To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-23
Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 760586-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 618 785 210
faks: 61 878 50 85
e-mail: zp@um.poznan.pl
www: https://bip.poznan.pl
adres profilu nabywcy: https://umpoznan.ezamawiajacy.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2021 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZOU-XII.271.118.2020.TK
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń Miejskiego Ośrodka
Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2021 roku. Zamówienie podzielone jest na części: A. Część I obejmuje następujące lokalizacje: 1. ul. Cześnikowska 18 2. ul. Cześnikowska 18B 3. ul. Matejki 50 III piętro 4. ul. Matejki 50 II piętro 5. ul. Matejki 50 parter B. Część II obejmuje następujące lokalizacje: 1. os. Piastowskie 81 2. ul. Gronowa 22 3. ul. Opolska 58 4. ul. Garczyńskiego 15/17 5. ul. Kościuszki 103 6. ul. Sienkiewicza 22 7. ul. Dolna Wilda 20 Szczegółowy zakres czynności, ich częstotliwość i ilości powierzchni zawarte są w załącznikach: Załącznik nr 7 do SIWZ – Wzór Umowy, Załącznik nr 1 do umowy dla części I i dla części II – szczegółowy wykaz powierzchni, Załącznik nr 2 do umowy (wspólny dla obu części) – szczegółowy zakres czynności oraz częstotliwości ich wykonywania. Usługi określone w załączniku nr 2 do umowy, Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi, materiałów oraz środków czystości i środków higieny, których koszt wliczony jest w cenę usług, z wyłączeniem papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych. O stwierdzonych przypadkach nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie na bieżąco informował pisemnie (e-mailem) Wykonawcę. Do wykonania usług Wykonawca zaangażuje niezbędną liczbę pracowników
wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia, materiały oraz środki czystości i higieny. W przypadku nieobecności pracownika realizującego usługę, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępstwa we własnym zakresie przez osobę, która przeszła przeszkolenie w takim samym zakresie co osoba zastępowana. Wykonawca zobowiązany jest wykonać określone umową usługi z zachowaniem staranności i rzetelności zawodowej oraz do przestrzegania obowiązujących regulaminów dotyczących właściwego zabezpieczenia pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi i okien, wyłączenie oświetlenia, zabezpieczenie kluczy i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich oraz zabezpieczenie budynku przez załączenie alarmu kodem wyjściowym. 2. Opis równoważności Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wskazał w załączniku nr 3 do umowy znak towarowy
certyfikat Eco-Label lub Nordic Ecolabel. Zamawiający w odniesieniu do wskazanych środków czystości identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt posiadający certyfikat Eco-Label lub Nordic Ecolabel – dopuszcza rozwiązania równoważne, zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji przetargowej. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się certyfikatami nie gorszymi od wymaganych. Wykonawca, który powoływać się będzie na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego środki czystości spełniają wymagania określone przez Zamawiającego dostarczając dokumenty potwierdzające, że produkty równoważne spełniają wszystkie minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania. 3. Zatrudnienie
pracowników na podstawie umowy o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi utrzymania czystości objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz.U. 2020r. poz. 1320, z późn. zm.), w tym w szczególności: - sprzątania ciągów komunikacyjnych - sprzątania pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych i toalet oraz pomieszczeń obsługi tj. sal konferencyjnych, kuchni itp. Sposób dokumentowania: Wykonawca zobowiązany jest w dniu zwarcia umowy przedstawić wykaz osób wykonujących usługi utrzymania czystości objęte przedmiotem zamówienia (załącznik nr 5 do wzoru umowy dla cz. I i cz. II) wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę. Uprawnienia Zamawiającego: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę i nie zaleganiu z wypłatą wynagrodzenia za poprzedni miesiąc. Sankcje: w przypadku niewywiązania się Wykonawcy i Podwykonawcy z któregokolwiek z obowiązków Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary
umownej w wysokości 3% wartości brutto umowy. 4. Aspekt środowiskowy Realizowany będzie zgodnie z zapisami we Wzorze Umowy oraz w załączniku nr 3 do Wzoru Umowy „Wykaz środków czystości”. Zapisy te nakładają na Wykonawcę obowiązek stosowania środków posiadających certyfikat Eco-Label lub Nordic Ecolabel lub równoważny. Zaoferowane środki muszą być biodegradowalne, przyjazne środowisku naturalnemu, posiadać certyfikat ekologiczny - nie dotyczy
środków do dezynfekcji oraz środków przeznaczonych do armatury, płytek ceramicznych i pomieszczeń WC.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.91.12.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2021 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 94934.48 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KRCleaning Katarzyna Rakowska
Email wykonawcy: biuro@krcleaning.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 42
Kod pocztowy: 62-095
Miejscowość: Murowana Goślina
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 126140.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 204850.47
Waluta: PLN
NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2021 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 122563.71 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KRCleaning Katarzyna Rakowska
Email wykonawcy: biuro@krcleaning.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 42
Kod pocztowy: 62-095
Miejscowość: Murowana Goślina
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 162125.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 228141.89
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 7
- Sukcesywna dostawa jednorazowego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego do chirurgicznych zabiegów minimalnie inwazyjnych i zmniejszania żołądka do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
- "Sukcesywna usługa wykonywania badań specjalistycznych z dziedziny okulistyki weterynaryjnej, w tym konsultacji oraz zabiegów okulistycznych pacjentom Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej"
- AD/ZP/46/24 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Hala A-22A Politechniki Poznańskiej.
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
- Remont korytarzy
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- usługi w zakresie utrzymania czystości terenu zewnętrznego oraz w kompleksie budynków znajdujących się w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 37
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.