eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wykonanie robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zadania pn.: "Dostosowanie trzech (3) pomieszczeń w Izbie Przyjęć i w Oddziale Pediatrycznym do leczenia dzieci z covid-19 i innymi chorobami zakaźnymi w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-09

Ogłoszenie nr 510414076-N-2021 z dnia 2021-02-09 r.
Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

Wykonanie robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zadania pn.: "Dostosowanie trzech (3) pomieszczeń w Izbie Przyjęć i w Oddziale Pediatrycznym do leczenia dzieci z covid-19 i innymi chorobami zakaźnymi w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 616782-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 27624072400000, ul. G. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 2660230, 2660251
faks: 32 2663630, 2660251
e-mail: dag@centrum-pediatrii.com.pl
www: https://centrum-pediatrii.com.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zadania pn.: "Dostosowanie trzech (3) pomieszczeń w Izbie Przyjęć i w Oddziale Pediatrycznym do leczenia dzieci z covid-19 i innymi chorobami zakaźnymi w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PZ/19/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zadania pn.: „Dostosowanie trzech (3) pomieszczeń w Izbie Przyjęć i w Oddziale Pediatrycznym do leczenia dzieci z covid-19 i innymi chorobami zakaźnymi w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu” zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Sosnowca nr 901/20 o zatwierdzeniu projektu budowlanego pn.: „Remont oraz budowa instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach izolatek zlokalizowanych na parterze na Izbie Przyjęć oraz na I piętrze na Oddziale Pediatrii budynku „B” Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o.” i udzieleniu pozwolenia na budowę. 2. Zakres robót należy wykonać zgodnie z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową składającą się z projektów budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, SIWZ wraz z wyjaśnieniami i wprowadzonymi modyfikacjami, ofertą Wykonawcy, zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Projektanta pełniącego nadzór autorski, obowiązującymi warunkami technicznymi, obowiązującymi normami oraz Prawem budowlanym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za kompletne, wysokiej jakości i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz za jego zgodność z przepisami dotyczącymi realizacji tego typu prac, w tym w szczególności z przepisami BHP, ppoż, ochrony środowiska oraz obowiązującymi certyfikatami i aprobatami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej. 3. Pod pojęciem „uzyskania pozwolenia na użytkowanie” Zamawiający rozumie: 3.1 zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy lub uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie – odpowiednio do obowiązujących przepisów prawa, 3.2 reprezentowanie Zamawiającego w kontrolach przeprowadzonych przez instytucje zewnętrzne, 3.3 inne niezbędne czynności wynikające z przepisów prawa. celem dopuszczenia zmodernizowanych pomieszczeń w Oddziale Pediatrycznym i Izbie Przyjęć do użytkowania. 4 Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Dokumentacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 5 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami udostępniona została na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.centrum-pediatrii.com.pl/zamowieniapubliczne/przetargi_zakup od dnia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych i będzie udostępniona do upływu terminu składania ofert. Pozostałe informacje zawarte są w SIWZ oraz załączaniach do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 431804.10 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Wielobranżowe KANBEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Karola Miarki 36
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 569633.74

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 569633.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 569633.74
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.