eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Przeprowadzenie szkolenia "Radzenia sobie ze stresem" dla pracowników Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., w ramach projektu pn. "Lepsza ergonomia pracy podstawą zdrowia!"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-24

Ogłoszenie nr 510418898-N-2021 z dnia 2021-02-24 r.
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.:

Przeprowadzenie szkolenia "Radzenia sobie ze stresem" dla pracowników Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., w ramach projektu pn. "Lepsza ergonomia pracy podstawą zdrowia!"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie finansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – Lepsza ergonomia pracy podstawą zdrowia.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 768635-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 24146865300000, ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: +48322482452
faks: +48327795912
e-mail: zampub@szpitalruda.pl
www: www.szpitalruda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkolenia "Radzenia sobie ze stresem" dla pracowników Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., w ramach projektu pn. "Lepsza ergonomia pracy podstawą zdrowia!"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 45/PN/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie szkolenia „Radzenia sobie ze stresem” dla pracowników Szpitala Miejskiego w Rudzie
Śląskiej Sp. z o.o., w ramach projektu pn.: „Lepsza ergonomia pracy podstawą zdrowia!” II. Szkolenie ma na celu przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu personelu medycznego pracującego w warunkach
stresowych z wykorzystaniem komunikacji asertywnej i technik relaksacyjnych pozwalających obniżyć poziom stresu i zmęczenia. III. Opis Przedmiotu Zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie
szkolenia „Radzenia sobie ze stresem” dla pracowników Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., w ramach projektu pn.: „Lepsza ergonomia pracy podstawą zdrowia!”. 2. Szkolenie ma na celu
przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu personelu medycznego pracującego w warunkach stresowych z wykorzystaniem komunikacji asertywnej i technik relaksacyjnych pozwalających obniżyć poziom stresu i
zmęczenia. 3. W ramach szkolenia zostaną przedstawione techniki relaksacyjne oraz podczas którego będzie można zdobyć odpowiednią wiedzę pozwalającą na zrozumienie mechanizmu wypalenia zawodowego i
stresu, jego działania i funkcji oraz poznanie technik opanowania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Ramowy program szkolenia będzie obejmował: 1) mechanizmy wypalenia zawodowego w branży ochrony życia
i zdrowia; 2) objawy i rodzaje wypalenia; 3) mechanizmy stresu i jego czynniki oraz możliwości wpływania na stres; 4) objawy i rodzaje stresu; 5) sposoby i style radzenia sobie ze stresem; 6) rozpoznawanie własnych
zasobów do radzenia sobie ze stresem; 7) narzędzia radzenia sobie ze stresem; 8) metody relaksacyjne i odreagowania stresu, bezpieczne wyładowywanie emocji; 9) zachowania asertywne promujące podstawowe
techniki umiejętnego odmawiania, prowadzenia dyskusji; 10) praktyczne metody dające możliwość polepszenia samopoczucia poprzez zastosowanie technik relaksacyjnych. 11) zajęcia profilaktyczne prezentować będą
zagrożenia i techniki zapobiegania wypaleniu zawodowemu oraz obniżania poziomu stresu w życiu zawodowym. 4. Szkolenie skierowane jest do maksymalnie 300 osób zatrudnionych na umowę o pracę na min. 0,5
etatu w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. (są to: lekarze, pielęgniarki). Szkolenie zostanie podzielone na grupy liczące średnio 15 osób, a maksymalnie 25 osób. Zakłada się maksymalnie 20 edycji
szkolenia w grupach średnio 15 osobowych (maksymalnie jedna grupa może liczyć 25 osób) w wymiarze 7 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut) x 1 dzień szkoleniowy obejmujący dwie
piętnastominutowe przerwy kawowe oraz jedną sześćdziesięciominutową przerwę obiadową. Szkolenia będą mogły odbywać się w godzinach przedpołudniowych, popołudniowych. Ostateczne terminy każdego ze
szkoleń zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy, na 2-3 tygodnie przed planowaną datą szkolenia dla danej grupy, przy czym godziny i terminy szkoleń mają być dopasowane do potrzeb
uczestników projektu uwzględniając grafik pracy oraz w sposób zapewniający ciągłość pracy jednostki. 5. Zakres usługi dodatkowo obejmuje poczęstunek dla uczestników tj. kawę (sypaną, rozpuszczalną, z ekspresu),
herbatę (minimum 3 smaki herbat w tym herbata owocowa), dodatki (cukier, mleko, cytryna), butelkowana woda mineralna (gazowana i niegazowana) - 0,30 l na osobę, soki na każdy dzień szkoleniowy – 4 l na każde 5
osób, ciastka (3 szt./uczestnik/przerwa kawowa) + porcja ciasta/osobę, gorący obiad składający się z dwóch dań (zupa, drugie danie oraz napój). Napoje zimne w butelkach, a napoje gorące mają być dostępne przez cały
czas trwania szkolenia w termosach (minimum 2 termosy dla kawy i 2 termosy dla herbaty). Serwis gastronomiczny obejmuje przygotowanie poczęstunku, obsługę kelnerską, nakrycie stołów/obrusy, zastawę
„porcelanową” i szklaną, sztućce oraz sprzątanie, w tym utylizację odpadów. 6. Obowiązki Wykonawcy: 1) Szkolenie będzie prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń, prezentacji multimedialnych, dyskusji; 2)
Szkolenie zostanie przeprowadzone w sali szkoleniowej zapewnionej przez Wykonawcę w odległości maksymalnie 10 km od siedziby Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkoleń tj.: ekran, rzutnik, komputer przenośny, flipchart; 4) Wykonawca dostarczy każdemu uczestnikowi szkolenia przed jego rozpoczęciem materiały szkoleniowe zaakceptowane przez
Zamawiającego, tj.: skrypt lub podręcznik o tematyce szkolenia, teczkę konferencyjną – sztywną, która powinna umożliwić przechowywanie wszystkich materiałów szkoleniowych wraz z notesem A4 oraz przyborami
biurowymi – długopis; 5) Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego programem szkolenia. Szkolenie zakończone zostanie pisemnym testem weryfikującym nabyte
umiejętności w zakresie tematyki szkolenia. 6) Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj.: a) listy obecności z każdego dnia szkolenia, listy odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników, listę
odbioru zaświadczeń i certyfikatów ukończenia szkolenia oraz ankiety oceniającej szkolenie. Oryginały wymienionych dokumentów Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu każdej edycji szkolenia; b)
sporządzi dokumentację fotograficzną z każdej edycji szkolenia, obejmującą co najmniej trzy fotografie (sala szkoleniowa, uczestnicy, trener), które Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu każdej edycji
szkolenia w formie wydruków; c) wystawi dla każdego uczestnika, w dwóch egzemplarzach (oryginał + kopia) imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat. Wykonawca przekaże Zamawiającemu
kopie zaświadczeń potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginały certyfikatów uczestników szkolenia; d) przygotuje na podstawie zebranych ankiet raport podsumowujący szkolenie, uwzględniający m.in.
informacje organizacyjne, liczbę uczestników szkolenia, zbiorcze dane dotyczące jakości i oceny szkolenia. Wykonawca przekaże raport ze szkolenia Zamawiającemu wraz z kopiami ankiet potwierdzonymi za
zgodność z oryginałem. 7) Wykonawca w terminie do 7 dni po zawarciu umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji: a) szczegółowy program szkolenia, zawierający tematy i przeznaczony na nie czas
(harmonogram szkolenia); b) materiały szkoleniowe, w tym: skrypt lub podręcznik o tematyce szkolenia, projekt teczki konferencyjnej, projekt notesu A4, długopis; c) opracowany wzór anonimowej ankiety ex-post
(oceniającej jakość szkolenia, organizację szkolenia); d) wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, który powinien zawierać: temat szkolenia, termin, imię i nazwisko uczestnika szkolenia, efekty uczenia się oraz
podpis i pieczątkę Wykonawcy szkolenia, nazwę projektu i logotypy projektu; e) wzór certyfikatu z ukończonego szkolenia. 8) Zamawiający może zgłosić uwagi w terminie do 3 dni roboczych od daty ich otrzymania.
Tylko po akceptacji przez Zamawiającego powyższych materiałów możliwa jest realizacja szkolenia w ustalonym terminie. Wykonawca przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz zaakceptowanych powyżej
materiałów dotyczących szkolenia. 9) Zamawiający wymaga aby wszystkie dokumenty i materiały były oznakowane zgodnie z wytycznymi do których podano link. Wzór wytycznych dotyczących oznakowania
przedstawiony został na stronie https://rpo.slaskie.pl/czytaj/zasady_promocji_od_1_stycznia_2018. Dodatkowo wszystkie materiały drukowane winny być oznaczone nazwą projektu oraz hasłem „Projekt
współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. 10) Całościowa realizacja szkolenia obejmuje w
szczególności: a) koszt trenera prowadzącyego szkolenie oraz personelu obsługującego szkolenie ze strony Wykonawcy, b) koszt dysponowania odpowiednim sprzętem, c) koszt wynajmu sali szkoleniowej, d)
zapewnienie materiałów szkoleniowych i biurowych, e) zapewnienie cateringu, f) test oraz właściwy certyfikat/dyplom/inny dokument potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu Powyższe koszty powinny zostać
pokryte w ramach zamówienia i mieścić się w cenie całościowej usługi. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość osób do przeszkolenia jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 10% (30 osób).
Jeżeli w trakcie wykonywania zamówienia okaże się, że ilość osób będzie mniejsza niż podana w postępowaniu przetargowym jak również w zawartej umowie, Wykonawca nie będzie z tego tytułu rościł żadnych
roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktyczną ilość osób, które odbyły szkolenie w trakcie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 80.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Termin realizacji zamówienia: do 10 miesięcy od daty zawarcia umowy. Ostateczne terminy realizacji szkolenia dla poszczególnych grup zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy, przy czym godziny i terminy szkoleń mają być dopasowane do potrzeb uczestników projektu uwzględniając grafik pracy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 231000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 12

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych Dorota Skrobarczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marii Kuncewiczowej 2 lok. 1
Kod pocztowy: 42-207
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 39000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 157500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.