To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-04
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łopiennik
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 769668-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 825 773 123
faks: 825 773 010
e-mail: urzad@lopiennikgorny.pl
www: http://uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łopiennik
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKI.271.09.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynków świetlic wiejskich w gminie Łopiennik Górny
w ramach projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności w Gminie Łopiennik Górny – II etap”,
realizowanego w ramach Działania 5.2. Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020. 2. Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie termomodernizacji następujących budynków użyteczności publicznej w gminie Łopiennik
Górny: 1) Budynek Remiza OSP/Świetlica wiejska w Majdanie Krzywskim: Adres inwestycji: Majdan
Krzywski 26, działka ewidencyjna nr 377. Budynek użytkowany okazjonalnie (w okresie letnim), jest
nieocieplony, posiada jedną kondygnację, strop drewniany, dach kryty eternitem. W budynku są dwie sale,
jedna duża świetlicowa z podłogą drewnianą, druga mniejsza z wykonaną posadzką i sufitem
podwieszanym. Budynek nie posiada instalacji sanitarnych, brak toalety. Budynek nieogrzewany, jest
stary piec węglowy do rozbiórki. Roboty kwalifikowalne – docieplenie ścian zewnętrznych,
fundamentowych, izolacja przeciwwilgociowa i cieplna posadzek, posadzki z płytek gers, docieplenie
stropu poprzez wykonanie sufitu podwieszanego ocieplonego wełną w sali świetlicowej, wymiana kilku
okien, wymiana źródła ciepła z węglowego na pompę ciepła, montaż c.o. - ogrzewanie podłogowe w sali
świetlicowej i grzejniki w części socjalnej, montaż instalacji fotowoltaicznej i wymiana źródła światła na
oświetlenie energooszczędne LED. Roboty niekwalifikowane – wykonanie podjazdu dla
niepełnosprawnych, wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji sanitarnej (toalet), roboty
budowlane w części socjalnej/kuchennej (ścianki działowe), wymiana poszycia dachu z eternitu na blachę.
2) Budynek Remiza OSP/Świetlica wiejska w Dobryniowie Kolonia: Adres inwestycji: Dobryniów
Kolonia 21, działka ewidencyjna nr 196. Budynek użytkowany okazjonalnie (w okresie letnim),
nieocieplony, posiada jedną kondygnację, strop betonowy, dach kryty eternitem. W budynku są dwie sale,
jedna duża świetlicowa z podłogą drewnianą, druga socjalna (część dobudowana i zadaszona blachą).
Budynek posiada instalację sanitarną oraz toalety. Budynek nieogrzewany. Roboty kwalifikowalne –
docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych, izolacja przeciwwilgociowa i cieplna posadzek,
posadzki z płytek gers, docieplenie stropu poprzez wykonanie sufitu podwieszanego ocieplonego wełną w
sali świetlicowej, wymiana kilku okien, wymiana kotła c.o. opalanego pelletem, instalacja c.o. (montaż w
kotłowni - budynek zewnętrzny – instalacje należy doprowadzić do budynku świetlicy) - ogrzewanie
podłogowe i grzejnikowe, montaż instalacji fotowoltaicznej i wymiana źródła światła na oświetlenie
energooszczędne LED. Roboty niekwalifikowane – wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych,
wykonanie instalacji elektrycznej, wymiana poszycia dachu z eternitu na blachę. 3) Budynek Świetlica
wiejska w Łopienniku Dolnym Kolonia: Adres inwestycji: Łopiennik Dolny Kolonia 16, działka
ewidencyjna nr 8/7. Budynek po byłej szkole z przeznaczeniem na świetlicę wiejską. Budynek
nieocieplony, posiada jedną kondygnację, strop betonowy, dach kryty eternitem. Budynek nie posiada
instalacji sanitarnych, brak toalety. Budynek nieogrzewany, jest stary piec węglowy do rozbiórki. Roboty
kwalifikowalne – docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych, izolacja przeciwwilgociowa i cieplna posadzek, posadzki z płytek gers, docieplenie stropu, wymiana okien, montaż pompy ciepła powietrzewoda,
instalacja co. - ogrzewanie podłogowe i grzejnikowe, montaż instalacji fotowoltaicznej i wymiana
źródła światła na oświetlenie energooszczędne LED. Roboty niekwalifikowane – wykonanie podjazdu dla
niepełnosprawnych, wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji sanitarnej (toalet), roboty
budowlane w części socjalnej (ścianki działowe), wymiana poszycia dachu z eternitu na blachę. 4)
Budynek Remiza OSP/Świetlica wiejska w Krzywem: Adres inwestycji: Krzywe 101, działki ewidencyjne
nr 165/3, 166/2. Budynek użytkowany, jest nieocieplony, posiada dwie kondygnacje (podpiwniczenie, sala
główna świetlicowa nad którą jest strop betonowy) i dach kryty eternitem. W budynku są dwie części –
garaż OSP oraz część świetlicowa: duża sala z ogrzewaniem podłogowym, pomieszczenie świetlicowe
nad częścią garażową z podłogą drewnianą, dobudowana część kuchenna i sanitariaty – część ocieplona.
Budynek posiada instalacje sanitarną oraz toalety. Budynek ogrzewany za pomocą pieca węglowego –
kotłownia w piwnicy. Roboty kwalifikowalne – docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych,
izolacja przeciwwilgociowa i cieplna posadzek, posadzki z płytek gers, docieplenie stropu poprzez
wykonanie sufitu podwieszanego ocieplonego wełną w sali świetlicowej, wymiana kilku okien, wymiana
kotła c.o. opalanego pelletem, instalacja c.o. - ogrzewanie podłogowe i grzejnikowe, montaż instalacji
fotowoltaicznej i wymiana źródła światła na oświetlenie energooszczędne LED. Roboty niekwalifikowane
– wykonanie platformy dla niepełnosprawnych, wymiana poszycia dachu z eternitu na blachę. 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: 1) Dokumentacji projektowej – załącznik nr
5 do SIWZ 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do SIWZ 3)
Przedmiarze robót – załącznik nr 7 do SIWZ - dokument pomocniczy, jest wyłącznie dokumentem
informacyjnym, z którego Wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiary pełnią
tylko pomocniczą funkcję zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym – mogą być korygowane
przez Wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego. 4. Poza zakresem robót budowlanych
opisanych w/w dokumentacji, przedmiotem zamówienia są roboty i czynności związane z: - budową,
utrzymaniem i rozbiórką zaplecza budowy, - utrzymaniem istniejących dróg w stanie nie naruszonym, -
obsługą geodezyjną budowy, - zatrudnieniem kierownika budowy, - oznakowaniem robót, -
zabezpieczeniem i ochroną placu budowy, - uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót, -
zabezpieczeniem mienia zgromadzonego na placu budowy, - wykonaniem innych robót i czynności, które
były do przewidzenia na etapie przygotowywania oferty, wynikających z przepisów Prawa budowlanego,
Polskich Norm i sztuki budowlanej. 5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały
wymienione w niniejszej specyfikacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
projekcie budowlanym oraz przedmiarach robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji)dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania
techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane zostały w opisach.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary
określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry
jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez
Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i
urządzeń) równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W takim
przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i
urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 6. Opisując
przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy,
zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z
art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia
stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy
pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają
wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 7. Wyroby
budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie
PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych
materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty,
certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 8. Zamawiający zaleca wykonawcy dokonanie
wizji lokalnej, na terenie gdzie mają być wykonane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i
ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna będzie
dokonywana na koszt Wykonawcy. 9. Wymagany okres 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty
budowlane od daty odbioru końcowego. Wykonawca, który oferuje okres gwarancji dłuższy niż
wymagany minimalny okres gwarancji otrzyma przy ocenie ofert dodatkowe punkty w kryterium „okres
gwarancji”, zgodnie z zasadami określonymi w Rdz. XIII SIWZ. 10. Zamawiający, na podstawie art. 29
ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1040).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1508336.63 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.P.H.U. „KOMARK” Bogusław Mróz
Email wykonawcy: komark.kras@op.pl
Adres pocztowy: ul. Kołowrót 22
Kod pocztowy: 22-300
Miejscowość: Krasnystaw
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1630000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2461348.14
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- "Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kąpielach Wielkich"
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku Szkoły Podstawowej w Spytkowie"
- Budowa podwójnej samodzielnej kancelarii leśnictwa Maciejowice i Cztery Kopce
- Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz zagospodarowanie terenów przyległych
- Budowa kancelarii leśnictwa Żdżarka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.