eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05) oraz skratek (kod 19 08 01) z Oczyszczalni Ścieków w Koszęcinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-02

Ogłoszenie nr 510411345-N-2021 z dnia 2021-02-02 r.
Gmina Koszęcin:

Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05) oraz skratek (kod 19 08 01) z Oczyszczalni Ścieków w Koszęcinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774732-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540395740-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Koszęcin, krajowy numer identyfikacyjny 54274100000000, ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 0-34 3576100 w. 120
faks: 0-34 3576108
e-mail: koszecin@koszecin.pl
www: www.koszecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05) oraz skratek (kod 19 08 01) z Oczyszczalni Ścieków w Koszęcinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKZ.271.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Usługa w zakresie gospodarowania odpadami obejmująca odbiór odpadów z oczyszczalni ścieków w Koszęcinie, transport odpadów oraz ich ważenie i przetwarzanie: a) ustabilizowane komunalne osady ściekowe (kod 19 08 05);b)skratki (kod 19 08 01). Zamawiający przewiduje w okresie trwania umowy następujące ilości odpadów:a) ustabilizowane komunalne osady ściekowe (kod 19 08 05) –ok.400 Mg(ustabilizowane osady ściekowe będą wywożone w okresach zimowych tj. do 15 marca 2021 r. oraz od 15 listopada 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.); b) skratki (kod 19 08 01) –ok. 80 Mg(skratki będą wywożone do 31 grudnia 2021 r.). Wymagania Zamawiającego. Wykonawca uwzględni w oferowanej cenie odbiór napełnionych kontenerów przez Zamawiającego (1 kontener dedykowany dla osadu ściekowego i 1 kontener dedykowany dla skratek),transport i przetwarzanie osadów oraz skratek, a także koszty związane z ewentualnym przystosowaniem ich do wymogów technologii objętej zezwoleniem w wyniku zmian własności fizykochemicznych i biologicznych ww.odpadów w trakcie trwania umowy. Właściwości fizykochemiczne komunalnych osadów ściekowych i skratek w roku 2020 określone są w załączniku Nr 6 do SIWZ. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu kontenery na: a) osad ściekowy oraz kontener na wymianę o wymiarach: szer. 2,4m x dł. 6,5m x wys. 2,05m, w ilości co najmniej 2 sztuki;b)skratki oraz kontener na wymianę o wymiarach: szer.1,9m x dł. 3,20m x wys. 1,30m, w ilości co najmniej 2 sztuki. Wymieniona ilość sprzętu jest ilością minimalną, faktyczna ilość sprzętu jaką Wykonawca będzie musiał zastosować będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb tak aby odpady o kodzie 19 08 05, 19 08 01 z Oczyszczalni Ścieków w Koszęcinie były na bieżąco odbierane i przetwarzane zgodnie z SIWZ. Wymiary kontenerów podane w SIWZ są maksymalne. Kontenery muszą zapewnić odbiór jednorazowej partii poszczególnych rodzajów odpadów określonych w SIWZ.Po napełnieniu kontenera przez Zamawiającego odbiór komunalnych osadów ściekowych lub skratek będzie się odbywał w dni robocze od 08:00 do 15:00 na zgłoszenie telefoniczne lub e–mailem i musi się rozpocząć do 72 godzin (wliczając czas po godzinie 15:00 w dni robocze i dni wolne od pracy) od przekazania Wykonawcy informacji o konieczności wywozu. Jednorazowa partia osadu ściekowego do wywozu będzie wynosić ok. 20 Mg, skratek ok. 2Mg. Wykonawca zapewni samochody do jego wywozu. Ostateczne rozliczenie ilości wywiezionych przez Wykonawcę osadów i skratek odbywać się będzie na podstawie wskazań wagi elektronicznej i zostanie potwierdzone dokumentem ważenia oraz wagowym zestawieniem po każdym transporcie. Koszt ważenia ponosi Zamawiający. Zamawiający będzie prowadził ewidencję odbieranych odpadów oraz sporządzał karty przekazania odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz 797 z późn. zm.), za pośrednictwem indywidualnego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO). Za załadunek, transport i przetwarzanie komunalnego osadu ściekowego i skratek odebranych z Oczyszczalni Ścieków Koszęcin przy ul. Piaskowej 1 odpowiada Wykonawca. Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu ww. odpadów, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu, oraz być: dopuszczony do poruszania się po drogach, szczelny (nie powodować wycieków), stabilny (uniemożliwiający osuwanie się odpadów oraz ewentualne ich pylenie), mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu odpadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji. Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne, oraz prawo o ruchu drogowym, oraz wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu osadów oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. Odbiór i transport ww. odpadów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy, dostosowanym do tego rodzaju ładunków. Ważenie Wykonawca będzie zlecał, na swój koszt i ryzyko, przetwarzanie odpadów odebranych od Zamawiającego zgodnie z art. 27 ust.2 ustawy z dn. 14 grudnia 2012r. o odpadach tj. wyłącznie podmiotom, które posiadają :−zezwolenie na zbieranie lub przetwarzanie odpadów o kodzie 19 08 01 –skratki,−zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 19 08 05 –ustabilizowane komunalne osady ściekowe,-wpisy do rejestrów niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przekazanie Wykonawcy przez Zamawiającego odpadu objętego zamówieniem spowoduje przeniesienie odpowiedzialności za odpad na Wykonawcę z chwilą jego odbioru z obiektu Zamawiającego i w toku jego transportu. W momencie przekazania odpadu przez Wykonawcę następnemu posiadaczowi odpadu, który posiada zezwolenie lub decyzję wymienione w art. 27 ust. 2 ustawy o odpadach oraz posiada wpis do rejestru, niezbędne do wykonania określonych prac, z chwilą ich przekazania odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami przechodzi na następnego posiadacza odpadów. W przypadku o którym mowa w art. 175 Ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach Wykonawca podlega karze aresztu albo grzywny. Natomiast w przypadku nałożenia na Zamawiającego kar w związku z niewłaściwym gospodarowaniem odpadami, Zamawiający zastrzega sobie możliwość obciążenia nimi Wykonawcę, jeśli zostaną one nałożone z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, osoby lub podmiotu trzeciego działających na jego rzecz lub zlecenie.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze o 20 % od zamawianych. W przypadku, gdy ilość wytworzonych odpadów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza o 20 % od przedstawionej ilości, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych odbiorów odpadów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Zamawiający nie dopuszcza składania przez Wykonawców ofert częściowych. Oferta musi być kompletna tzn. musi zawierać wycenę całości kosztów. Nieuwzględnienie w ofercie, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z SIWZ. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być dla niego istotne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udział uw postępowaniu.Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje w trakcie realizacji zamówienia udzielania zaliczek.Zamawiający nie dopuszcza odzysku komunalnych osadów ściekowych poprzez ich stosowanie w rozumieniu art. 96 ustawy o odpadach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.51.37.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 212000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: RESTAR Rafał Lenart
Email wykonawcy: restar@restar.com.pl
Adres pocztowy: ul. Stacyjna 8
Kod pocztowy: 42-610
Miejscowość: Miasteczko Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 237600

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 237600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 237600
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.