eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choczewo › Adaptacja budynku gospodarczo-socjalnego w Nadleśnictwie Choczewo na kancelarie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-09

Ogłoszenie nr 510413695-N-2021 z dnia 2021-02-09 r.
Nadleśnictwo Choczewo:

Adaptacja budynku gospodarczo-socjalnego w Nadleśnictwie Choczewo na kancelarie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762123-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Choczewo, krajowy numer identyfikacyjny 190036795, Świerkowa 8, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 058 572 26 00
faks: 058 572 26 06
e-mail: kamilla.worotynska@gdansk.lasy.gov.pl
www: http://bip/lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_choczewo
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Choczewo

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku gospodarczo-socjalnego w Nadleśnictwie Choczewo na kancelarie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.2.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja powierzchni strychu nieużytkowego w budynku gospodarczo-socjalnym Nadleśnictwa Choczewo (działka nr 533/11 obr. Choczewo) na pomieszczenia biurowe oraz przebudowa z rozbudową istniejącej klatki schodowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Podstawowy zakres prac obejmuje:
• adaptacje pomieszczeń poddasza nieużytkowego na biura,
• wyburzenia biegu schodowego w istniejącej klatce schodowej,
• rozbudowę istniejącej klatki schodowej,
• poszerzenie jezdni przy dojeździe do budynku gospodarczo-socjalnego,
• wykonanie wewn. instalacji wod-kan dla adaptowanych pomieszczeń,
• wykonanie wewn. instalacji elektrycznej dla adaptowanych pomieszczeń,
• wykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń adaptowanych na biura.
Adaptacja pomieszczeń poddasza na pomieszczenia biurowe przy klatce schodowej wymaga zapewnienia prawidłowej ewakuacji. Projektuje się nową klatkę schodową spełniającą warunki drogi ewakuacyjnej. Wydzieloną drzwiami w poziomie parteru i poddasza. Istniejące pomieszczenia poddasza stanowią obecnie powierzchnię nieużytkową. Nowe rozwiązanie projektowe zakłada wydzielenie 3 niezależnych pomieszczeń biurowych, dwóch podręcznych magazynków, pomieszczenia socjalnego (pokój śniadań) oraz toalety i korytarza.
Kolejność realizacji :
• wyburzenie istniejącej klatki schodowej,
• rozbiórka części istniejących ścian, płyty stropowej, belek żelbetowych, posadzek, stolarki okiennej i drzwiowej, wycięcie otworów w ścianach,
• rozbiórka elementów zewnętrznych: chodnika przy budynku, krawężnika drogowego,
• wywiezienie gruzu na składowisko,
• wykonanie wykopów pod rozbudowę,
• wykonanie ław fundamentowych, ścian podziemia i płyty żelbetowej pod posadzkę ,
• wykonanie izolacji ścian podziemia,
• wykonanie ścian parteru, belek, płytowych schodów żelbetowych, nadproży,
• wykonanie ścian piętra, belek (nadproży) w miejscach przekucia,
• wykonanie drewnianej konstrukcji dachu,
• zamurowanie zbędnych otworów,
• osadzenie stolarki otworowej,
• wykonanie ścianek działowych, tynków wewnętrznych, okładzin z płytek,
• montaż urządzeń instalacji użytkowych,
• roboty posadzkowe, malarskie,
• ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachów,
• wykonanie podbudowy oraz uzupełnienie nawierzchni drogowej w rejonie
wykonanie poszerzenia części jezdni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, na którą składają się:
1) Projekt budowlany wraz z projektami branżowymi,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
3) przedmiar robót (dokument pomocniczy).
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości (na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych albo od daty podpisania dokumentu potwierdzającego usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym, w sytuacji gdy Zamawiający odebrał Przedmiot Umowy z wadami. Wykonawca może zaoferować przedłużony okres gwarancji jakości za co otrzyma punkty w ramach kryterium oceny ofert.
4. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: wykonywanie robót budowlanych objętych zakresem zamówienia (wymóg ten nie dotyczy kierownika budowy oraz kierowników robót).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 425766.14 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Loewnau Marek Ogólnoeuropejska Firma Wielobranżowa "UTENA"
Email wykonawcy: marekloewnau@wp.pl
Adres pocztowy: Tadzino 2
Kod pocztowy: 84-251
Miejscowość: Gniewino
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 376685.81

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 376685.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 490770.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.