eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Dostawę leków, płynów infuzyjnych i substancji farmaceutycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-16

Ogłoszenie nr 510416352-N-2021 z dnia 2021-02-16 r.
"Szpital Międzyrzecki" Spółka z o.o. w Międzyrzeczu:

Dostawę leków, płynów infuzyjnych i substancji farmaceutycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776364-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
"Szpital Międzyrzecki" Spółka z o.o. w Międzyrzeczu, krajowy numer identyfikacyjny 21036841800000, ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 957 428 298
e-mail: przetargi@szpitalmiedzyrzecz.pl
www: www.szpitalmiedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę leków, płynów infuzyjnych i substancji farmaceutycznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/N/10/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków, płynów infuzyjnych i substancji farmaceutycznych dla Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest w załączniku nr 2 do siwz , będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: siwz).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.69.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30632.40 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 41947.31

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41947.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41947.31
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet nr 4

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pakiet nr 6

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Pakiet nr 7

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Pakiet nr 8

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Pakiet nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 463.97 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 384.48

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 384.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 384.48
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Pakiet nr 10

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Pakiet nr 11

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.