eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie podstawowym /eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego/ na terenie Gminy Dębica w roku 2021.



Ogłoszenie z dnia 2021-02-10

Ogłoszenie nr 510414379-N-2021 z dnia 2021-02-10 r.
Gmina Dębica:

Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie podstawowym /eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego/ na terenie Gminy Dębica w roku 2021.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550548643-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dębica, krajowy numer identyfikacyjny 85166105600000, Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 14 6803342, 6803310
faks: 146 803 336
e-mail: januszbelch@ugdebica.pl
www: www.ugdebica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług oświetleniowych w zakresie podstawowym /eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego/ na terenie Gminy Dębica w roku 2021.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WI.271.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres czynności Wykonawcy, będących przedmiotem umowy, na obszarze administrowanym przez Zamawiającego, obejmuje: a. Oględziny infrastruktury oświetleniowej. b. Wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej. c. Wymiana niesprawnych źródeł światła, w n/w czasie 10 dni roboczych w przypadku pojedynczych opraw d. Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany. e. Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków linii. f. Utrzymywanie tabliczek zaciskowo – bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych. g. Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.) h. Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach. i. Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy. j. Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających k. Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania l. Wykonanie dwa razy w roku usługi przesterowania oświetlenia drogowego (zmiana czasu świecenia) m. Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych. n. Prowadzenie dokumentacji techniczno – ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt. k 2. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do: a. Świadczenia usług na infrastrukturze oświetleniowej w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa b. Całodobowej obsługi za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu infrastruktury oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę. c. Usuwania niesprawności punktów świetlnych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego. d. Zawiadomienia Zamawiającego o awariach infrastruktury oświetleniowej, których usunięcie w terminach określonych niniejszym załączniku jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 3. W ramach niniejszej umowy Zamawiający zobowiązuje się do : a. Terminowego uiszczania wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy b. Zgłaszania Wykonawcy niesprawności punktu oświetleniowego na adres email: Tomasz.Piekos@tauron-dystrybucja.pl; tel. 516 115 211 Bogdan.Michalek@tauron.pl; tel. 516 113 588 4. Strony zgodnie ustalają, że szkody i straty powstałe w infrastrukturze oświetleniowej w wyniku działania osób trzecich pokrywa właściciel urządzeń. Odtworzone urządzenia nie zmieniają stanu majątkowego istniejącego przed wystąpieniem szkody. W przypadku szkód i strat w elementach infrastruktury oświetleniowej nie stanowiących własności Wykonawcy, podstawą podjęcia przez Wykonawcę czynności naprawczych będzie uzgodnione przez Strony zlecenie, wskazujące co najmniej, zakres oraz sposób usunięcia szkód i strat. Wynagrodzenie za realizację zlecenia będzie ustalone w osobnej umowie III. Usuwanie niesprawności punktu oświetleniowego 1. Usuwanie niesprawności punktu oświetleniowego w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego, liczone będzie w sposób następujący: a) 96 godzin w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, b) 96 godzin licząc od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach gdy usterka została zgłoszona (wykryta) w dniu poprzedzającym dzień wolny lub w dniu wolnym; Po skutecznym zawiadomieniu Wykonawcy na wskazany adres email. 2. Za skuteczne zawiadomienie Wykonawcy o niesprawności punktu oświetleniowego Strony przyjmują zgłoszenie drogą telefoniczną na infolinię lub e-mail.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.23.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 236012.40 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TAURON Nowe Technologie S.A.
Email wykonawcy: tnt.oswietlenie@tauron.pl
Adres pocztowy: Plac Powstańców Śląskich 20
Kod pocztowy: 53-314
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 287642.88

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 287642.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 287642.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Tryb zamówienia z wolnej ręki wybrano ponieważ usługi oświetlenia drogowego: eksploatacji i konserwacji urządzeń, mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę, ponieważ całość sieci oświetleniowej objęta tym zamówieniem stanowi własność przedsiębiorstwa energetycznego TAURON Nowe Technologie S.A. . Przedsiębiorstwo odmawia udostępnienia swoich urządzeń do konserwacji i eksploatacji osobom trzecim na podstawie art. 140 Kodeksu Cywilnego. A zatem są to przyczyny związane z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Zdaniem Wykonawcy i Zamawiającego nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Wykonawca jest wyłącznym właścicielem punktów oświetleniowych, których dotyczy przedmiot zamówienia i nie wyraża on zgody na ich wykorzystanie przez inne podmioty (w tym wybrane przez Zamawiającego), w szczególności na dokonywanie przez te podmioty czynności wskazanych w Umowie. Tym samym Wykonawcy przysługuje prawo wyłączne wynikające z prawa własności uzasadniające zastosowanie wyżej wymienionego trybu udzielenia zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.