To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
Przebudowa Domu Studenckiego "ARKA", ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem - ETAP I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 604728-N-2020
Numer ogłoszenia: 540222837-N-2020, 540231138-N-2020, 540531624-N-2020, 540536017-N-2020,540239702-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 713 205 020
faks: 713 205 386
e-mail: biuro.zampub@upwr.edu.pl
www: https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej30000-euro/roboty-budowlane
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa Domu Studenckiego "ARKA", ul. Olszewskiego 25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem - ETAP I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): R0AP0000.271.84.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem
zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Przebudowa Domu Studenckiego „ARKA”, ul. Olszewskiego
25 we Wrocławiu wraz z pierwszym wyposażeniem– ETAP I. 2. Roboty należy wykonać w szczególności na
podstawie: • Decyzji o pozwoleniu na budowę 1862/2020 z dnia 21.05.2020r. • Projektu budowlanego,
stanowiącego załączniki do ww. decyzji (zakres robót objęty niniejszym postępowaniem – etap I został szczegółowo określony w ogólnej charakterystyce robót, opisie przedmiotu zamówienia, tabeli zbiorczego
zestawienia robót, tabeli zestawienia wyposażenia), oraz schematów przedstawiający I etap robót, •
Ekspertyzy p.poz. (2017r.) wraz z Postanowieniem nr WZ.5595.55.4.2017 oraz Postanowieniem nr
WZ.5595.55.5.2017, • Aneksu do ww. ekspertyzy p.poż. (08.2019r.) wraz Postanowieniem nr
WZ.5595.317.5.2019 oraz Postanowieniem nr WZ.5595.317.6.2019, • Branżowych projektów
wykonawczych, • Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, • Opisie Przedmiotu Zamówienia
dla I etapu robót • Tabeli Zbiorczego Zestawienia Robót dla I Etapu robót (załącznik nr 1a do SIWZ), • Tabeli
Zbiorczego Zestawienia Wyposażenia dla I Etapu robót (załącznik nr 1b do SIWZ), • Tabeli Wyposażenia
(urządzeń +mebli) dla I Etapu robót (załącznik nr 1c do SIWZ) - stanowiących załączniki do niniejszej
SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że dla przedmiotowego zadania zostanie opracowany projekt budowlany
zamienny uwzględniający etapowanie prac (Etap I i II) z planowanym uzyskaniem zamiennej decyzji o
pozwoleniu na budowę dla Etapów I i II. Uzyskanie nowej zamiennej decyzji do pozwolenia na budowę nr
1862/2020 z dnia 21.05.2020r. ma na celu formalny podział etapów, bez zmiany zakresu robót, bądź
wprowadzania nowych prac. Powyższy podział został przedstawiony w dokumentach pn. „Opis Przedmiotu
Zamówienia”, „Tabela Zbiorczego Zestawienia Robót”, „Tabela wyposażenia”. 4. OGÓLNA
CHARAKTERYSTYKA ROBÓT: Budynek Domu Studenckiego ARKA jest obiektem wolnostojącym, 12-
kondygnacyjnym, podpiwniczonym o wymiarach ok. 20,0 0 m x 36,55 m i poprzecznym układzie
konstrukcyjnym. Budynek ma układ trójnawowy, korytarzowy. Przy ścianach szczytowych na osi podłużnej
posiada dwie klatki schodowe dwubiegowe z elementów żelbetowych prefabrykowanych. Klatka K-1 łączy
kondygnacje od przyziemia do X piętra, a klatka K-2 łączy kondygnacje od przyziemia do pomieszczenia
nadbudowanej nad dachem maszynowni wind. Roboty obejmują czynności umożliwiające i mające na celu
wykonanie I etapu przebudowy DS ,,Arka‘’ z przystosowaniem do obowiązujących przepisów p.poż z
częściową zmianą funkcji segmentów mieszkalnych celem podniesienia standardów użytkowania i
przystosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych wraz z pierwszym wyposażeniem pokoi. Zakres robót
obejmuje: prace budowlano-instalacyjne związane z dostosowaniem budynku do przepisów
przeciwpożarowych w tym m.in. zamknięcia wejść z korytarzy do klatek schodowych drzwiami odporności
ogniowej EI60 z parametrem dymoszczelności S200, wspomaganie systemu grawitacyjnego usuwania dymu
wentylatorami nawiewnymi wytwarzającymi nadciśnienie, wykonanie dwóch nawodnionych pionów
instalacji hydrantowej oraz na każdej kondygnacji hydrantów wewnętrznych z wężem półsztywnym o
nominalnej średnicy węża 25mm, dostosowanie w przyziemiu pomieszczenia do montażu zbiornika wody
pożarowej, wykonanie na poziomych drogach ewakuacyjnych awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego o
ponadnormatywnym natężeniu oświetlenia 5 lx, wymianę drzwi stanowiących wyjście na drogi komunikacji ogólnej (korytarze) na drzwi od odporności ogniowej, przystosowanie jednego dźwigu osobowego dla
potrzeb ekip ratowniczych oraz pozostałe roboty związane z dostosowaniem budynku do przepisów
techniczno-budowlanych i ochrony pożarowej. W ramach prac zapewniona zostanie również możliwość
dojazdu do budynku od strony elewacji wschodniej i elewacji północnej drogą pożarową o parametrach
zgodnych z wymaganiami, umożliwiające przejazd samochodami pożarniczymi bez zawracania. Zakres robót
obejmuje też prace budowlano-instalacyjne związane z przebudową pokoi w segmentach mieszkalnych na
pokoje o podwyższonym standardzie z łazienką, aneksem kuchennym wraz wyposażeniem sanitarnym oraz
umeblowaniem i sprzętem agd. Pracami budowlano-instalacyjnymi objęte zostaną również korytarze przy
przebudowywanych segmentach mieszkalnych oraz pomieszczenia rekreacyjne i ciągi komunikacyjne na
parterze. W ramach przystosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych od strony głównego wejścia do
budynku przy schodach zewnętrznych wykonanie pionowej windę dla osób niepełnosprawnych. 5.
WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI: 1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji i
rękojmi: • na cały przedmiot zamówienia (z wyjątkiem wyposażenia wymienionego w dokumencie pn.
„Tabela wyposażenia”) – 60 miesięcy; • na wyposażenie wymienione w dokumencie pn. „Tabela
wyposażenia” (zał. nr 1c do SIWZ) – minimum 24 miesiące. Długość gwarancji i rękojmi wyposażenia
wymienionego w dokumencie pn. „Tabela wyposażenia” stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec
wydłużeniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ. 2) Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od
daty odbioru końcowego bez wad. 3) W okresie gwarancji wymagany jest przegląd gwarancyjny z udziałem
Wykonawcy co 12 m-cy. 6. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia (w tym. m.in.
warunki wykonywania robót, warunki płatności, warunki dot. odbiorów) został określony w projekcie
Umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.11.13.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9078244.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane ALFA - DACH" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@alfa-dach.pl
Adres pocztowy: ul. Tarnogajska 14
Kod pocztowy: 50-512
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8602808.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15840621.53
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Usługa hotelarska na potrzeby organizacji szkolenia pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w dniach 22 - 24 maja 2024 r.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 104 WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- Remont sanitariatów zlokalizowanych na I piętrze budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w centrum Gminy Mierzęcice
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.