To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-19
Sukcesywna dostawa różnych artykułów do sprzątania i art. higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części: Część 1 - Dostawa artykułów higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych; Część 2 - Dostawa artykułów do sprzątania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 773945-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 713 769 950
faks: 713 769 905
e-mail: mzdps@mzdps.wroclaw.pl
www: https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa różnych artykułów do sprzątania i art. higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części: Część 1 - Dostawa artykułów higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych; Część 2 - Dostawa artykułów do sprzątania.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MCUS.DZP.373-70/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów do sprzątania i art. higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części: Część 1 - Dostawa artykułów higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych; Część 2 – Dostawa artykułów do sprzątania. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym, 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci, 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru, 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety,19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych, 39222100-5 Artykuły cateringowe jednorazowe. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru,znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2a, 2b do SIWZ stanowi jej integralną część. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.77.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 83626.86 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: LP SERWIS SP. Z O. O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ligota 1/13
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 102861.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 134138.02
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa artykułów do sprzątania.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca DELKO ESTA SP. Z O. O., ul. Kochanowskiego 23, 73-110 Stargard w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp został wykluczony ponieważ nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 24 ust 11 ustawy Pzp. Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) w pkt. 7 Rozdziału VII wymagał złożenia przez Wykonawcę oświadczenia – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w odniesieniu do art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Zamawiający w pkt. 7 Rozdziału VII SIWZ wymagał złożenia ww. oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca nie dopełnił powyższego. Zamawiający, w oparciu o art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę do uzupełnienia ww. oświadczenia w terminie do 22.01.2021 r., Wykonawca nie dopełnił powyższego. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Uzasadnienie prawne: art. 24 ust. 1 pkt 12 - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu.
- Dostawa mrożonek dla pacjentów hospitalizowanych w USK we Wrocławiu na okres 12-m-cy
- WM/SZP/TP/45/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w rejonach D, E, J, K, M, N, C, L.
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki na podstawie umowy ramowej
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 8 części
- Naprawa przeciekającej dylatacji w przejściu podziemnym na Placu Strzegomskim we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
- SZP.281.30.2024 Dostawa pieluch dla dzieci i dorosłych dla Instytutu "CZMP"
- Dostawa środków czystości i papierowych środków higienicznych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2024 r.
- Dostawy pieluchomajtek dla osób dorosłych i dzieci oraz podkładów ginekologicznych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/41/PN/24
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.