Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2021-02-02
Przetarg nieograniczony Poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu - zakup doposażenia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 775427-2-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 327 861 400
faks: 327 861 646
e-mail: zp@szpital2.bytom.pl
www: www.szpital2bytom.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony Poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu - zakup doposażenia.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 34/34PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem
zamówienia w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie w przetargu nieograniczonego jest zakup
doposażenia w rozbiciu na pakiety: Pakiet ILOSC Rok Produkcji Kod CPV Pakiet nr 1 – Fotele biurowe
ergonomiczne 79 szt. 2020 39113100-8 Pakiet nr 2 - Wózek do transportu pacjenta w pozycji siedzącej 7szt.
2020 34114122-0 Pakiet nr 3 – Wózek do transportu pacjenta w pozycji lezącej 8szt. 2020 34114122-0 Pakiet
30.12.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=a15f0819-7401-4c56-bcd6-323f217579a4
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=a15f0819-7401-4c56-bcd6-323f217579a4 5/24
nr 4 - Rolki do przemieszania pacjenta 7szt. 2020 33192600-8 Pakiet nr 5 – Łatwoślizgi 10szt. 2020
33190000-8 Pakiet nr 6 - Podnośniki pacjenta 2szt. 2020 33192600-8 Pakiet nr 7 - Wózek serwisowy do
sprzątania 15szt. 2020 34912100-4 Pakiet nr 8 - Maszyna czyszcząca 2szt 2020 42995000-7 Pakiet nr 9 -
Odkurzacz na sucho i mokro 1szt 2020 39713430-6 Pakiet nr 10 - Parownica do mycia i dezynfekcji 1szt.
2020 39330000-4 Pakiet nr 11 - Drabina aluminiowej do mycia okien teleskopowych 1szt. 2020 44423200-3
Pakiet nr 12 - Drabina aluminiowa do mycia okien (6 i 7 stoniowa) 8szt. 2020 44423200-3 Pakiet nr 13 –
Pojazd elektryczny bagażowo- osobowy 1szt. 2020 34144900-7 Pakiet nr 14 - Wózek wielofunkcyjny
zabiegowy 2szt. 2020 33192310-8
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.11.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Fotele Biurowe Ergonomiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 80284.55 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67921.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 112435.41
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 4 - Rolski do przemieszczenia pacjenta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9674.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13608.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16789.50
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 6 - Podnośniki pacjenta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8780.49 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8610.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9508.32
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 10 - Parownica do mycia i dezynfekcji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8130.08 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4674.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4674.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 11 - Drabina aluminiowa do mycia okien teleskopowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 731.71 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2398.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2398.50
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 13 - - Pojazd elektryczny bagażowo-osobowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34146.34 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 2
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 58781.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 79950.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 14- Wózek wielofunkcyjny zabiegowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7642.28 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10173.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25830.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa rur i kształtek rurowych, w tym: Część I - IV dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Sukcesywna dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia CRM (ISO 17034) oraz gazów wysokiej czystości przez okres 12 miesięcy wraz z dzierżawą butli
- Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
- "Naprawa instalacji wentylacyjnej w szalecie miejskim przy ul. Kościelnej 10 w Bytomiu - montaż jednostki wentylacyjnej z nagrzewnicą wodną, chłodnicą z odparowaniem bezpośrednim" - II
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wieży szybu Staszic dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Dostawa farb, pędzli, lakierów, benzyny, rozpuszczalników dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa krzeseł i foteli
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.