To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-02
Remont mieszkań przy ul. Markiefki 70/10 i ul. Szabelnianej 6/3 w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 767380-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 258 20 21-25
faks: 32 258 20 25, 41 63 167
e-mail: przetargi@kzgm.katowice.pl
www: www.kzgm.katowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remont mieszkań przy ul. Markiefki 70/10 i ul. Szabelnianej 6/3 w Katowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NZ.231.090.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem
zamówienia jest remont mieszkań przy ul. Markiefki 70/10 i ul. Szabelnianej 6/3 w Katowicach obejmujący
remont/wymianę instalacji elektrycznej i wod-kan wraz z wymianą urządzeń i osprzętu,
regulację/malowanie/wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont/wymianę podłóg,
przebudowę/przestawienie pieców kaflowych, malowanie ścian i sufitów; 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie
były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22
§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2020, poz. 1320). Wymóg ten dotyczy osób
(pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót
opisanych w przedmiarze tj. wymianą/naprawą stolarki okiennej i drzwiowej, montażem urządzeń
sanitarnych, wymianą/naprawą instalacji wod-kan; wymianą/naprawą podłóg, naprawą i malowaniem ścian i
sufitów. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych,
osób wykonujących roboty związane z instalacją elektryczną i gazową, osób fizycznych prowadzących
działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy,
wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz
Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu
opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Parametry równoważności. 1) Jeżeli STWIOR
lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub
pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez
konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy
dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych
producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary,
by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu
zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie
wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych
producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu
oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami
producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu
zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza
jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na
poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach
lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających
te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w STWIOR
lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności
lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30
ust. 1 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji
zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji
wynosi: - na stolarkę okienną i drzwiową – 60 miesięcy (w przypadku wymiany stolarki na nową); - na
dostarczone i zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia – 24 miesiące; - na wykonane roboty
budowlane minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Maksymalny
okres gwarancji uwzględniany do oceny ofert wynosi 60 miesięcy (zgodnie z Rozdziałem XVIII SIWZ). 5.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
(STWiOR) - Załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiary robót, szkice - Załącznik nr 7 do SIWZ oraz Wzór umowy
– Załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku
wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF a przedmiarami w
formacie ATH wiążące są zapisy przedmiarów robót zamieszczonych w formacie PDF.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.21.13.41
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 44782.68 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Wiesiołek
Email wykonawcy: agnieszka.wiesiolek@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Krupiowska 6/30
Kod pocztowy: 40-215
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33440.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49168.41
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
- 31/PM/2024 Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Rycerskiej 5 i ul. Rycerskiej 7 (budynek frontowy i oficyny) oraz przy ul. Granicznej 13 w Bydgoszczy (wraz z budową węzłów cieplnych)
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach III/2024
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1).
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VIII / 2024
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VII / 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.