejszenia powierzchni przeznaczonej do koszenia w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. Szczegółowe powierzchnie wykonania koszenia zostaną wykazane w poszczególnych zleceniach. W przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu, 7) Wykonawca powinien przystąpić do koszenia w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego. Pierwsze koszenie powinno być zakończone do 30 maja 2021 r., zaś drugie do 20 listopada 2021 r. Kolejność koszenia Wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym. Na poszczególne koszenia zostaną wystawione oddzielne zlecenia, 8) Jednostką obmiaru wykonywanych usług jest m2 (metr kwadratowy), 9) Odbiór robót nastąpi w ciągu 3 dni po pisemnym zgłoszeniu ich wykonania. 2. Płatność za wykonaną usługę nastąpi w ciągu 30 dni po dokonaniu odbioru faktycznie wykonanych prac oraz wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 3. Sprzęt Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na otoczenie oraz zagwarantuje właściwą jakość wykonywanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonywania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym oraz być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Do koszenia wykonawca powinien wykazać się możliwością korzystania z kosiarki żyłkowej, spalinowej – min. 2szt. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących wykonania przedmiotowej usługi wymienionej w rozdz. III ust.1 SIWZ wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320). Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi w terminie 5 dni wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę w zakresie świadczenia przedmiotowej usługi. Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie Zamawiającego udowodnić zatrudnienie na umowę o pracę, wskazanych w wykazie osób w terminie 5 dni od dnia wezwania, w szczególności przedstawiając oświadczenie tych osób, że pozostają w zatrudnieniu. Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej usługi (art.29 ust. 3a ustawy PZP).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 77.31.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej w Bielsku Podlaskim w 2021 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 119638.08 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BANIOCHA Małgorzata Maria Filim
Email wykonawcy: gosia6102@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Bohaterów Września 26C
Kod pocztowy: 17-100
Miejscowość: Bielsk Podlaski
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 119638.08

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 119638.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 119638.08
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Koszenie trawy i chwastów na niezagospodarowanych nieruchomościach miejskich w Bielsku Podlaskim w 2021 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25800 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHUG „KOZIOŁ” Piotr Kozłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wąska 5
Kod pocztowy: 17-200
Miejscowość: Hajnówka
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 18144.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18144.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18144.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Okoszenie skarp rowów oraz rzeki Biała na odcinkach partycypacyjnych na terenie miasta Bielsk Podlaski w 2021 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11665.05 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BANIOCHA Małgorzata Maria Filim
Email wykonawcy: gosia6102interia.pl
Adres pocztowy: ul. Bohaterów Września 26C
Kod pocztowy: 17-100
Miejscowość: Bielsk Podlaski
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12892.95

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12892.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13506.90
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.