eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2021 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-23

Ogłoszenie nr 510418304-N-2021 z dnia 2021-02-23 r.
Miasto Poznań:

Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2021 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760586-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 618 785 210
faks: 61 878 50 85
e-mail: zp@um.poznan.pl
www: https://bip.poznan.pl

adres profilu nabywcy: https://umpoznan.ezamawiajacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2021 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZOU-XII.271.118.2020.TK

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń Miejskiego Ośrodka
Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2021 roku. Zamówienie podzielone jest na części: A. Część I obejmuje następujące lokalizacje: 1. ul. Cześnikowska 18 2. ul. Cześnikowska 18B 3. ul. Matejki 50 III piętro 4. ul. Matejki 50 II piętro 5. ul. Matejki 50 parter B. Część II obejmuje następujące lokalizacje: 1. os. Piastowskie 81 2. ul. Gronowa 22 3. ul. Opolska 58 4. ul. Garczyńskiego 15/17 5. ul. Kościuszki 103 6. ul. Sienkiewicza 22 7. ul. Dolna Wilda 20 Szczegółowy zakres czynności, ich częstotliwość i ilości powierzchni zawarte są w załącznikach: Załącznik nr 7 do SIWZ – Wzór Umowy, Załącznik nr 1 do umowy dla części I i dla części II – szczegółowy wykaz powierzchni, Załącznik nr 2 do umowy (wspólny dla obu części) – szczegółowy zakres czynności oraz częstotliwości ich wykonywania. Usługi określone w załączniku nr 2 do umowy, Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi, materiałów oraz środków czystości i środków higieny, których koszt wliczony jest w cenę usług, z wyłączeniem papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych. O stwierdzonych przypadkach nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie na bieżąco informował pisemnie (e-mailem) Wykonawcę. Do wykonania usług Wykonawca zaangażuje niezbędną liczbę pracowników
wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia, materiały oraz środki czystości i higieny. W przypadku nieobecności pracownika realizującego usługę, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępstwa we własnym zakresie przez osobę, która przeszła przeszkolenie w takim samym zakresie co osoba zastępowana. Wykonawca zobowiązany jest wykonać określone umową usługi z zachowaniem staranności i rzetelności zawodowej oraz do przestrzegania obowiązujących regulaminów dotyczących właściwego zabezpieczenia pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi i okien, wyłączenie oświetlenia, zabezpieczenie kluczy i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich oraz zabezpieczenie budynku przez załączenie alarmu kodem wyjściowym. 2. Opis równoważności Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wskazał w załączniku nr 3 do umowy znak towarowy
certyfikat Eco-Label lub Nordic Ecolabel. Zamawiający w odniesieniu do wskazanych środków czystości identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt posiadający certyfikat Eco-Label lub Nordic Ecolabel – dopuszcza rozwiązania równoważne, zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji przetargowej. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się certyfikatami nie gorszymi od wymaganych. Wykonawca, który powoływać się będzie na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego środki czystości spełniają wymagania określone przez Zamawiającego dostarczając dokumenty potwierdzające, że produkty równoważne spełniają wszystkie minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania. 3. Zatrudnienie
pracowników na podstawie umowy o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi utrzymania czystości objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz.U. 2020r. poz. 1320, z późn. zm.), w tym w szczególności: - sprzątania ciągów komunikacyjnych - sprzątania pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych i toalet oraz pomieszczeń obsługi tj. sal konferencyjnych, kuchni itp. Sposób dokumentowania: Wykonawca zobowiązany jest w dniu zwarcia umowy przedstawić wykaz osób wykonujących usługi utrzymania czystości objęte przedmiotem zamówienia (załącznik nr 5 do wzoru umowy dla cz. I i cz. II) wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę. Uprawnienia Zamawiającego: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę i nie zaleganiu z wypłatą wynagrodzenia za poprzedni miesiąc. Sankcje: w przypadku niewywiązania się Wykonawcy i Podwykonawcy z któregokolwiek z obowiązków Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary
umownej w wysokości 3% wartości brutto umowy. 4. Aspekt środowiskowy Realizowany będzie zgodnie z zapisami we Wzorze Umowy oraz w załączniku nr 3 do Wzoru Umowy „Wykaz środków czystości”. Zapisy te nakładają na Wykonawcę obowiązek stosowania środków posiadających certyfikat Eco-Label lub Nordic Ecolabel lub równoważny. Zaoferowane środki muszą być biodegradowalne, przyjazne środowisku naturalnemu, posiadać certyfikat ekologiczny - nie dotyczy
środków do dezynfekcji oraz środków przeznaczonych do armatury, płytek ceramicznych i pomieszczeń WC.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.91.12.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2021 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 94934.48 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KRCleaning Katarzyna Rakowska
Email wykonawcy: biuro@krcleaning.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 42
Kod pocztowy: 62-095
Miejscowość: Murowana Goślina
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 126140.93

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 126140.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 204850.47
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość zawartej umowy wynosi 116 769,41 zł brutto i jest niższa niż cena wybranej oferty z uwagi na zapis umowy, zgodnie z którym Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonanie objętych umową usług, według wskazanych w załączniku nr 4 do umowy cen jednostkowych brutto za faktycznie świadczoną ilość dni usługi za okres, na który została zawarta umowa.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2021 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 122563.71 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KRCleaning Katarzyna Rakowska
Email wykonawcy: biuro@krcleaning.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 42
Kod pocztowy: 62-095
Miejscowość: Murowana Goślina
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 170876.12

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 162125.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 228141.89
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość zawartej umowy wynosi 150 753,36 zł brutto i jest niższa niż cena wybranej oferty z uwagi na zapis umowy, zgodnie z którym Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonanie objętych umową usług, według wskazanych w załączniku nr 4 do umowy cen jednostkowych brutto za faktycznie świadczoną ilość dni usługi za okres, na który została zawarta umowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.