eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › "Całodobowe świadczenie usług transportowych samochodem sanitarnym typu: "S", "P", "T" Transport będzie dotyczył pacjentów hospitalizowanych i transportu krwi oraz preparatów krwiopochodnych dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu w Pyskowicach Sp. z o. o."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-04

Ogłoszenie nr 510412273-N-2021 z dnia 2021-02-04 r.
Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o.:

"Całodobowe świadczenie usług transportowych samochodem sanitarnym typu: "S", "P", "T" Transport będzie dotyczył pacjentów hospitalizowanych i transportu krwi oraz preparatów krwiopochodnych dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu w Pyskowicach Sp. z o. o."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 761926-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27624746500000, ul. Szpitalna 2, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322 332 424
faks: 32 2332424 w. 230
e-mail: zp@szpitalpyskowice.com.pl
www: www.szpitalpyskowice.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Całodobowe świadczenie usług transportowych samochodem sanitarnym typu: "S", "P", "T" Transport będzie dotyczył pacjentów hospitalizowanych i transportu krwi oraz preparatów krwiopochodnych dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu w Pyskowicach Sp. z o. o."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Sp/AZP/382/12/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowi
Całodobowe udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie usług transportowych samochodem sanitarnym typu: „S”, „P”, „T” Transport będzie dotyczył pacjentów hospitalizowanych i transportu krwi oraz preparatów krwiopochodnych dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu w Pyskowicach Sp. z o. o. zlokalizowanym przy ul. Szpitalnej 2, 44 – 120 Pyskowice”
2. Przedmiotem zamówienia został podzielony na cztery niezależne części:
Część 1 – przewóz pacjentów karetką z zespołem lekarskim
Zespoły specjalistyczne, w skład których wchodzą co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny; Karetka powinna być prawidłowo oznaczona ( zgodnie z aktualnymi wymaganiami ) i posiadać dopuszczenie do ruchu.
Część 2 – przewóz pacjenta karetką ze średnim personelem medycznym
Zespoły specjalistyczne, w w skład zespołu wchodzi pielęgniarka lub ratownik medyczny oraz kierowca ; Karetka powinna być prawidłowo oznaczona ( zgodnie z aktualnymi wymaganiami ) i posiadać dopuszczenie do ruchu.
Część 3 – przewóz pacjenta bez opieki medycznej
Samochód przeznaczony do transportu powinien być wyposażony w sprzęt niezbędny do przewozu osób chorych i musi posiadać aktualne badanie techniczne.
Część 4 – przewóz krwi i preparatów krwiopochodnych
Zespół jednoosobowy; Samochód przeznaczony do transportu powinien być odpowiednio oznakowany, wyposażony w sprzęt niezbędny do przewozu ( lodówka zapewniająca utrzymanie właściwej temperatury), musi posiadać aktualne badanie techniczne

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 34.11.41.22

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Transport sanitarny – ambulans sanitarny typu „S”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 172000.00 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Unia Bracka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks. Ludwika Tunkla 139
Kod pocztowy: 41-707
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 172000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 172000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 172000.00
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Transport sanitarny – ambulans sanitarny typu „P”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 137600.00 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Paktor Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piotra Niedurnego 81
Kod pocztowy: 41-709
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Paktor S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piotra Niedurnego 81
Kod pocztowy: 41-709
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 137600.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 137600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 224000.00
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Transport sanitarny – ambulans sanitarny typu „T”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 56200.00 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Paktor Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piotra Niedurnego 81
Kod pocztowy: 41-709
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Paktor S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piotra Niedurnego 81
Kod pocztowy: 41-709
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 56200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 70000.00
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Transport krwi i preparatów krwiopochodnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 47250.00 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Transportowa OMEGA Agnieszka Ignacyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grażyny 6
Kod pocztowy: 42-202
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 47250.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 46200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 70000.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.