eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów eksploatacyjnych - artykułów biurowych finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach projektu pn. "Pilotażowe kompleksy penitencjarne", moduł nr 2 pn. "Modernizacja systemu szkolenia kadry Służby Więziennej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-26

Ogłoszenie nr 510419360-N-2021 z dnia 2021-02-26 r.
Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych - artykułów biurowych finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach projektu pn. "Pilotażowe kompleksy penitencjarne", moduł nr 2 pn. "Modernizacja systemu szkolenia kadry Służby Więziennej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767075-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 381510697, Wiśniowa 50, 02-520 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 602 44 14
e-mail: zp@wskip.edu.pl
www: www.wskip.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - uczelnia służb państwowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych - artykułów biurowych finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach projektu pn. "Pilotażowe kompleksy penitencjarne", moduł nr 2 pn. "Modernizacja systemu szkolenia kadry Służby Więziennej"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1/NMF/zp/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych – artykułów biurowych finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014–2021 w ramach projektu pn. „Pilotażowe kompleksy penitencjarne”, moduł nr 2 pn. „Modernizacja systemu szkolenia kadry Służby Więziennej”. Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie na podstawie porozumienia nr 1/20/DSF/NMF zawartego ze Skarbem Państwa reprezentowanym przez Ministra Sprawiedliwości na powierzenie realizacji zadań finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014–2021 w ramach projektu pn. „Pilotażowe kompleksy penitencjarne”, moduł nr 2 pn. ,,Modernizacja systemu szkolenia kadry Służby Więziennej” z zakresu działań zmierzających do poprawy systemu penitencjarnego w Polsce, w tym opracowania i wdrożenia zmodernizowanego systemu kształcenia kadry Służby Więziennej.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Kampusu Mundurowego Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki, Kalisz, ul. Wrocławska 193-195. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji prac objętych zamówieniem od dnia podpisania umowy. Wykonawca dostarczy rzeczy własnym transportem oraz na własny koszt. Wykonawca poniesie również koszty związane z prawidłowym zabezpieczeniem rzeczy podczas dostawy, w tym koszty ich opakowania. Materiały eksploatacyjne- artykuły biurowe: Zszywki biurowe zwykłe 24/6-20 opakowań; Klipy do dokumentów 32 mm-30 opakowań; Klipy do dokumentów 15 mm-30 opakowań; Pojemnik magnetyczny ze spinaczami-20 sztuk; Spinacze metalowe okrągłe 50 mm-20 opakowań; Koszulki na dokumenty A4-50 opakowań; Teczka z gumka na dokumenty-100 sztuk; Blok biurowy A4 kratka-125 sztuk; Segregator na dokumenty A4-120 sztuk; Długopis żelowy automatyczny z wodoodpornym żelem-100 sztuk; Długopis plastikowy automatyczny-120 sztuk; Cienkopis -90 sztuk; Zestaw zakreślaczy fluoroscencyjnych uniwersalnych - 25 opakowań; Zakładki indeksujące 5 kolorów neonowych - 30 opakowań; Zakładka indeksująca (strzałka) 5 kolorów neonowych -30 opakowań; Notes samoprzylepny 76x76 mm - 100 sztuk; Notes samoprzylepny 38x52 mm - 30 opakowań; Przekładka A4 1/3 - 50 sztuk; Papier ksero A4 - 300 ryz; Skoroszyt miękki A4 z perforacją - 100 sztuk; Taśma klejąca biurowa z podajnikiem - 20 sztuk; Papier do ksero A3 - 2 ryzy; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.19.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10801.57 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Partner Office Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sebastian.augustynowicz@partner-office.pl
Adres pocztowy: ul. Ożarowska 49c
Kod pocztowy: 05-850
Miejscowość: Duchnice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7005.44

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7005.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7803.28
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.