eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Administrowanie i promocja stron www.badam.poznan.pl i www.glanc.poznan.pl

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-09

Ogłoszenie nr 510413832-N-2021 z dnia 2021-02-09 r.
Miasto Poznań:

Administrowanie i promocja stron www.badam.poznan.pl i www.glanc.poznan.pl

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614469-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 618 785 210
faks: 61 878 50 85
e-mail: zp@um.poznan.pl
www: https://bip.poznan.pl

adres profilu nabywcy: https://umpoznan.ezamawiajacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Administrowanie i promocja stron www.badam.poznan.pl i www.glanc.poznan.pl

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZOU-XII.271.117.2020.MC

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wsparcie i obsługa techniczna wraz z promocją
serwisów www.badam.poznan.pl oraz www.glanc.poznan.pl, zwanych dalej „serwisami” przez
Wykonawcę, obejmująca w szczególności: 1) administrowanie serwisem oraz bazami danych –
poprzez zapewnienie prawidłowego funkcjonowania prezentacji, usuwanie wad, usterek lub ich
przyczyn w przypadku niepoprawnego działania serwisu oraz baz danych, leżących po stronie
Wykonawcy, 2) asysta merytoryczna i techniczna w zakresie wykorzystania systemu, przez co
rozumie się zdalną pomoc udzielaną Użytkownikom lub Administratorom Systemu Zarządzania Treścią w rozwiązywaniu problemów związanych z funkcjonowaniem Systemu za pośrednictwem
telefonu, poczty elektronicznej lub innego środka komunikacji, 3) tworzenie elektronicznej kopii
archiwalnej całej prezentacji internetowej i baz danych raz w tygodniu w godzinach nocnych, 4)
udostępnienie ostatniej kopii archiwalnej, o której mowa w pkt. 3, Zamawiającemu w okresie
funkcjonowania witryny o którym mowa w § 6 ust. 1 wzoru umowy na serwerze udostępnionym przez
Zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych od daty wystąpienia przez Zamawiającego w formie
wiadomości e-mail z takim żądaniem lub wygaśnięcia niniejszej umowy, 5) utrzymanie bieżącego
monitoringu wszystkich oglądanych stron oraz prowadzenie statystyki odwiedzin wszystkich stron i
bieżące raportowanie tych wskaźników w systemie on-line, 6) zarządzanie konfiguracją Systemu i
utrzymywanie bazy konfiguracji Systemu (obejmującej parametry konfiguracji serwera, systemu
operacyjnego, systemu baz danych, łączy oraz innych istotnych parametrów Systemu), 7) nadzór
operatorski i administratorski Systemu (monitorowanie pracy wszystkich komponentów Systemu i podejmowanie akcji odpowiednich dla z jego zdiagnozowanego stanu), 8) obsługa awarii na poziomie
funkcjonowania serwisu, 9) wykonywanie kopii zapasowych Systemu oraz Oprogramowania Serwisu
Zamawiającego i przechowywanie wykonanego archiwum za okres ostatnich 5 dni roboczych, 10)
poawaryjne odtwarzanie Systemu i Oprogramowania Serwisu Zamawiającego, 11) wykonywanie
aktualizacji wersji Oprogramowania systemowego, 12) udostępnianie statystyk korzystania z Serwisu
Zamawiającemu, 13) dokonywanie innych niezbędnych czynności administracyjnych w Systemie, 14)
audyt oraz dostosowanie stron i nowowprowadzanych treści do wymagań określonych w załączniku
do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych
podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848), odpowiadających zaleceniom WCAG 2.1. na
poziomie AA. 15) przygotowanie deklaracji dostępności nie później niż do dnia 30.03.2021 r., 16)
świadczenie wsparcia technicznego serwisów 17) dostosowanie szablonu strony
(https://glanc.poznan.pl/; https://badam.poznan.pl/) i nowowprowadzanych treści do wymagań
określonych w załączniku do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848),
odpowiadających zaleceniom WCAG 2.1. na poziomie AA. 18) W zakresie serwisu
www.badam.poznan.pl 19) W zakresie serwisu www.glanc.poznan.pl Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia dot. pkt 17-19 znajduje się w pkt III.1.17-19 SIWZ. 2. Wykonawca do oferty
zobowiązany jest załączyć Koncepcję realizacji działań na FB (Baza Danych Miasta BaDaM) oraz
internetowej kampanii reklamowej dotyczącej płacenia podatków w Poznaniu, zwanej dalej
„Koncepcją realizacji przedmiotu zamówienia”, obejmującą co najmniej: 1) sposób realizacji działań
na FB (Baza Danych Miasta BaDaM), obejmujący co najmniej: a) przykładowy harmonogram działań
na FB na okres stycznia wraz z podaniem propozycji publikowanych informacji/materiałów, b) przykładowe grafiki na FB (min. 3 sztuki) zgodne z istniejącym CI. 2) sposób realizacji internetowej
kampanii reklamowej dotyczącej płacenia podatków w Poznaniu, w tym: a) opis zaangażowania
pracodawców z poznańskiego rynku, wraz z podaniem propozycji firm oraz sposobu, w jaki będą
promować płacenie podatków w Poznaniu wśród pracowników, b) opis wykorzystania mediów wraz z
podaniem ich nazw oraz formatów, ilości, częstotliwości wyświetleń oraz podaniem grupy odbiorców,
którym dane reklamy będą się wyświetlać.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 72.40.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 191100.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Metaphor Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy: biuro@metaphor.pl
Adres pocztowy: ul. Zwierzyniecka 3
Kod pocztowy: 60-813
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 235053.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 169.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 235053.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: promocja serwisów www.badam.poznan.pl oraz www.glanc.poznan.pl (szczegóły opisane w SIWZ w pkt III.1 ppkt 18) e, f, g oraz ppkt 19) a-i.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.