eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › Budowa oświetlenia trasy rowerowo-rolkowej w miejscowości Biała Niżna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-15

Ogłoszenie nr 510415903-N-2021 z dnia 2021-02-15 r.
Gmina Grybów:

Budowa oświetlenia trasy rowerowo-rolkowej w miejscowości Biała Niżna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773596-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Grybów, krajowy numer identyfikacyjny 49000749400000, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 184 450 204
faks: 184 450 204
e-mail: ug@gminagrybow.pl
www: www.bip.gminagrybow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia trasy rowerowo-rolkowej w miejscowości Biała Niżna

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.ZP.271.26.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia trasy rekreacyjnej i kanalizacji kablowej w miejscowości Biała Niżna.
2) Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie linii kablowej nn (0,4 kV) oświetlenia trasy rekreacyjnej oraz wykonanie kanalizacji kablowej. Projektowana linia oświetlenia zostanie zasilona w energię elektryczną z sieci TAURON Dystrybucja S.A. z układu pomiarowego planowanego do zabudowy w projektowanym zestawie złączowo-pomiarowym ZZP- realizacja prac przez TAURON Dystrybucja S.A. Obok zestawu ZZP projektuje się zabudować rozdzielnicę oświetleniową RO dla sterowania oświetleniem w oparciu o opracowaną dokumentację projektową wraz z dokonaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy właściwemu organowi nadzoru budowlanego, zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami prawa budowlanego.
3) Zamówienie obejmuje również uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej przez właściwy organ nadzoru budowlanego.
4) Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony w dokumentacji technicznej (zwanej dalej „dokumentacją projektową”) stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ, na która składają się:
a) Pozwolenie na budowę,
b) Projekt budowlany z częścią graficzną,
c) Przedmiar robót,
d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie z powyższą dokumentacją.
5) Miejsce realizacji robót budowlanych: działki nr 464/1, 465, 467, 468 w miejscowości Biała Niżna.
6) Na roboty objęte zamówieniem Zamawiający uzyskał w dniu 28.10.2020r. Decyzję nr 2142/2020 Starosty Nowosądeckiego o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę obejmującego: oświetlenie trasy rekreacyjnej i kanalizacji kablowej na dz. nr 464/1, 465, 467, 468 położonych w obr. ew, Biała Niżna, gm. Grybów.
7) Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót wskazane w załączniku nr 6 do SIWZ stanowią jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiary jako podstawę wyceny oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.31.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określa wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób
wykonującej/-ych wskazane poniżej czynności, gdyż wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy /tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm./:
a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie:
- w zakresie wykonywania robót ziemnych,
- stawiania słupów elektroenergetycznych,
- montażu przewodu oświetleniowego wraz z lampami.
b) Wykonawca w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego dostarczy zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały opisane powyżej czynności na podstawie umowy o pracę. Wykaz osób musi zawierać informacje jednoznacznie wskazujące osobę pracownika oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. Zatrudnienie powinno trwać minimalnie przez okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa powyżej.
c) zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedłożenie aktualnego wykazu osób wykonujących opisane powyżej czynności na podstawie umowy o pracę, natomiast wykonawca ma obowiązek przedłożyć ten wykaz zamawiającemu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni od pisemnego wezwania,
d) w przypadku niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/-ych wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 500,00 zł za każdy dzień niespełnienia tego wymogu,
e) naruszenie obowiązku udokumentowania zatrudnienia osób wykonujących wymienione powyżej czynności, opisanego w lit. c) traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej/-ych wskazane powyżej czynności, w takiej sytuacji wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 500,00 zł brutto za każdy dzień opóźnienia w dostarczeniu w/w wykazu. Jeżeli zwłoka przekroczy 10 dni zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy i prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 10% ceny oferty wykonawcy,
f) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w zakresie realizacji przez wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 4.1) SIWZ.
2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą od ceny brutto podanej w ofercie wykonawcy. Ubezpieczenie (polisa OC) musi być ważne na dzień zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w ubezpieczenia OC. W przypadku, gdy polisa wygasa w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia polisy lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą od ceny brutto podanej w ofercie wykonawcy i przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC. Tym samym wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą od ceny brutto podanej w ofercie wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego przedłużenie polisy OC lub zawarcie nowej umowy ubezpieczenia, zamawiający może rozwiązać umowę na realizację zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby na przedmiotowe roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości
i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).
4) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
5) Podane w dokumentacji, ewentualne znaki towarowe, patenty, pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
6) Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp zamawiający uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników.
7) Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp (odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia): Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 81300.82 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Elektryczna i Teletechniczna Kamil Jasiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Przydonica 48
Kod pocztowy: 33-318
Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 100000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 100000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 168756.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.