eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych z podziałem na 9 zadań dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-19

Ogłoszenie nr 510417532-N-2021 z dnia 2021-02-19 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu:

Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych z podziałem na 9 zadań dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 768659-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540398212-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu, krajowy numer identyfikacyjny 31033800000000, ul. Jeleniogórska 4, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 757 380 225
faks: 75 738 00 13 75 738 02 01
e-mail: jablonskir@spzoz.boleslawiec.pl
www: zozbol.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych z podziałem na 9 zadań dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 12/opatrunki /20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych z podziałem na 9 zadań dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
Zadanie 1- Opatrunki parafinowe z gazy bawełnianej
Zadanie 2- Opatrunki do tamponady nosa
Zadanie 3- Opatrunki przeźroczyste i włókninowe, przylepce i podkłady
Zadanie 4- Barierowy płyn do skóry
Zadanie 5- Opatrunki z pianki poliuretanowej, z jonami srebra
Zadanie 6- Opatrunki hydrożelowe
Zadanie 7- Przylepiec z klejem silikonowym
Zadanie 8- Opatrunki oczyszczające
Zadanie 9- Zestawy opatrunkowe i jednorazowe zbiorniki z żelem

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie 1- Opatrunki parafinowe z gazy bawełnianej

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając dyspozycję art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) jako Kierownik Zamawiającego w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie „Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych” że postępowania w Zadaniach 1 zostają unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, w przedmiotowych postępowaniach nie złożono żadnych ofert.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie 2- Opatrunki do tamponady nosa

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając dyspozycję art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) jako Kierownik Zamawiającego w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie „Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych” że postępowania w Zadaniach 2 zostają unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, w przedmiotowych postępowaniach nie złożono żadnych ofert.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie 3- Opatrunki przeźroczyste i włókninowe, przylepce i podkłady

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52383.10 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 68831.64

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 68831.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 68831.64
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie 4- Barierowy płyn do skóry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CREATUS Marta CHROMICZ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zajęcza 14 D
Kod pocztowy: 70-795
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 22410

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22410
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22410
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zadanie 5- Opatrunki z pianki poliuretanowej, z jonami srebra

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 119498.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CREATUS Marta CHROMICZ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zajęcza 14 D
Kod pocztowy: 70-795
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 119307.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 119307.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 119307.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Zadanie 6- Opatrunki hydrożelowe

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając dyspozycję art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) jako Kierownik Zamawiającego w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie „Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych” że postępowania w Zadaniach 6 zostają unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, w przedmiotowych postępowaniach nie złożono żadnych ofert.
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Zadanie 7- Przylepiec z klejem silikonowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9900 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CREATUS Marta CHROMICZ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zajęcza 14 D
Kod pocztowy: 70-795
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9720

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9720
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9720
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Zadanie 8- Opatrunki oczyszczające

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62436.88 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: NEOMED Barbara STAŃCZYK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kajki 18
Kod pocztowy: 05-501
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 59909.76

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59909.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59909.76
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Zadanie 9- Zestawy opatrunkowe i jednorazowe zbiorniki z żelem

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając dyspozycję art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) jako Kierownik Zamawiającego w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie „Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych” że postępowania w Zadaniach 9 zostają unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, w przedmiotowych postępowaniach nie złożono żadnych ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.