To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-02
zakup i dostarczanie produktów leczniczych - leków, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych - 28 Pakietów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 760030-N-2020
Numer ogłoszenia: 540542530-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 514 533
faks: 322 514 533
e-mail: szpital@kco.katowice.pl
www: www.kco.katowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
zakup i dostarczanie produktów leczniczych - leków, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych - 28 Pakietów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KCO/PN/67/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie produktów leczniczych - leków, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych, dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii w postaciach, dawkach i szacunkowych ilościach, których wykaz w podziale na Pakiety od Nr 1 do Nr 28 stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
Przedmiotem zamówienia jest produkt leczniczy – lek o nazwie międzynarodowej w określonej przez Zamawiającego postaci i dawce.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień:
33600000-6 produkty farmaceutyczne
33141110-4 opatrunki
Wymagania:
1. Ilości zamawianego produktu leczniczego mogą ulec zmniejszeniu, w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego leku.
2. Produkt leczniczy musi być dostarczony zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie produktów leczniczych dostawy do Apteki Szpitalnej realizowane w sposób ciągły na wezwanie Zamawiającego w terminach przez niego określonych, tj.:
a) cito – maksymalnie do 24 godzin
b) planowe – do 48 godzin
od złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie przesłanego elektronicznie.
Jeśli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
4. Wykonawca musi zagwarantować możliwość składania zamówień pisemnie przesłanych elektronicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.
5. Wykonawca składając ofertę składa równocześnie oświadczenie o posiadanym zabezpieczeniu dostaw na cały czas realizacji zamówienia.
6. W przypadku braku realizacji zamówienia w terminie określonym w umowie, Zamawiający dokona interwencyjnego zakupu produktu leczniczego, a Wykonawca wyraża zgodę na pokrycie powstałej różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a wynikającą z umowy.
7. Zamawiający wymaga, żeby leki będące przedmiotem niniejszego postępowania były lekami znajdującymi się na liście – wykazie leków refundowanych (w zakresie leków, których to dotyczy) i umożliwiały Zamawiającemu sprawozdanie do NFZ terapii z ich użyciem (wykorzystaniem), rozumianej jako dokonanie przez Płatnika-NFZ pokrycia kosztów leczenia.
Informacja dotycząca równoważnika:
1. W Załączniku Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa, w kolumnie „Nazwa, dawka, postać, wielkość opakowania równoważnika oferowanego przez Wykonawcę” dopuszczalne jest złożenie w ofercie preparatu równoważnego wraz z podaniem dawki, postaci oraz odpowiedniej wielkości opakowania.
2. Zamawiający dopuszcza lek równoważny pod warunkiem, że będzie możliwa refundacja kosztów leczenia przez Narodowy Fundusz Zdrowia.
3. Opakowanie preparatu równoważnego nie może odbiegać od dopuszczalnej wielkości opakowania danej pozycji określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
4. Równoważnik, który będzie zawierał inną dawkę i postać niż wymieniona w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa nie zostanie uwzględniony.
5. W przypadku zaoferowania produktu leczniczego równoważnego, w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa oraz w Załączniku Nr 2A do SIWZ – Oferta Cenowa - Podsumowanie, w kolumnach pn.:
„Cena jednostkowa netto”
„Wartość netto”
„Wartość brutto”
należy podać wartości dotyczące zaoferowanego produktu leczniczego równoważnego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne kompletne Pakiety. W przypadku,
w którym Wykonawca złoży najkorzystniejsze oferty na więcej niż jeden z Pakietów, zostanie zawarta jedna umowa, w której każdy Pakiet stanowić będzie niezależny element, którego dotyczyć będą wszystkie jej postanowienia, włącznie z możliwością jej rozwiązania.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, na zasadach określonych w niniejszej SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia
na okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2021 r., jednak nie dłużej niż do czasu wykorzystania wartości umowy.
Miejsce dostawy
Apteka Szpitala – Katowice, ul. Raciborska 27
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.60.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21794.06 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Trans-Med Medical Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 20P
Kod pocztowy: 42-400
Miejscowość: Zawiercie
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22963.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22963.50
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 741.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Salus International Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 9
Kod pocztowy: 40-273
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1456.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1456.82
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 7
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 8
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 9
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 10
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 11
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 12
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20272.25 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Urtica Sp. z o.o. (lider)
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krzemieniecka 120
Kod pocztowy: 54-613
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: PGF S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zbąszyńska 3
Kod pocztowy: 91-342
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29999.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29999.81
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25625.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: NOBIPHARM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. L. Rydygiera 8
Kod pocztowy: 01-793
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21490.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28296.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 15
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 16
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 17
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 18
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 19
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 20
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 21
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 22
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 23
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 24
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 25
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
NAZWA: Pakiet 26
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17425.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Baxter Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kruczkowskiego 8
Kod pocztowy: 00-380
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21384.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 27
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14642.13 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o.o. Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 38/52
Kod pocztowy: 93-121
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15454.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15454.80
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet 28
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62731.54 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o.o. Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Częstochowska 38/52
Kod pocztowy: 93-121
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 66080.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 66080.34
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa leków i wyrobów medycznych
- ZP-6-2024 - Dostawa produktów leczniczych, produktów farmaceutycznych i płynów dożylnych.
- Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy produktów farmaceutycznych wraz z mieszaninami do żywienia pozajelitowego dla UCZKIN. W podziale na 26 pakietów.
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024r.
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- DOSTAWA LEKÓW 19
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.