eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu komputerowego i podobnego na potrzeby projektu pn. "Opracowanie technologii nowych i innowacyjnych produktów z karpia w celu zapewnienia całorocznego zbytu tego surowca z gospodarstw akwakultury"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-15

Ogłoszenie nr 510415639-N-2021 z dnia 2021-02-15 r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie:

Dostawa sprzętu komputerowego i podobnego na potrzeby projektu pn. "Opracowanie technologii nowych i innowacyjnych produktów z karpia w celu zapewnienia całorocznego zbytu tego surowca z gospodarstw akwakultury"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu operacyjnego „Rybactwo i Morze” Działanie 2.1 Innowacje w ramach Priorytetu 2 – Wspieranie akwakultury zrównoważonej środowiskowo, zasobooszczędnej, innowacyjnej, konkurencyjnej i opartej na wiedzy umowa o dofinansowanie nr 00004-6521.1-OR1600005/17/20 Projekt pt. „Opracowanie technologii nowych i innowacyjnych produktów z karpia w celu zapewnienia całorocznego zbytu tego surowca z gospodarstw akwakultury”.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767994-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 91 449 4916
e-mail: dzp@zut.edu.pl
www: www.zut.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i podobnego na potrzeby projektu pn. "Opracowanie technologii nowych i innowacyjnych produktów z karpia w celu zapewnienia całorocznego zbytu tego surowca z gospodarstw akwakultury"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/WNoŻiR/262/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i wolnego od wad fizycznych i prawnych sprzętu w postaci jednego komputera stacjonarnego typu AIO (All in One), dwóch laptopów, dwóch urządzeń wielofunkcyjnych oraz jednego projektora laserowego przenośnego (wraz z ich wyposażeniem) na potrzeby projektu pt. „Opracowanie technologii nowych i innowacyjnych produktów z karpia w celu zapewnienia całorocznego zbytu tego surowca z gospodarstw akwakultury”.
2. Z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień poniższych niniejszego działu, opis techniczny, w tym parametry techniczno-funkcjonalne i innego rodzaju właściwości każdego z rodzajów sprzętu, o których mowa w ust. 1 powyżej (w tym dla poszczególnych laptopów i dla poszczególnych urządzeń wielofunkcyjnych) oraz ich wyposażenie (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu zamówienia) określa Załącznik nr 2 SIWZ. 3.Ilekroć w dalszych postanowieniach niniejszej SIWZ mowa będzie o „Sprzęcie” bez bliższego określenia rozumieć należy wszystkie urządzenia określone w załączniku nr 2 SIWZ, jak też ich wyposażenie tam wskazane, w tym programy komputerowe (oprogramowanie), o których tam mowa. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu komputerowego. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt komputerowy innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 SIWZ). Podane w Załączniku nr 2 wymagania wynikają z potrzeby zachowania jednolitości urządzeń i winny być dokładnie spełnione. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za kompatybilność sprzętu komputerowego w zakresie przedstawionym w Załączniku nr 2 SIWZ. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu komputerowego używanego (tj. innego niż fabrycznie nowy). Ewentualne odstępstwa od zaleceń zawartych
w Rekomendacji Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 10 stycznia 2012 r. dotyczących udzielania zamówień publicznych na dostawę zestawów komputerowych wynikają tylko i włącznie z konieczności zachowania charakteru prac naukowo-badawczych.
4. W zakres dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych wchodzi minimum:
1)Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia Sprzętu”), którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie numer 215 znajdującego się na II piętrze w skrzydle B budynku – Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa, Katedry Technologii Rybnej, Roślinnej i Gastronomicznej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego ul. Papieża Pawła VI nr 3 w Szczecinie (wskazany budynek posiada windę, do obowiązków po stronie Wykonawcy należeć będzie również fizyczne wniesienie urządzeń i innych elementów Sprzętu do pomieszczenia, o którym mowa powyżej).
2) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany Sprzęt, przy czym wymagane
jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty wydania Sprzętu Zamawiającemu (z uwzględnieniem dodatkowych postanowień w tym zakresie podanych § 6 ust. 3 Wzoru Umowy). 3)Wydanie Zamawiającemu dokumentów wymienionych w § 4 i 5 Wzoru Umowy jako dokumenty do wydania Zamawiającemu stosownie do postanowień tam wskazanych, w tym certyfikatów (deklaracji) zgodności CE w przypadkach wskazanych w załączniku nr 2 SIWZ oraz ewentualne innych dokumentów, jeżeli są niezbędne do korzystania ze Sprzętu przez Zamawiającego. 4) Zapewnienie Zamawiającemu stosownej licencji uprawniającej Zamawiającego do legalnego korzystania w odniesieniu do tych elementów zaoferowanego wyposażenia Sprzętu, które stanowią programy komputerowe wskazane w załączniku nr 2 SIWZ. Powyższe dotyczy również innego rodzaju programów, które – jako części składowe lub przynależności – są niezbędne do korzystania ze Sprzętu po stronie Zamawiającego lub zostaną zaoferowane. We wszystkich powyższych przypadkach wymagana jest minimum licencja pełna, bezterminowa, minimum jednostanowiskowa (odpowiednio dla danego urządzenia). 5. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również następujące świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony Sprzęt oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady. 6.Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 4 i 5 zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.23.60.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, wpłynęły 2 oferty: oferta RADUNIX GROMNIAK S.J. oraz oferta El Toro Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna. Stosownie do przyjętych w dziale XIII SIWZ zasad oceny ofert, ofertą najkorzystniejszą była oferta złożona przez El Toro Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna, z ceną w wysokości 47 072,10 zł brutto. Zamawiający na otwarciu ofert wskazał, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 31 885 zł brutto. W związku z tym, iż Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty - postępowanie niniejsze należało unieważnić.
Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.