eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przebudowa, remont, budowa węzła cieplnego c.o. i c.c.w., ocieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa instalacji c.o. i c.c.w., przebudowa instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kosmicznej 30 do 43 w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 510417946-N-2021 z dnia 2021-02-22 r.
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej:

Przebudowa, remont, budowa węzła cieplnego c.o. i c.c.w., ocieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa instalacji c.o. i c.c.w., przebudowa instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kosmicznej 30 do 43 w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 769547-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540398376-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 258 20 21-25
faks: 32 258 20 25, 41 63 167
e-mail: przetargi@kzgm.katowice.pl
www: www.kzgm.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa, remont, budowa węzła cieplnego c.o. i c.c.w., ocieplenie ścian zewnętrznych, przebudowa instalacji c.o. i c.c.w., przebudowa instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kosmicznej 30 do 43 w Katowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NZ.231.089.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem
zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę, remont, budowę węzła cieplnego c.o. i c.c.w.,
ocieplenie ścian zewnętrznych, przebudowę instalacji c.o. i c.c.w. oraz przebudowę instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych przy ul. Kosmicznej 30 do 43 w Katowicach, zgodnie
z opracowaną dokumentacją projektową. Roboty polegać będą w szczególności na: 1) ociepleniu ścian
zewnętrznych budynków i dobudówek z odtworzeniem tynku i detalu: gzymsów, boniowania na narożnikach
budynków, pilastrów, opasek okiennych, 2) wykonaniu izolacji cieplnej oraz przeciwwilgociowej ścian
fundamentowych w tym poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej, 3) ociepleniu dachu wraz z wymianą
pokrycia dachowego, 4) uporządkowaniu przewodów kominowych wraz z ich dobudową i przebudową, 5)
remoncie klatek schodowych, 6) wymianie stolarki otworowej na nową drewnianą, z nawiewnikami z
zachowaniem detalu historycznego, 7) robotach budowlanych w lokalach mieszkalnych, 8) rozszerzeniu
remontu dachów o korektę wysunięcia okapu dachu, 9) przebudowie instalacji wody zimnej i kanalizacji w
zakresie związanym z wykonaniem pomieszczeń sanitarnych i remontem klatek schodowych, 10) remoncie
przyłączy kanalizacji, 11) budowie węzła cieplnego, 12) przebudowie instalacji c.o. ( instalacja rozdzielcza
wraz z pionami, grzejniki), 13) przebudowie instalacji c.c.w., ( instalacja rozdzielcza wraz z pionami), 14)
przebudowie części pomieszczeń piwnicznych w celu wydzielenia pomieszczenia technicznego na węzeł
cieplny oraz pięciu komórek lokatorskich, 15) wykonaniu instalacji elektrycznych do zasilania kuchenek
elektrycznych, 16) wymianie przyłączy, tablic głównych i tablic mieszkaniowych w poszczególnych
budynkach, 17) rozbudowie i modernizacji instalacji administracyjnych, 18) rozbudowie i modernizacji
instalacji mieszkaniowych, 49) sporządzeniu operatu geodezyjnego powykonawczego, 20) wykonaniu audytu
energetycznego. Wyżej wymienione roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej wraz
ze STWiORB (zatwierdzonej decyzją (pozwoleniem) RBDEC – 1425/2020), stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i
Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawiera wzór umowy
stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub
podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r.,
poz. 1320 ze zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób (pracowników fizycznych), które
wykonują czynności określone w dokumentacji projektowej oraz STWiORB oraz przedmiarach robót
bezpośrednio związane z wykonywaniem, w szczególności, następujących czynności: wykonanie ocieplenia
ścian zewnętrznych (z wymianą pokrycia), wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian
fundamentowych, wymiana stolarki otworowej, przebudowa i wykonanie instalacji elektrycznej, centralnego
ogrzewania, CCW, kanalizacji, wodnej, gazowej, wykonanie robót remontowych na klatkach schodowych i w
lokalach mieszkalnych, robót rozbiórkowych oraz wykończeniowych (prace glazurnicze, malarskie, tynkarskie, montażowe itd.), remont dachów, rozebranie i uzupełnienie rynien, wymiana obróbek
blacharskich wraz z pracami towarzyszącymi. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, osób
wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych
prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych
Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście
roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania
zatrudnienia osób na umowę o pracę, sposób kontroli oraz sankcje zostały szczegółowo określone we wzorze
umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Uwaga: Roboty będą prowadzone w zamieszkanych
budynkach. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania na bieżąco czystości dróg komunikacyjnych, na
podwórkach oraz w innych pomieszczeniach objętych robotami. 5. Budynki objęte zakresem robót są
usytuowane na terenie wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/1348/87, decyzją Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków z dnia 23.06.1987 r. 6. Parametry równoważności: 1) Jeżeli dokumentacja
projektowa wraz ze STWiORB lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów
i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi
dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm,
europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa
w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie
„produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w
stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych
nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego
(tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów
technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe,
konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych
producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary,
by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu
zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie
wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych
producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu
oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami
producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga
złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB lub
przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub
funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust.
1 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający
wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one
podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie
zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia w trakcie jej obowiązywania spełniał wymagania
określone przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych
(Dz. U. 2020 poz. 908 ze zm.). Zgodnie z art. 68 ust.1 ww. ustawy Zamawiający, jako jednostka samorządu
terytorialnego, o której mowa w art. 35 ust. 2, będzie zobowiązany wykonywać lub zlecać wykonywanie
zadania publicznego podmiotowi, którego udział wymaganego rodzaju pojazdów we flocie pojazdów
użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi procent wskazany w ww. ustawie. Udział pojazdów
wskazanych w ww. ustawie przy realizacji zamówienia będzie wymagany w przypadku pojazdów
wykorzystywanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia i w tym zakresie Wykonawca musi spełniać
wymogi, wynikające z powyżej cytowanej ustawy od dnia wskazanego ww. ustawie. Jednocześnie
Zamawiający zastrzega, że w przypadku zmiany przepisów przez ustawodawcę w tym zakresie, zastosowanie
będą miały powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019, poz. 1843 ze zm.) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w dniu 19.02.2021 r., ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do 25.01.2021 r., do godziny 08:45 wpłynęły trzy oferty:
1. Konsorcjum:
Lider: Przedsiębiorstwo Budowlane RADBUD Aleksander Radzki, ul. Jana Śliwki 86, 44-100 Gliwice
Konsorcjant: PIBEX Sp.j. P.Chybowski P.Szołtysik, ul. Kozielska 168, 44-100 Gliwice, z ceną 6.615.312,24 zł,
2. CEW Sp. z.o.o. Sp.k., ul. R.Dmowskiego 33, 41-219 Sosnowiec, z ceną 7.484.886,58 zł,
3. KONIOR Przedsiębiorstwo Budowlane Sp. z o.o., ul. Mariacka 9, 40-014 Katowice, z ceną 7.687.684,48 zł,
Oferta Konsorcjum Lider: Przedsiębiorstwo Budowlane RADBUD Aleksander Radzki, Konsorcjant: PIBEX Sp.j. P.Chybowski P.Szołtysik, została odrzucona w dniu 19.02.2021 r. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy, ponieważ jej treść nie odpowiadała treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca wbrew zasadą opisanym w SIWZ, samodzielnie dokonał licznych zmian w poszczególnych pozycjach kosztorysów ofertowych, a Zamawiający nie mógł dokonać ich poprawy w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, ponieważ wprowadziłby do oferty istotne zmiany, czego zakazuje przytoczony przepis.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 6.638.542,00 zł brutto. Cena oferty CEW Sp. z.o.o. Sp.k., najkorzystniejszej wg kryteriów oceny ofert (cena 60/60 pkt., doświadczenie personelu – kierownika budowy 20/20 pkt., doświadczenie personelu - kierownika robót instalacyjnych 20/20 pkt.), przekracza o 846.344,58 zł kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.