To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
Dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych, znak sprawy: D.Kw.2232.15.2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 766945-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 542 355 055
faks: 542 354 063
e-mail: dkw_wloclawek@sw.gov.pl
www: www.sw.gov.pl
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych, znak sprawy: D.Kw.2232.15.2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): D.Kw.2232.15.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych (kod CPV -15330000-0), których szczegółowy opis zawarto poniżej:
1. Grupa I
1) kalafior mrożony - pakowany w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78602:1996. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 1 000 kg
Zakład Karny we Włocławku 1 000 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu 0 kg
RAZEM 1 000 kg
2) mieszanka warzywna 7 składnikowa mrożona - pakowana w worki max po 25 kg.; zawartość podstawowych rodzajów warzyw: marchew, pietruszka, seler, kalafior, fasolka szparagowa, groszek zielony, por. Nomenklatura CPV: 15331170-9, Polska Norma: PN-A-78608: 1997. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 1 200 kg.
Zakład Karny we Włocławku 1 200 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu 0 kg
RAZEM 1 200 kg
3) truskawki mrożone - całe, bez szypułek, pakowane w worki max po 25 kg. Nomenklatura CPV: 15332100-5, Polska Norma: PN-A-78652:1997/A z 1:2002. Szacunkowa ilość zapotrzebowania –280 kg
Zakład Karny we Włocławku 280 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu 0 kg
RAZEM 280 kg
2. Grupa II
1) kapusta kiszona - z dodatkiem marchwi, drobno szatkowana, o swoistym smaku i zapachu, pakowana w beczki max po 80 kg. Nomenklatura CPV: 15331142-4, Polska Norma: PN-A-77700:2006. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 17 600 kg
Zakład Karny we Włocławku 12 900 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu 4 700 kg
RAZEM 17 600 kg
2) ogórki kiszone - o swoistym smaku i zapachu, pakowane w beczki max po 80 kg.
Nomenklatura CPV: 15331000-7, Polska Norma: PN-A-77701:1997.
Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 10 900 kg
Zakład Karny we Włocławku 7 800 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu 3 100 kg
RAZEM 10 900 kg
3. Grupa III
1) chrzan tarty (bez dodatku kwasku cytrynowego) - w opakowaniach jednostkowych max po 3 kg.
Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-77806:1997.
Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 910 kg.
Zakład Karny we Włocławku 760 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu 150 kg
RAZEM 910 kg
2) szczaw konserwowy - w opakowaniach jednostkowych max po 3 kg. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-77807: 1997/A z 1:2004. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 1 000 kg.
Zakład Karny we Włocławku 1 550 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu 0 kg
RAZEM 1 550 kg
3) koncentrat pomidorowy 30% - w opakowaniach jednostkowych max po 5kg. Nomenklatura CPV: 15331425-2, Polska Norma: PN- 75/A-77601. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 8 350 kg.
Zakład Karny we Włocławku 5 250 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu 3 100 kg
RAZEM 8 350 kg
4) leczo pieczarkowe - w opakowaniach jednostkowych max po 5kg.; pieczarki w kawałkach 3 x 3 cm. Nomenklatura CPV: 15331400-1, Polska Norma: PN-A-86951:2006. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 3 650 kg.
Zakład Karny we Włocławku 2 850 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu 800 kg
RAZEM 3 650 kg
4. Grupa IV
1) dżem truskawkowy – w opakowaniach jednostkowych max po 14 kg. Nomenklatura CPV: 15332296-5, Polska Norma: PN -A-75100: 1994/A z 1: 2000.
Zakład Karny we Włocławku 4 300 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu 1 700 kg
RAZEM 6 000 kg
2) marmolada wieloowocowa – o konsystencji twardej, w opakowaniach jednostkowych max po 14kg. Nomenklatura CPV: 15332230-5, Polska Norma: PN-A-75103:1993
Zakład Karny we Włocławku 5 300 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu 1 800 kg
RAZEM 7 100 kg
2. Realizacja dostaw ww. artykułów odbywać się będzie sukcesywnie, nie częściej niż raz w tygodniu, do magazynu poszczególnych jednostek: 1) Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, 2) Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.33.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: GRUPA I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9122.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TRANS-MER Sp. J. A. i S. Kaczmarek,
Email wykonawcy: biuro@lodart.pl
Adres pocztowy: al. Bukowa 51 A, Glinnik
Kod pocztowy: 95-002
Miejscowość: Smardzew
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9296.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9954.00
Waluta: PLN
NAZWA: GRUPA II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 56250.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPHU SAUERKRAUT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@sauerkrautpphu.pl
Adres pocztowy: ul. Łódzka 141,
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30896.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51897.30
Waluta: PLN
NAZWA: GRUPA III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54120.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.H. Gracja Jolanta Zdunek
Email wykonawcy: f.h.gracja@wp.pl
Adres pocztowy: ul. A. Mickiewicza 13
Kod pocztowy: 98-354
Miejscowość: Siemkowice
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51949.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 65168.25
Waluta: PLN
NAZWA: GRUPA IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32995.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.H. JARO Jarosław Lorke
Email wykonawcy: jaro.koscian@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Osiedlowa 39, Widziszewo
Kod pocztowy: 64-000
Miejscowość: Kościan
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31951.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 46878.48
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - wymiana podłogi sportowej w Hali Mistrzów II postępowanie
- Nasadzenia krzewów w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- DOSTAWA SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO PRACOWNI RECEPTUROWEJ, SYSTEMÓW ZAMKNIĘTYCH DO PRACOWNI CYTOSTATYKÓW ORAZ MARKERÓW DO PRACOWNI ENDOSKOPII PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa sceny letniej wraz z zagospodarowaniem terenu przy boisku sportowym w miejscowości Kruszyn
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych, 3 części
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Przedszkola w Szaflarach"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 35 w Gdańsku
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.