eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej" - Termomodernizacja i modernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza: - Przedszkole Nr 14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-19

Ogłoszenie nr 510417518-N-2021 z dnia 2021-02-19 r.
Gmina Dąbrowa Górnicza:

"Poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej" - Termomodernizacja i modernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza: - Przedszkole Nr 14

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 761509-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540546020-N-2020,540555940-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Górnicza, krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322 956 700
faks: 32 2625032, 2956700
e-mail: zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
www: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej" - Termomodernizacja i modernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza: - Przedszkole Nr 14

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.WIR.271.4.62.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu
nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 z póżn.
zm) o wartości zamówienia poniżej 5.350.000,00 EUR. Opis przedmiotu zamówienia: 1. W zakres prac wchodzą prace objęte
wykonaną dokumentacją projektową, w tym m.in.: - wymiana okien i drzwi, - ocieplenie ścian wraz z wykonaniem izolacji
przeciwwilgociowej, - ocieplenie przegród budowlanych w obiekcie, - wykonanie opaski wokół budynku, - modernizacja
wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, - modernizacja sanitariatów, - malowanie ścian i sufitów, - modernizacja instalacji
elektrycznej, c.o., węzła cieplnego, wod-kan, hydrantowej, - roboty rozbiórkowe - roboty ogólnobudowlane, 2.Szczegółowy zakres
robót określa przedmiar robót, STWiOR, dokumentacja techniczna, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie będzie
realizowane na podstawie: 2.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.2. postanowień zawartych w treści przyszłej
umowy, 2.3. przedmiarów robót, 2.4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 2.5. projektów budowlanych i
wykonawczych 3. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 3.1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z
2019r. poz. 1186 z późn. zm.), 3.2. Rozporządzeniem Ministra Pracy I Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r .w sprawie
ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r.,Nr 169, poz. 1650 z późn. zm. ), 4. Rozwiązania równoważne:
Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub
szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to
doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych
określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty
równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Opisując
przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca,
który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez
niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem
parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych
nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań
technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz
eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz
zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie
oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia
materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta,
nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia
i materiały). 6. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 6.1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie
rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót były realizowane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i
Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy
(Dz.U.2019.1040 t.j. z dnia 2019.06.05). 6.2. Wymaganie nie dotyczy Kierownika Budowy. 6.3. Pozostałe uregulowania w tym
zakresie zostały ujęte w § 12 ust. 6-9 projektu umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Gwarancja i rękojmia 7.1. Na przedmiot
zamówienia ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu 5 lat
od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 7.2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie
zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg
gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru
pogwarancyjnego. 7.3. Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz urządzenia i sprzęt Wykonawca udziela rękojmi za
wady na okres 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 8. Ubezpieczenia 8.1. Wykonawcy powinni zapewnić
ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego
kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało
niniejsze ogłoszenie o zamówieniu w BZP. 8.2. Wykonawca na własny koszt w okresie realizacji umowy ubezpieczy i zapewni
ciągłość ubezpieczenia w zakresie ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy i montażu na wartość nie mniejszą niż wartość umowy.
W przypadku, gdy wydłużenie okresu realizacji umowy nastąpi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, koszt wszystkich
koniecznych ubezpieczeń ponosi Wykonawca. Dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia zostanie niezwłocznie
dostarczony Zamawiającemu, jednak nie później niż przed przekazaniem placu budowy. 9. Wymagania w zakresie dostępności dla
osób niepełnosprawnych: Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami -dostosowanie budynków dla osób niepełnosprawnych poprzez budowę
podjazdów i wydzielonych toalet.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5646985.46 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Remontowo-Budowlane "A.Piaskowski i Spółka" Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chopina 14
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3535594.03

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 535594.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5403621.35
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.8) Informacje dodatkowe: Uszczegółowienie sekcji IV.2) Całkowita wartość zamówienia ogłoszenia.
Całkowita wartość zamówienia bez zamówienia podobnego -3 746 985,46 pln.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.