eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Ograniczenie niskiej emisji poprzez modernizacje sieci oświetlenia ulicznego w wyniku zastosowania efektywnych energetycznie rozwiązań typu LED - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-18

Ogłoszenie nr 510416979-N-2021 z dnia 2021-02-18 r.
Miasto Mysłowice:

Ograniczenie niskiej emisji poprzez modernizacje sieci oświetlenia ulicznego w wyniku zastosowania efektywnych energetycznie rozwiązań typu LED - etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771094-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540399029-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Mysłowice, krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, Ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 223 40 75
faks: 32 223 40 75; 222 25 65
e-mail: um_zamowienia@myslowice.pl
www: www.bip.myslowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ograniczenie niskiej emisji poprzez modernizacje sieci oświetlenia ulicznego w wyniku zastosowania efektywnych energetycznie rozwiązań typu LED - etap II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.1.28.2020.PŁ

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Ograniczenie niskiej emisji poprzez modernizację sieci oświetlenia ulicznego w wyniku zastosowania efektywnych energetycznie rozwiązań typu LED etap-II
2. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Ograniczenie niskiej emisji poprzez modernizację sieci oświetlenia ulicznego w wyniku zastosowania efektywnych energetycznie rozwiązań typu LED etap-II.2. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
2.1) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Bończyka – Plac Zabaw szt. 4;
2.2) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Bończyka -Hala Sportowa szt. 48 oraz wymiana 2 szt. słupów;
2.3) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Jastruna - Plac Jana Pawła II szt. 13;
2.4)
2.5) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Świętojańskiej - Przedszkole nr 20 szt. 4;
2.6) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Wielka Skotnica- łącznik do ALDI szt. 3
2.7)
2.8) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Katowickiej - łącznik do Wielka Skotnica szt. 4
2.9) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Wielka Skotnica od Katowickiej do Ronda szt. 22;
2.10) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Armii Krajowej od ronda do ul. Szopena szt. 11;
2.11) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Stalmacha szt. 22;
2.12) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Armii Krajowej -osiedle szt. 32 oraz wymiana 1 szt.
słupa;
2.13) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Szopena- Poczta szt. 10;
2.14) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Szopena do Katowickiej szt. 12;
2.15) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Katowicka -Deptak szt. 7;
2.16) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Łącznik Szopena – Reymonta szt. 6;
2.17) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Wyspiańskiego szt. 12;
2.18) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Wojska Polskiego szt. 7;
2.19) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Katowicka od Mikołowskiej szt. 15;
2.20)
2.21)
2.22) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Wojska Polskiego za Bankiem szt. 3 oraz wymiana 3 szt. słupów ;
2.23) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Mikołowskiej szt. 2;
2.24) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Armii Krajowej do ul. Mikołowskiej szt. 1;
2.25) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Armii Krajowej - łącznik do Kwiatowej przy SP 9 szt. 6;
2.26) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Kraszewskiego- Osiedle szt. 29 oraz wymiana 29 szt. słupów;
2.27) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Moniuszki od ul. Mikołowskiej szt. 6 oraz wymianę 1 szt. słupa;
2.28) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Moniuszki Tesco szt. 12;
2.29) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Mikołowskiej 42 szt. 9;
2.30) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Jodłowa – Kościół szt. 1
2.31) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Mickiewicza Plac Zabaw szt. 13;
2.32) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Partyzantów szt. 3;
2.33) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Prusa szt. 3
2.34) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Mickiewicza-Liceum Ogólnokształcące szt.4;
2.35) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Mickiewicza - Park szt. 7 oraz wymiana 7 szt. słupów ;
2.36) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Robotnicza-Bud. 20-23 szt. 9 oraz wymianę 1 szt. słupów;
2.37) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul Robotnicza/ul. Słupecka/ul. Górnicza szt. 31;
2.38) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul Pukowca -Rondo Pukowca szt. 14;
2.39) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul Murckowskiej –Kościół szt. 9;
2.40)
2.41)
2.42) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Aleja Spacerowa szt. 27;
2.43) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Gościnnej szt.6;
2.44) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. ul. Harcerzy Śląskich szt.6;
2.45)
2.46) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Ofiar Września-Plac Zabaw szt. 4;
2.47)
2.48)
2.49) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Kosztowskiej - Park Kosztowy szt. 6 oraz wymiana 6 szt. słupów;
2.50) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Gagarina -Rondo Gagarina szt. 3;
2.51) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. PCK -SP17 szt. 13;
2.52) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Fików - Plac zabaw Fików szt. 12;
2.53) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Orzechowej szt. 2;
2.54) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Akacjowej szt. 11;
2.55) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Skłodowskiej szt. 4;
2.56) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Dworcowej szt. 8 oraz wymiana 1 szt. słupa;
2.57) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Fabryczna- parkowe szt. 4;
2.58) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Fabryczna szt. 47;
2.59) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Orzeszkowej - Osiedle Transportowców i Orzeszkowej szt. 31;
2.60) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Laryskiej – MOK szt. 8
2.61) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Wrzosowej - Plac zabaw szt. 15;
2.62) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Stoińskiego łącznik do Podgórskiej szt. 6;
2.63) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Korfantego -Plac Europy szt. 6;
2.64) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Hlonda – Deptak szt. 12;
2.65) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Hlonda od garaży do kościoła szt. 12;
2.66) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Hlonda - Kościół Brzęczkowice szt. 12;
2.67)
2.68)
2.69) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Strażacka Parking szt. 11;
2.70) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Krakowska -Most Niepodległości szt. 29;
2.71) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Strumieńskiego szt. 5;
2.72) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Kaczej szt. 20;
2.73) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Starokościelnej Deptak do Rynku szt. 4;
2.74) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Rynek 8 za budynkiem szt. 5;
2.75) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Wierzbowej szt. 5;
2.76) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Piastowskiej szt. 4;
2.77) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Nadbrzeżnej szt. 4 oraz wymiana 4 szt. słupów;
2.78) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Gwarków szt. 12 oraz wymiana 1 szt. słupa;
2.79) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Stawowej szt. 9;
2.80)
2.81) wymianę istniejących opraw na oprawy typu LED przy ul. Katowickiej - łącznik do budynku katowicka 67 szt. 6 oraz wymiana 6 szt. słupów;
2.82) wykonanie pomiarów powykonawczych natężenia i luminancji jezdni po wymianie opraw;
2.83) ) wykonanie trwałych opisów na słupach oświetleniowych (numeracji słupów zgodnie z dokumentacją projektową).
2.84) Wykonawca zobowiązany jest przygotować dla dróg gminnych informację o sposobie zabezpieczenia robót a dla dróg powiatowych, wojewódzkich, krajowych projekt organizacji ruchu na czas prowadziła robót. Niniejsze dokumenty należy uzgodnić z Wydziałem Przygotowani i Realizacji Inwestycji Urzędu Miasta Mysłowice.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz STWiORB

2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.: montaż opraw oświetleniowych których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w § 11 pkt 9 projektu umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy:
1) czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika budowy i kierownika robót, tj. osoby pełniącej samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz.1333);
2) czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi geodezyjnej.

3. Rozwiązania równoważne.
W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 7 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 7 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 7 do SIWZ). Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 7 do SIWZ). W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 7 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Załącznik Nr 7 do SIWZ).Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia opisano zgodnie z art. 29-31 uPzp, w tym art. 30 ust. 1 pkt 2 uPzp.
W przedmiotowym postępowaniu znajdują zastosowanie wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 uPzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.31.61.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1390000.00

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ODEON s.c. R. Starobrat, D. Imiela
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łowicka 26a
Kod pocztowy: 44-105
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1709700.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1709700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2014740.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.