eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Utrzymanie czystości, porządku i zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego w 2021 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-12

Ogłoszenie nr 510415407-N-2021 z dnia 2021-02-12 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie:

Utrzymanie czystości, porządku i zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego w 2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763002-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, krajowy numer identyfikacyjny 51085456900000, ul. Tadeusza Kościuszki, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 896 485 468
faks: 89 644 80 66
e-mail: pzd@powiat-ilawski.pl
www: http://bip.powiat-ilawski.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości, porządku i zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego w 2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DT4B.260.19.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania porządku, czystości i zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego w 2021 r. ZADANIE NR 1 Bieżące utrzymanie pasa drogowego dróg/ulic powiatowych na terenie miasta Iława w 2021 r. Zakres prac: a) Utrzymanie trawników wraz z uprzątnięciem chodników i jezdni, b) Wykaszanie pasów drogowych wraz z ich uprzątnięciem, c) Formowanie koron drzew, d) Utrzymanie drzew młodych, e) Podlewanie drzewek młodych, f) Utrzymanie krzewów starszych, g) Utrzymanie krzewów młodszych, h) Utrzymanie żywopłotów, i) Utrzymanie kwietników obsadzonych trawami i bylinami, j) Utrzymanie zieleni wokół budynku Kościuszki 33 A, k) Jesienne grabienie trawników, l) Ściółkowanie krzewów i kwietników, m) Usunięcie suchych konarów i gałęzi drzew starych, n) Przycięcie gałęzi drzew średnich i dostosowanie ich pokroju do skrajni drogowej, o) Jednorazowe pozimowe oczyszczanie ulic, chodników, parkingów itp., p) Zamiatanie ulic, q) Zamiatanie opasek bezpieczeństwa przy ulicach, r) Zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych, s) Opróżnianie koszy ulicznych, t) Zamiatanie terenu wokół budynku ul. Kościuszki 33A, u) Czyszczenie wiaty przystankowej przy ul. Andersa, v) Interwencyjne sprzątanie pasa drogowego z zanieczyszczeń Szczegółowy wykaz obowiązków ciążących na Wykonawcy zawiera załącznik nr 1 do wzoru / projektu umowy dla zadania nr 1. Wykaz terenów zieleni i ciągów komunikacyjnych objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 2 do wzoru / projektu umowy dla zadania nr 1. Obszar objęty zamówieniem i lokalizację terenów zieleni oraz ciągów komunikacyjnych przedstawiono w załączniku nr 4 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 1. Wszystkie odpady pozyskane należy zagospodarować zgodnie z zapisami ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2020.1439), ustawie z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020.797 z późn zm.) oraz ustawie z 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. 2020.55 ze zm.). ZADANIE NR 2 Bieżące utrzymanie pasa drogowego dróg/ulic powiatowych na terenie miasta Lubawa w 2021 r. Zakres prac: a) Utrzymanie trawników wraz z uprzątnięciem chodników i jezdni, b) Wykaszanie pasów drogowych wraz z ich uprzątnięciem, c) Utrzymanie żywopłotów, d) Jesienne grabienie trawników, e) Jednorazowe pozimowe oczyszczanie ulic, chodników, parkingów itp., f) Zamiatanie ulic, g) Zamiatanie chodników i ścieżek rowerowych, h) Opróżnianie koszy ulicznych, i) Interwencyjne sprzątanie pasa drogowego z zanieczyszczeń Szczegółowy wykaz obowiązków ciążących na Wykonawcy zawiera załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 2. Szczegółowy wykaz obowiązków ciążących na Wykonawcy zawiera załącznik nr 1 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 2. Wykaz terenów zieleni i ciągów komunikacyjnych objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 2 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 2. Obszar objęty zamówieniem i lokalizację terenów zieleni oraz ciągów komunikacyjnych przedstawiono w załączniku nr 4 do wzoru/projektu umowy dla zadania nr 2. Wszystkie odpady pozyskane należy zagospodarować zgodnie z zapisami ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2020.1439), ustawie z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020.797 z późn zm.) oraz ustawie z 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. 2020.55 ze zm.) ZADANIE NR 3 Uprzątnięcie zalegających opon samochodowych i rolniczych z placu Obwodu Drogowego w Suszu w 2021 r. Zakres prac: a) załadunek opon na środek transportu, b) wywóz i przekazanie opon do instalacji komunalnej lub innego podmiotu posiadającego pozwolenie na gospodarowanie odpadami, c) Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia podczas czynności odbiorowych, kopii karty przekazania odpadów, z której będzie wynikała ilość przekazanych odpadów (opony załadowane na środek transportu będą ważone także przed wywozem na terenie OD Susz). Wszystkie odpady pozyskane należy zagospodarować zgodnie z zapisami u stawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2020.1439), ustawie z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020.797 z późn zm.) oraz ustawie z 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. 2020.55 ze zm.) 2. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie. 3. Oferta na każde z zadań musi zawierać komplet dokumentów wymaganych w SIWZ. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu usług, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). 5. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody poświadczające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tj. stosowne oświadczenia bądź też przedstawienie zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, wykonującymi czynności określone w ust. 4. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu wykaz pracowników, o których mowa w ust. 4.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 77.21.15.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Bieżące utrzymanie pasa drogowego dróg/ulic powiatowych na terenie miasta Iława w 2021 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 207788.79 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy „SPOMER” Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Biskupska 7
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 266390.22

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 160000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 287173.74
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.