eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Budowa integracyjnego przedszkola i żłobka w technologii pasywnej w Gminie Stalowa Wola

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-04

Ogłoszenie nr 510412724-N-2021 z dnia 2021-02-04 r.
STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH:

Budowa integracyjnego przedszkola i żłobka w technologii pasywnej w Gminie Stalowa Wola

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: RPO WP na lata 2014-2020 Oś priorytetowa III Czysta energia, Działanie 3.3 Poprawa jakości powietrza, Poddziałanie 3.3.1 Realizacja planów niskoemisyjnych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 581849-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540182261-N-2020; 540191872-N-2020; 540193209-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Postępowanie przeprowadza Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych(SCUW) działające na podstawie
Uchwały Nr XV/163/2019 Rady Miejskiej w Stalowej Woli z dnia 13 września 2019 r, w imieniu i na rzecz: Gminy Stalowa Wola ul. Wolności 7 37-450 Stalowa
Wola NIP: 865-239-87-25 Regon: 830409086

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH, krajowy numer identyfikacyjny 384503002, Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: +48508082032, +48506656760
e-mail: scuw@stalowawola.pl
www: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

adres profilu nabywcy: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa integracyjnego przedszkola i żłobka w technologii pasywnej w Gminie Stalowa Wola

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-II.271.76.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia
jest zaprojektowanie oraz budowa integracyjnego przedszkola i żłobka w technologii pasywnej w Stalowej Woli Teren wraz z budynkiem projektuje się tak, aby był
dostępny dla osób niepełnosprawnych. 2. W Etapie I realizacji w ramach zamówienia w formule Zaprojektuj i wybuduj, na podstawie Programu Funkcjonalno -
Użytkowego (PFU), należy wykonać projekt budowlany oraz projekt wykonawczy dla wszystkich wymaganych branż wraz z przedmiarami robót oraz kosztorysami
inwestorskimi, projektu aranżacji wnętrz, Specyfikacji Technicznych wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej pozycji robót, projektu wyposażenia
budynku wraz z wyposażeniem i technologią kuchni oraz technologia basenową, uzyskanie wymaganym prawem uzgodnień i decyzji oraz przygotowanie wniosku o
wydanie decyzji o Pozwoleniu na Budowę. Na etapie tworzenia, dokumentacja projektowa ( projekt budowlany, wykonawczy, aranżacja wnętrz, specyfikacje
techniczne, kosztorysy, przedmiary) winna być uzgadniana z zamawiającym, a przed złożeniem i uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę,
zaakceptowana przez Zamawiającego. W Etapie II realizacji, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej należy wykonać roboty budowlane oraz uzyskać
decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. 3. Zasadniczy zakres robót obejmuje: Etap I: 3.1 opracowanie i uzgodnienie z Inwestorem projektu koncepcyjnego obiektu -
2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny (płyta CD); 3.2 opracowanie kompleksowego pełno branżowego projektu budowlanego (uwzględniającego warunki
ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej oraz wszystkie kryteria dopuszczające projekt do realizacji) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami - 5 egz. w wersji papierowej
i 1egz. elektroniczny(płyta CD); 3.3 opracowanie projektów technologii i kompleksowego wyposażenia dla całego budynku - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz.
elektroniczny(płyta CD); Pełne kompleksowe wyposażenie pomieszczeń musi zostać tak opracowane, aby stanowił odrębne spójne opracowanie. 3.4 opracowanie
projektu placu zabaw - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); Projekt musi zostać tak opracowany aby stanowił odrębne spójne opracowanie.
3.5 opracowanie projektu zagospodarowania terenu wraz z projektem zieleni oraz małą architekturą - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD);
Projekt musi zostać tak opracowany aby stanowił odrębne spójne opracowanie. 3.6 opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 5
egz. w wersji papierowej i 1egz. elektroniczny(płyta CD); 3.7 opracowanie audytu efektywności energetycznej zastosowanych rozwiązań zgodnych z tymi które
zostały przyjęte we wstępnym projekcie budynku oraz PFU. Audyt musi zostać tak opracowany aby stanowił odrębne spójne opracowanie. - 5egz. w wersji
papierowej i 1 egz. Elektroniczny (płyta CD); 3.8 Opracowane charakterystyki energetycznej budynku - 5egz. w wersji papierowej i 1 egz. Elektroniczny (płyta CD);
3.9 uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie
kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Inwestora; 3.10 uzyskanie ostatecznego(prawomocnego) pozwolenia na budowę; 3.11 opracowanie
projektu wykonawczego oraz technicznego (uwzględniającego wszystkie kryteria dopuszczające projekt do realizacji) - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz.
elektroniczny (płyta CD); 3.12 opracowanie projektu aranżacji wnętrz - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny (płyta CD); 3.13 opracowanie przedmiaru
robót - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); 3.14 opracowanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz.
elektroniczny(płyta CD); 3.15 opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - 5egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD);
3.16 sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac. 3.17 Dokumentację w formie
elektronicznej należy przekazać w plikach nieedytowalnych(.pdf) i edytowalnych(.dwg, .doc, .xls, .ath itp.). Dokumentację należy opracować w języku polskim,
stosując zasady wymiarowania oraz oznaczenia graficzne i literowe zgodne z Polskimi Normami. Projekt winien być oprawiany w okładkę formatu A4, w sposób
uniemożliwiający dekompletację. Projekty powinny zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno - użytkowe, ewentualnie konstrukcyjne, materiałowe oraz
wszystkie niezbędne rysunki wraz z dokładnym opisem. Projekt powinien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach oraz być podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia. Etap II: Na zadanie inwestycyjne, obejmujące wykonanie przedmiotowego obiektu,
będą składać się niżej wymienione roboty budowlane: 3.18 Przygotowanie terenu pod budowę 3.19 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych
(istniejąca infrastruktura na działce); roboty ziemne 3.20 Próbne wiercenia i wykopy 3.21 Roboty budowlane w zakresie budynków 3.22 Roboty inżynieryjne i
budowlane 3.23 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 3.24 Roboty instalacyjne elektryczne 3.25
Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 3.26 Instalowanie systemów alarmowych i anten 3.27 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 3.28
Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 3.29 Inne instalacje elektryczne 3.30 Roboty izolacyjne 3.31 Izolacja cieplna 3.32 Roboty w zakresie
izolacji dźwiękoszczelnych 3.33 Roboty w zakresie okładziny tynkowej 3.34 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 3.35 Instalowanie urządzeń
grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 3.36 Roboty instalacyjne techniki basenowej 3.37 Węzeł cieplny 3.38 Tynkowanie 3.39 Roboty w zakresie
zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 3.40 Pokrywanie podłóg i ścian 3.41 Roboty malarskie i szklarskie 3.42 Roboty budowlane wykończeniowe,
pozostałe 4. Wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie do eksploatacji. W dokumentacji powykonawczej należy uwzględnić
następujące elementy: 4.1 opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia(BIOZ) - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); 4.2
opracowanie instrukcji rozruchu - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); 4.3 opracowanie instrukcji eksploatacji obiektu wraz z
kompleksowym pełno branżowym projektem powykonawczym obiektu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami - 5 egz. W wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta
CD); 4.4 opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); 4.5 opracowanie instrukcji
bezpieczeństwa pożarowego - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); 4.6 uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień i
dokumentów wymaganych do otrzymania pozwolenia na użytkowanie i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na użytkowanie; 4.7 uzyskanie
ostatecznego(prawomocnego) pozwolenia na użytkowanie; 4.8 uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 4.9 Dla sprawnego i prawidłowego
przeprowadzenia rozruchu wykonanych instalacji, Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedłożyć Zamawiającemu Instrukcje rozruchu, obejmujące zakresy i
sposób prowadzenia rozruchu wraz ze szczegółowym harmonogramem uruchamiania. Instrukcje rozruchu należy opracować w języku polskim i dostarczyć w
terminie 14 dni przed planowanym rozruchem. 4.10 Wykonawca opracuje i dostarczy Zamawiającemu Instrukcję eksploatacji budynku, która powinna zawierać:
charakterystykę podstawową; zabezpieczenie materiałowe, sprzętowe, osobowe i logistyczne na potrzeby eksploatacji; pełne i wyczerpujące instrukcje obsługi
wszystkich wykonanych instalacji wraz z zaleceniami eksploatacyjnymi; 5. Szczegółowy zakres rzeczowy Robot przewidzianych do wykonania w ramach
obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w PFU, w pliku: Wymagania konkursowe dotyczące PROJEKTU, Dostępność dla osób niepełnosprawnych, audycie i
charakterystyce oraz tabeli zapotrzebowania, wg załączników do PFU: 5.1 Oświadczenie - Załącznik nr 1 5.2 Kopia mapy zasadniczej w skali 1:500 - Załącznik nr 2
5.3 Wypis i wyrys z rejestru gruntów - Załącznik nr 3 5.4 Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - Załącznik nr 4 5.5 Dokumentacja
geotechniczna - Załącznik nr 5 5.6 Warunki zapewnienia dostaw mediów - Załącznik nr 6 Dodatkowe wytyczne i warunki zamawiającego związane z
projektowaniem: 5.7 Koncepcja zagospodarowania terenu - Załącznik nr 7 5.8 Koncepcja architektoniczna - Załącznik nr 8 5.9 Karty wyposażenia - Załącznik nr 9
5.10 Mała architektura - Załącznik nr 10 5.11 Plac zabaw - Załącznik nr 11 5.12 Charakterystyka energetyczna budynku projektowanego - Załącznik nr 12 5.13
Dokumentacja fotograficzna - Załącznik nr 13 5.14 Wizualizacja obiektu - Załącznik nr 14 5.15 Inwentaryzacja zieleni - Załącznik nr 15 5.16 Wyposażenie kuchni -
Załącznik nr 16 5.17 Karty materiałowe - Załącznik nr 17 5.18 Koncepcja ZT – uzupełnienie - Załącznik nr 18 5.19 Dostępność osób niepełnosprawnych - Załącznik
nr 19 5.20 STWIORB - Załącznik nr 20 5.21 WYMAGANIA KONKURSOWE DOT.PROJEKTU – Załącznik nr 21. 6. Wykonawca wykona prace budowlane
objęte niniejszym zamówieniem w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi
przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z: a) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r.,
poz. 1333); b) przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późn. zm.); c) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na
kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością. d) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób
zapewniający właściwą jakość tych prac. 7. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania
niezbędnych pozwoleń. 8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych inwestycji, w tym dokonania wszelkich niezbędnych oględzin,
pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania inwentaryzacji budowlanej i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o
celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu Umowy. Zaniechanie wizji lokalnej, przy
ewentualnych rozbieżnościach zastanego stanu rzeczywistego z dokumentacją techniczną obciąża wykonawcę. 9. Zadanie będzie realizowane zgodnie z
harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez
Zamawiającego. 10. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19199786.40 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ADAMIETZ Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Braci Prankel 1,
Kod pocztowy: 47-100
Miejscowość: Strzelce Opolskie
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17780637.69

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17780637.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23677500.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: roboty ziemne, żelbetowe, dachowe, elewacyjne,wykończeniowe, elektryczne, sanitarne ,drogowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.