To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
Przeprowadzenie zajęć z uczniami, uczestnikami projektu pn.: "Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe - kierunek Elektromobilność"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: "Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe - kierunek Elektromobilność" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020.
Numer ogłoszenia: 770368-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-86 2186239
faks: 0-86 2186239
e-mail: jkocon@poczta.onet.pl
www: www.bip.zsmio.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przeprowadzenie zajęć z uczniami, uczestnikami projektu pn.: "Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe - kierunek Elektromobilność"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZSMIO.26.1.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć z uczniami, uczestnikami projektu pn.: „Rozwijaj i realizuj swoje zainteresowania zawodowe – kierunek Elektromobilność”. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części w zależności od rodzaju zajęć. Każda z części będzie oceniana odrębnie. ➢ część nr 1 – Kształcenie i rozwijanie kompetencji kluczowych ➢ część nr 2 – Budowa łazika elektrycznego w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe ➢ część nr 3 – Budowa mobilnych pojazdów elektrycznych w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe ➢ część nr 4 – Nagranie i montaż materiału filmowego- koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe ➢ część nr 5 – Komunikacja we współczesnym świecie to podstawa - budowa i konfiguracja sieci teleinformatycznych- koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe ➢ część nr 6 – Ekologia na co dzień i w praktyce - wdrażamy efektywność energetyczną budynków Dla wszystkich części zamówienia oprócz części pierwszej zrealizowane zajęcia zamówienia muszą się zakończyć wytworzeniem produktu końcowego w ramach prowadzonych zajęć z uczniami. W częściach nr 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia zostało wskazane jaki produkt planowany jest do wykonania na zakończenie każdych w wymienionych zajęć. Za wykonanie produktów końcowych zajęć odpowiedzialne będą osoby prowadzące zajęcia z uczniami wskazane przez Wykonawcę. Szczegółowy wykaz szkoleń jakie chce zrealizować Zamawiający znajduje się w załączniku nr 1 – Opisie Przedmiotu zamówienia. Liczba uczestników dla każdego z działań podana jest w szczegółowym opisie każdej części zamówienia. Wszystkie pomoce niezbędne do realizacji zajęć zastaną zakupione przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu przedmiotów przeznaczonych do zakupów przez prowadzących zajęcia. Harmonogram realizacji zajęć szkoleniowych ustalany będzie przez z osobami wskazanymi przez Dyrektora Szkoły do poprawnej realizacji usługi w uzgodnieniu z wyłonionym Wykonawcą. Większość zajęć planowanych do zrealizowania mają być prowadzona w soboty i dni wolne od zajęć szkolnych np. ferie w okresie od podpisania umowy z Wykonawcą do 31.07.2022 roku. Miejscem wykonywania zadają mają być pomieszczenia Zamawiającego: sale lekcyjne i pracownie zawodowe Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży, ul. Przykoszarowa 22. Dodatkowo dla uczestników zajęć, gdy liczba godzin tego szkolenia w jednym dniu będzie równa 5 i więcej Zamawiający zapewni posiłki. Obowiązkiem prowadzących zajęcia będzie: - opracowanie programu zajęć obejmującego godziny i tematykę zajęć zgodnego z tematyką prowadzonego szkolenia oraz założeniami projektu, - prowadzenie dzienników zajęć i list obecności, - przygotowanie wyjazdów uczniów do firm/instytucji przewidzianych w poszczególnych zadaniach. W wybranych zadaniach planowane do zrealizowane wyjazdy zostały wymienione w załączniku nr 1 – opisie przedmiotu zamówienia Koszty wyjazdów oraz opieki nad uczniami zapewnia Zamawiający, - wykonanie razem z uczniami zaplanowanych rezultatów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Kształcenie i rozwijanie kompetencji kluczowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 65517.66 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49842.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49842.00
Waluta: PLN
NAZWA: Budowa łazika elektrycznego w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 46800.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39060.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 39060.00
Waluta: PLN
NAZWA: Budowa mobilnych pojazdów elektrycznych w praktyce - koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 41760.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34800.00
Waluta: PLN
NAZWA: Nagranie i montaż materiału filmowego – koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38880.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 32400.00
Waluta: PLN
NAZWA: Komunikacja we współczesnym świecie to podstawa – budowa i konfiguracja sieci teleinformatycznych – koło naukowe rozwijające umiejętności zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38280.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34760.00
Waluta: PLN
NAZWA: Ekologia na co dzień i w praktyce – wdrażamy efektywność energetyczną budynków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26039.16 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18900.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy wraz z rozbudową budynku położonego przy ulicy Spółdzielczej 74 w Łomży na potrzeby Mediateki
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy wraz z rozbudową budynku położonego przy ulicy Spółdzielczej 74 w Łomży na potrzeby Mediateki
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Wykonanie wymiany stolarki okiennej w Pawilonie H w ramach przedsięwzięcia pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków Szpitala Wojewódzkiego w Łomży - budynek Pawilonu H i budynek Kuchni"
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja projektu Klub Integracji Społecznej +
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 (18 części).
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- "Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli, trenerów, instruktorów, specjalistów prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówkach Wsparcia Dziennego (PWD)"
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.